Problem z włączeniem pierwszego biegu 626 GW

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez miro62 » 3 cze 2012, 13:24

VeryCoolMan napisał(a):Te problemy z jedynką to od zawsze czy po jakimś zabiegu typu "wymiana oleju w skrzyni" się pojawiły?

Nie ma wycieków i dzieje się po solidnym rozgrzaniu komory silnika czyli dłuższej jeździe. Normalnie w ciągu dnia z jakimiś tam przerwami wszystko jest O.K. Mechanik nie umiał się ustosunkować choć stwierdził że blok może rozgrzewać wysprzęglik i zaczyna słabnąć. Trochę ostygnie i jest <ok>
miro62
 

Postprzez VeryCoolMan » 3 cze 2012, 15:09

To zmieniaj ten wysprzęglik, choć te teorie do mnie nie przemawiają w sytuacji gdzie nie masz wycieku no ale trzymam kciuki :)
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez miro62 » 21 cze 2012, 15:43

No i sprawa się wyjaśniła :| Poprzedni mechanik prawdopodobnie tylko odpowietrzył układ i w cale nie zmienił płynu. Pojechałem do innego warsztatu pogadałem z Gościem o temacie a on stwierdził że mimo wszystko sprawdziłby płyn... i co <szok> brakło skali na mierniku – taki zawilgocony (więc nie był wymieniony) i dla tego przy rozgrzaniu temp. wrzenia płynu była dużo niższa i skuteczność wysprzęglika malała. Dzisiaj rano madzia do warsztatu – wymiana płynu na świeży cały układ przepłukany, odpowietrzony bez wymiany wysprzęglika i jest... <jupi> <ok> poganiałem po mieście zagrzałem autko i jest <spoko> problem rozwiązany za całe 60 złociszy (łącznie z płynem).Jutro jadę do warsztatu z walizeczką TYSKIE-go co by chłopaki mieli na mecz. Oczywista pojechałem do poprzedniego warsztatu – zje....m <faja> i o dziwo przeprosili itp. itd. i ODDALI kase !!! Więc problem został rozwiązany ;)
miro62
 

Postprzez smasherbit » 22 cze 2012, 16:11

Do Tadziomur – ty się od mnie lepiej o.....dol OK?. Za dużo się samochodów, maszy inny rzeczy nanaprawiałem w moim życiu. Ty operujesz na swojej madzi.... ja na samochodach wielu marek, starych i nowych. Tak mogłem się pomylić, jest tam trzpień regulacyjny a nie linka.

I kolejny raz wiedziałem ze bedzie ta wyczekiwana szpila od Tadziomura. +10 punktów dla ciebie. <dupa>
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez tadziomaru1 » 22 cze 2012, 20:35

Sam jesteś Tadziomur <lol>
Jestem mechanikiem od ponad dwudziestu lat, chłopcze. Wczoraj skończyłem czterdzieści lat.
Dobrze, że naprawiałeś samochody i maszyny, zapewne do szycia, w swoim życiu, ale z taką wiedzą jeszcze wiele tych maszyn do szycia musisz naprawić. Życzę powodzenia, bo ja również ciągle się uczę żeby być na bieżąco. Reflex też masz niezły, bo dopiero dziś Ci się zebrało na odpowiedź, która zresztą nic nie wnosi do tematu. Jak Ci brakuje sensownych argumentów, to z wulgaryzmami możesz do mnie startować na priva, a nie tutaj wiochę robisz.
:D
Za wszelką cenę chcesz tu zaistnieć, gdzieś coś przeczytasz, coś skleisz i zamieszczasz, czasami niezbyt trafną wypowiedź, w jakimś wątku.
To proste, jak czegoś nie wiesz, to nie pisz głupot, a zapewniam Cię, że nie będzie dementi z mojej strony <spoko>
Pozdrawiam, tadziomaru1
P.S. I wcale nie mam na imię Tadek, jak wielu myśli :D
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez miro62 » 23 cze 2012, 08:26

Koledzy smasherbit i tadziomaru1 <faja> Bardzo proszę o usunięcie Swoich ostatnich postów. Jak chcecie sobie nawtykać to Zróbcie to na PW albo e-mail em przypomnę że temat był "Problem z włączeniem pierwszego biegu 626 GW" a nie opie......e się na wzajem Wasze posty nie mają nic wspólnego z tematem z jakim ja wystąpiłem na forum. Dziękuję za wcześniejsze porady i sugestie ale Wasze ostatnie "wierszyki" tu nie pasują :( Pozdrawiam
miro62
 

Postprzez adammc » 25 cze 2012, 07:24

A ile oleju do wspomagania układu kierowniczego wchodzi, szukam i nie mogę nic w instrukcji znależdż.
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2010, 16:19
Posty: 4
Skąd: Bytom
Auto: MAZDA 626 V (GW) 1998.02 2.0 Turbo DI 101KM

Postprzez lucas83 » 25 cze 2012, 07:59

Oleju to nie wiem ile, ale płynu niecały litr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6