witam . tak jak w tytule jak się odpowietrza układ hamulcowy z abs w mazdzie z 2001 roku 2.0 td 110km 626 v gw. 
i jeszcze co może być powodem zwalniania auta gdy jadę na luzie z górki . dodam że to występuje to nie regularnie i czasami sama przyspiesza a czasami utrzymuje prędkość a czasami zwalnia. 
problem zaczął występować po wymianie tylnych klocków , wymieniłem na zacisku gumkę na tłoczku i tych co pływa zacisk posmarowałem i wydaje się że to chodzi jak trzeba dodam że odpowietrzałem układ hamulcowy od tyłu do przodu zarazem wlewając świeży płyn dot4 wlałem około 1 litr starego też zleciało  około 1 litr
 jeszcze mam wrażenie że coś auto podczas jazdy trzyma na hamulcach 
 pozdrawiam i czekam na wasze sugestie
			
			
		jak odpowietrzyć układ hamulcowy z abs i problem z samo hamowaniem
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	Prawdopodobnie nie wraca któryś tłoczek lub zacisk zacina się na prowadnicach. Auto do góry i ręcznie sprawdzić z jakim oporem kręcą się koła. Jak to nie da odpowiedzi to po jeździe, podczas której odczułeś hamowanie auta sprawdzić, które koło ( felga ) jest cieplejsze od pozostałych.
			
			
		MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

		dzięki za odpowiedzi . jutro z rana jadę odebrać na przód hamulce wziąłem TEXTAR. pół roku temu kupiłem na przód ATE ale się pogięły i tłucze okropnie. 
Brendę od początku wszystkie cztery zaciski czyścił i tak dalej zobaczymy co to będzie
Dam znac jak to wyszło może wżuce jakoś mini relacje
pozdro
			
			
		Brendę od początku wszystkie cztery zaciski czyścił i tak dalej zobaczymy co to będzie
Dam znac jak to wyszło może wżuce jakoś mini relacje
pozdro

- Od: 6 gru 2016, 12:19
 - Posty: 8
 - Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.
 
problem rozwiązałem. powymieniałem co się dało w zaciskach , nasmarowałem według logiki( tłoczki -ATe bremszilinder , blaszki na których jezdzi klocek ATE plastitube, a prowadnice zacisku smarem dołączonym do zestawu z prowadnicami) no i hamuje i nie trzyma . tylko trzeba uważać przy wyciąganiu tłoczka sprężonym powietrzem  bo mi wyskoczył i zrobił w aucie niezłą wgnitke mało brakowało to bym szyby nie miał. pozdro, 
przy odkręcaniu nakrętki od hamulca rećznego na zacisku, która jest w tej sprężynie trzeba też uważać żeby sruby nie urwac ja urwałem no i musiałem jechac po nowe używane zaciski na szrot jeżeli ktoś ma problem z odkręceniem tej nakrętki warto rozebrac od wewnętrznej storny tan gdzie jest sruba na której jeżdzi tłoczek i wyjac całość . jak ktoś nie wiem pisac na priv wytłumacze.
			
			
		przy odkręcaniu nakrętki od hamulca rećznego na zacisku, która jest w tej sprężynie trzeba też uważać żeby sruby nie urwac ja urwałem no i musiałem jechac po nowe używane zaciski na szrot jeżeli ktoś ma problem z odkręceniem tej nakrętki warto rozebrac od wewnętrznej storny tan gdzie jest sruba na której jeżdzi tłoczek i wyjac całość . jak ktoś nie wiem pisac na priv wytłumacze.

- Od: 6 gru 2016, 12:19
 - Posty: 8
 - Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.
 
Odpowiadając na pierwsze pytanie. Odpowietrzamy  od najdalszego zacisku od pompy abs.
CO do hamulców w mazdzie to ciężka sprawa. Wszystko trzeba robić na tip top.
			
			
		CO do hamulców w mazdzie to ciężka sprawa. Wszystko trzeba robić na tip top.
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6
