Tarcze i klocki – jaki zestaw najlepszy?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pete14 » 9 kwi 2014, 10:48

na tył te wynalazki wystarczą.
ja przepłaciłem za ate.
lepiej żeby były częściej grube niż rzadko a markowe.
zmieniałem z tyłu ostatnio bo były żyletki, mimo że z przodu nowe.
całkiem inny hamulec się zrobił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez siegu » 9 kwi 2014, 12:14

pete14 napisał(a):na tył te wynalazki wystarczą.
ja przepłaciłem za ate.
lepiej żeby były częściej grube niż rzadko a markowe.
zmieniałem z tyłu ostatnio bo były żyletki, mimo że z przodu nowe.
całkiem inny hamulec się zrobił.

Zasięgnołem opini i okazuje się że nie odbiegają jakościowo od TRW a z racji tego że nie mają jeszcze wyrobionej marki to są jeszcze w niższej cenie.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez pete14 » 9 kwi 2014, 12:41

tyle opinii co polaków.
chinolce to chinolce.
to samo co jcparts toko, czy jakoparts czy kishiyama.
różne nazwy tylko.
nie wiem jaką jakość mają trw.
tamte wyżej na pewno jakości oem nie mają.
ale jak mówiłem na tył wystarczające byle nie z drewna jak w daciach kiedyś :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez motylek322 » 10 kwi 2014, 16:36

siegu napisał(a):Zasięgnołem opini i okazuje się że nie odbiegają jakościowo od TRW a z racji tego że nie mają jeszcze wyrobionej marki to są jeszcze w niższej cenie.


A możesz napisać jaka cena i gdzie kupić tarcze DOKUJI. Szukałem w necie i to co znalazłem to raczej cenowo nie odbiega zbytnio od uznanych producentów. Nie na tyle aby eksperymentować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez pete14 » 10 kwi 2014, 19:20

wiodącego to =>150zł
bez eksperymentów poleciłbym Blueprint albo Meyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez motylek322 » 10 kwi 2014, 19:42

A to jakiś knot, podróba ? Bo cena za 2 szt nie powala.


http://allegro.pl/ate-tarcze-tyl-mazda- ... 26755.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez pete14 » 10 kwi 2014, 19:52

sorry
Ty masz 626,dobra cena, ate najlepsze.
tu już gra rolę cena do danego egzemplarza.
żadne podróby.
najdroższe te co najwięcej na rynku czyli 6 wszelkiej maści.
kombinatorstwo koncernów.
kupowałem kiedyś łożysko na przód.
do 626gw 120zł,po wymiarach okazało się że pasuje od poprzedniej ge chyba.
i wtedy cena 70zł <lol>
jak masz niestojące zaciski + tłoczki/ew. zrobisz po bożemu i dobre klocki to warto kupić.
ogólnie w 626 hamulce słabe ale jak się pilnuje to wystarczą.
no chyba że się ma 2.0HP :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez siegu » 10 kwi 2014, 20:52

motylek322 napisał(a):A możesz napisać jaka cena i gdzie kupić tarcze DOKUJI. Szukałem w necie i to co znalazłem to raczej cenowo nie odbiega zbytnio od uznanych producentów. Nie na tyle aby eksperymentować.

Carspeed.
– tarcze 140 zł kpl.
– klocki 75 zł kpl.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez pete14 » 10 kwi 2014, 21:16

to na śmietnik te ceny w porównaniu do ate :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez motylek322 » 30 kwi 2014, 13:45

No i po przeglądzie okazało się, że warto aby i moja Madzia otrzymała nowe tarcze na tył. Sporo w tym temacie jest już napisane ale moją uwagę zwróciły tarcze BOSCH-a. Firmówki i przystępne cenowo. Pytanie warto czy nie a jak tak to jakie klocki do nich dobrać ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez staryy » 7 maja 2014, 09:01

No dobra na forum jestem od wczoraj to i pierwszy post
Co myślicie o klockach kashiyama i tarczach LPR taki zestaw polecił mi sprzedawca mowa tutaj o tylnej osi w 626 kombi. Cena za komplet klocków i tarcz to 180zł.

Dopisano 7 maja 2014, 09:29:

Proszę o odpowiedź obiektywną do tematu bez polecania kolejnych tupu trw itd takie już przerobiłem podobnie jak blue print i hart itp
Początkujący
 
Od: 6 maja 2014, 08:57
Posty: 9
Auto: Mazda 323 sedan BG
Pojemność 1.8
Moc 94 KW
Rok 1994
Benzyna +LPG
Mazda 626 Kombi GW/GF
Pojemność 1.8
Moc 66 KW
Rok 1998
Benzyna + LPG
Mazda 6 kombi GY
Pojemność 1.8
Moc 88 KW
Rok 2007
Benzyna +LPG

Postprzez PeKa » 7 maja 2014, 14:33

Ja jutro wymieniam tarcze i klocki z tylu. Nie pamietam jakie tam moj mechanior zamowil, ale poki nie wymienie zaciskow, to nie laduje nic drozszego. Jutro napisze co to.

Send by Taptalk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez adidom » 7 maja 2014, 18:03

Z tyłu miałem tarcze i klocki firmy Girling i bardzo dobrze się sprawowały może dlatego że założone zostały razem z nowymi zaciskami :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez PeKa » 8 maja 2014, 12:51

Wlasnie wlatuja na tył tarcze Sakura i klocki Remsa Master HPT.

Send by Taptalk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6