Blisko tej kwotyjacobs napisał(a):mniej czy więcej niż 100zł??
Wymiana całych tylnych wahaczy, czy tylko tulei metalowo-gumowych ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam
Mi tylne (chyba oryginalne) tuleje padły po 130tys. ale ja w bagażniku mam dużą butlę na gaz, ładuję tam gazu za jakieś 120zł jednorazowo – i to może być przyczyną do wcześniejszej wymiany tych tulej.
Tak jak obiecałem podaję z faktury symbole (chyba to one
)
0352300 D SILENTBLOK WAH.P.OPEL VEKTRA 19,00 zł szt.
F8746 B GUMA STABIL.P.MERC.124/190 13,00 zł szt.
Dodam, że bzdurą jest wymieniać cały wahacz, kiedy jest on dobry. Może kiedyś przyjdzie czas, że będą te tuleje normalnie w sprzedaży do GF. Za jakiś miesiąc a może krócej pojadę na st. diag. obadać jak te tuleje się trzymają.
Pozdrawiam
Mi tylne (chyba oryginalne) tuleje padły po 130tys. ale ja w bagażniku mam dużą butlę na gaz, ładuję tam gazu za jakieś 120zł jednorazowo – i to może być przyczyną do wcześniejszej wymiany tych tulej.
Tak jak obiecałem podaję z faktury symbole (chyba to one
0352300 D SILENTBLOK WAH.P.OPEL VEKTRA 19,00 zł szt.
F8746 B GUMA STABIL.P.MERC.124/190 13,00 zł szt.
Dodam, że bzdurą jest wymieniać cały wahacz, kiedy jest on dobry. Może kiedyś przyjdzie czas, że będą te tuleje normalnie w sprzedaży do GF. Za jakiś miesiąc a może krócej pojadę na st. diag. obadać jak te tuleje się trzymają.
Pozdrawiam
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
Hmmm – kolega z USA brał się za wymiane oryginalnych tylnych wahaczy, gdy na liczniku przekroczył 180 000. Licznik miał w milach... Jeśli Twoje padły po 130 tys, to zastanawiam się nad prawdziwością przebiegu albo czy ktoś przed Tobą nie zrobił podobnego manewru na jakiś podróbach.
PS. mój licznik pokazuje 185kkm i jeszcze nie potrzebuję wymieniać a na pewno nie były wymieniane przez poprzednika...
PS. mój licznik pokazuje 185kkm i jeszcze nie potrzebuję wymieniać a na pewno nie były wymieniane przez poprzednika...
Nie wiem na 100% czy licznik wskazuje prawdziwe dane. Wiem, że silnik pracuje mi ślicznie – pszczółka
. Nie ma ubytków oleju. Samochód, który kupiłem pochodzi z Holandii. Przed kupnem sprawdziłem na stacji diag. wszelkie luzy i już wtedy zauważyłem w jedej tuteli mały luz a był w Polsce już pół roku. Wnetrze jak nowe. Kierownica po śladach mało używana. Pedały i lewarek również. Myślę, że to prawda z tym przebiegiem. Holender głaskał go i chuchał
Tuleje były na moje oko oryginalne. Żadnych śladów przeróbek. Weź pod uwagę, że butla z gazem jaką mam jest bardzo ciężka no i te polskie drogi. W Kotlinie Kłockiej (byłem tam teraz) są odcinki dróg straszne np. najgorsza była droga z Wambierzyc 388 na drogę E67 coś strasznego 40km/h to sukces i ciągle hamowanie przed większymi dziurami, dziura a zaraz druga dziura. Przypomniały mi się opowieści wycieczek na Ukrainę
.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 sie 2006, 12:21 przez JerzyBw, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
JerzyBw napisał(a):Holender głaskał go i chuchał
Jest to jedna z najważniejszych cech auta – "jakość" poprzedniego użytkownika.
Możliwe, że po prostu tak się zdażyło, że szybciej się wyrupała. Nie ma co dociekać na siłę. To tylko samochód.
