Mam duży problem. Kupiłem moje maleństwo przywiezione z Niemiec z brakiem owego klucza do zabezpieczenia. Uległem namowom sprzedającego, że wulkanizatorzy radzą sobie bez problemów z takimi przypadkami. Tylko pech, bo mają teraz urwanie głowy i wszyscy mnie odsyłają po klucz. Tylko że jego kurde nie ma. Serwis w K-cach mówi że dealerzy stosowali to sami i jest ok 60 różnych kombinacji i każda miała swój nr. Tylko że takowego nr też nie mam, więc oni nie są w stanie mi pomóc. Więc pytania do Was:
ma ktoś z okolicy taki klucz? (załączyłem zdjęcie)
a może miał ktoś taki problem i wie jak sobie z tym poradzić, lub macie namiary na specjalistów?
I ewentualnie jak się wymienia szpilki?
Jeszcze jedno: te nakrętki maja chyba lewy gwint – czy mogły być wymienione szpilki?
![Obrazek](http://i11.tinypic.com/4dgbvo6.jpg)
Będę bardzo wdzięczny za porady!
Pozdrawiam!