JerzyBw napisał(a):Weź pod uwagę, że butla z gazem jaką mam jest bardzo ciężka
Weź pod uwagę, że moja mućka pracowała jak taczka i nie miała kulturalnej butli w bagażniku... prędzej pustaki i cement – patrząc na ślady zużycia.
JerzyBw napisał(a):najgorsza była droga
To nazywać należy: "dziury pierwsza klasa" albo "dziury poprzetykane gdzieniegdzie asfaltem"

Kiedyś spotkałem takie "coś" że rowerem nie szło przejechać........
[/quote]
Weź pod uwagę, że moja mućka pracowała jak taczka i nie miała kulturalnej butli w bagażniku... prędzej pustaki i cement – patrząc na ślady zużycia.
Weź pod uwagę, że Ty pustaki i cement nie ciągle wozisz a moja butla jest nonstop ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Weź pod uwagę, że moja mućka pracowała jak taczka i nie miała kulturalnej butli w bagażniku... prędzej pustaki i cement – patrząc na ślady zużycia.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
Chyba kiepsko czytałeś – to nie ja woziłem tym autem takie "graty" tylko poprzednik. Było to widać również po zużyciu tylnego zawieszenia (amory, sprężyny...). Osobiście dbam o autko (pewnie aż do przesady), i nie narażam go na takie ostre przeciążenia. Ale zdażało się np. 9 ludzi +2 torty +bukiety kwiatów, gitara przez cały Poznań...
JerzyBw napisał(a):0352300 D SILENTBLOK WAH.P.OPEL VEKTRA 19,00 zł szt.
F8746 B GUMA STABIL.P.MERC.124/190 13,00 zł szt.
Witam
Oj będzie korekta. Już dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i tuleje od opla (podkreślone) mają jednak luz. Od Mercedesa (są teraz przy kole) pasują dobrze. Pan, który mi dopasowywał powiedział, że są jeszcze pdobne od Forda starego typu, tylko musi je zamówić, albo istnieje możliwość dorobić tuleje korygujące luz i tam wcisnąć. Zobaczę jakie będą te nowe od forda. Dam znać jak poszło.
Pozdrawiam
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
Witam
Piszę dla potomnych
: Warsztat wymienił mi za darmo tuleje od Opla na tuleje od Toyoty Cariny. Niestety nie znam numerów katalogowych – facet też pudełko wyrzucił. Dowiedziałem się, że model Toyoty Cariny (nie wiem czy tak się pisze) jest podobno z roku 94-95. Z braku czasu nie byłem na czepaku, żeby sprawdzić jakie są teraz luzy. Jak będę na trzepaku i będzie luz to dam znać.
Pozdrawiam
Piszę dla potomnych
Pozdrawiam
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
Witam po jakimś czasie.
Powiem szczerze, że i tuleje z toyoty nie sprawdziły się. Wczoraj byłem na stacji. Poruszali autem i są luzy. Natomiast te od Mercedesa są dobre. Ci, którzy pamiętają mój wątek, wiedzą o co chodzi. A ci co nie wiedzą proponuję poczytać od początku do końca – dużo tego nie jest. Jak ktoś miał inne, skuteczniejsze eksperymenty z zawieszeniem tylnym owych GF-ek, to jak by mu się chciało, albo z nudów, może by coś napisał i się podzielił doświadczeniem.
Pozdrawiam
Powiem szczerze, że i tuleje z toyoty nie sprawdziły się. Wczoraj byłem na stacji. Poruszali autem i są luzy. Natomiast te od Mercedesa są dobre. Ci, którzy pamiętają mój wątek, wiedzą o co chodzi. A ci co nie wiedzą proponuję poczytać od początku do końca – dużo tego nie jest. Jak ktoś miał inne, skuteczniejsze eksperymenty z zawieszeniem tylnym owych GF-ek, to jak by mu się chciało, albo z nudów, może by coś napisał i się podzielił doświadczeniem.
Pozdrawiam
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
BARDZO czekałem na Twoją wypowiedź w tej kwestii JerzyBw. Ile od tamtego czasu przejechałeś na tych tulejach?
Te mercowate są przy kole (tak zrozumiałem) a te on cariny były przy kaście, zgadza się?
Te mercowate są przy kole (tak zrozumiałem) a te on cariny były przy kaście, zgadza się?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):BARDZO czekałem na Twoją wypowiedź w tej kwestii JerzyBw. Ile od tamtego czasu przejechałeś na tych tulejach?
Te mercowate są przy kole (tak zrozumiałem) a te on cariny były przy kaście, zgadza się?
Witam
Tak te od merca są przy kole a tamte przy kaście. Mało zrobiłem przebiegu – może 1000km. Nie byłem od razu na stacji. Nie miałem czasu i to był mój błąd. Mógłbym wtedy znowu reklamować. Zresztą nie spodziewałem się, że mogą być luzy. Myślałem, że jak mechanik robi drugi raz za darmo to już porządnie. Byłem na "trzepaku", bo rejestracja się kończy.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 23 lut 2007, 18:37 przez JerzyBw, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
To znaczy, że są luzy czy po prostu te tuleje już "siadły"?JerzyBw napisał(a):Zresztą nie spodziewałem się, że mogą być luzy
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):To znaczy, że są luzy czy po prostu te tuleje już "siadły"?JerzyBw napisał(a):Zresztą nie spodziewałem się, że mogą być luzy
i tu muszę odpowiedzieć, że nie wiem. Z mojejego lenistwa albo z łatwowierności, nie wiem, czy były luzy już na początku, czy nie
- Od: 19 paź 2005, 17:25
- Posty: 38
- Auto: Mazda 626 `99 GF LPG Kotlec
Wierzę, bo sam czekam na tę wiadomość.... moje też są już zbyt "elastyczne". Nie mogę ustawić geometrii.JerzyBw napisał(a):Uda się
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
jacobs napisał(a):tomekrvf napisał:
Weź oryginalne bo nie są drogie
mniej czy więcej niż 100zł??
Przednia, mniejsza 60 zł-oryginał,właśnie wymieniałem obie strony, ta pada podobno najczęściej,
wymiana 30 zł/szt.
...żyj i pozwól żyć innym...
- Od: 17 gru 2006, 17:30
- Posty: 4
- Skąd: Koszalin
- Auto: 626 GE 2.0 16VFS (B+LPG)
Coś tutaj mi nie pasuje – chyba mówimy o zupełnie innych częściach albo i zupełnie innych samochodach...Trak napisał(a):Przednia, mniejsza 60 zł-oryginał,właśnie wymieniałem obie strony, ta pada podobno najczęściej,
wymiana 30 zł/szt.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Przepraszam bardzo – ale sprecyzuj dokładnie o czym piszesz. Z tego co mi wiadomo to te wahacze są w całości – nie można kupić samych gum.alf28 napisał(a):podaje świeżutką cene z ASO w katowicach przednia gumka- 135 pln,tylna 260pln. żal zakładać
Dla pewności – z racji tytułu i treści tematu – mówimy o tylnych wahaczach w modelu GF. Czy alf28 podajesz ceny tulei od przedniego wahacza (do jakiego modelu) czy do tyłu, którego do niedawna nie było w ofercie mazdy (tylko całe wahacze)?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
racja nie ten temat,ale ktoś pytał.prosze usunąćxANDy napisał(a):Dla pewności – z racji tytułu i treści tematu – mówimy o tylnych wahaczach w modelu GF.
GExANDy napisał(a):podajesz ceny tulei od przedniego wahacza (do jakiego modelu
nić się nie zmieniło,tak jest nadalxANDy napisał(a):czy do tyłu, którego do niedawna nie było w ofercie mazdy (tylko całe wahacze)?
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6