tylne zaciski regeneracja czy ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez hrabia_slim » 18 lip 2016, 18:18

Witam mam następujący problem ostatnio podczas jady do pracy w połowie drogi poczułem zapach spalenizny, Wysiadam patrzę a w tylnym lewym kole tarcza cała czerwona zacisk zaciśnięty i dym spod klocka. Po ostygnięciu samochód pojechał na warsztat mechanik zadzwonił i powiedział że linka od recznego do wymiany, zaciski albo do regeneracji albo do wymiany. Powiedział ze ma z pewnego źródła kompleksowe regenerowane zaciski ale po 500zl za sztukę przy wysyłce starych jak dla mnie to trochę za dużo 1000zl za samą regenerację. Zacząłem szukać innych warsztatów zajmujących się regeneracją ale jest sezon urlopowy a ja niedługo wyjeżdżam wiec nie ukrywam ze chciałbym zrobić to jaknajszybciej i najtaniej. Na allegro znalazłem zamienniki nowe za około 200 zl. Najbardziej mnie interesuje właśnie opinie o tym tu przykładowe linki http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl- ... 70694.html http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-mazd ... 65692.html Proszę pomóżcie
Początkujący
 
Od: 9 maja 2016, 12:57
Posty: 13
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999

Postprzez chmielu_KL » 18 lip 2016, 18:24

hrabia_slim napisał(a): Powiedział ze ma z pewnego źródła kompleksowe regenerowane zaciski ale po 500zl za sztukę przy wysyłce starych

<lol> <lol> 500 za sztukę no spadłem z krzesła. Jak masz chęć to kup zestaw naprawczy wraz z tłoczkami na pewno coś znajdziesz i sobie z tym poradzisz. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1835 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez hrabia_slim » 18 lip 2016, 18:29

a co sądzicie o tych zamiennikach z allegro ? nigdy tego nie robiłem i nie chce czegoś przypadkiem popsuć :)
Początkujący
 
Od: 9 maja 2016, 12:57
Posty: 13
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999

Postprzez chmielu_KL » 18 lip 2016, 18:32

Zamiennikach ? hym hym. Osobiście bym tego unikał nie ma oryginałów po regeneracji ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1835 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez hrabia_slim » 18 lip 2016, 18:43

no właśnie allegro zalane jest tymi zamiennikami żadnych oryginałów po regeneracji a ile według was powinna kosztować taka regeneracja? osobiście dzwoniłem do paru zakładów i powiedzieli mi ze to jest mazda i regeneracja nie pomoże itp...
Początkujący
 
Od: 9 maja 2016, 12:57
Posty: 13
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999

Postprzez chmielu_KL » 18 lip 2016, 19:10

hrabia_slim napisał(a): osobiście dzwoniłem do paru zakładów i powiedzieli mi ze to jest mazda i regeneracja nie pomoże itp...

bal bla bla ... szukanie idioty który da się nabrać.
Rozeznawałem się odnośnie regeneracji moich zacisków wychodziło 130-150zł za sztukę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1835 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez ZdzichuZ » 18 lip 2016, 19:35

Z własnego doświadczenia powiem tak – regenerować. Koszt jak podał kolega chmielu. Oryginały TRW bodajże po regeneracji są drogie, w okolicach właśnie 500 PLN. Nie opłaca się kupować. Uzupełnij profil o miejscowość, to może ktoś podpowie polecany warsztat regenerujący zaciski. Zresztą jest instrukcja na forum i jak ktoś ogarnia to sam zrobi. I pytanie czy tarcze przy okazji nie dostały w kość.
ZdzichuZ
 

Postprzez dzul » 22 lip 2016, 03:35

Tych z allegro nie kupuj.
ja za swoje nowe dałem po 300zl sztuka i są do pupy.
Nie ma sensu wymieniać z obydwóch stron, skoro najprawdopodobniej z 1 strony trzymał ci ręczny.
Mechanik jakiś niepoważny i leniwy. Bo albo linka była do d.. albo zacisk, wiec po co to i to wymieniac? Za 250zl też można zregenerować za sztuke, po oddaniu starych. 500zł to zdzierstwo za sztuke.
Możesz też zwyczajnie wyczyścić jarzmo i prowadnice, a z ręcznego ściągnąć linke i dalej śmigać.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez kongobongo » 22 lip 2016, 12:23

Polecam samemu się pobawić.
Nie mam wykształcenia mechanicznego, zapewne jak większość, ale dzięki pomocy forum, różnej maści filmików, udało mi się samemu zregenerować zaciski.
Wszystko działa jak należy. Zestaw naprawczy na tył ok. 140zł+ kilka piwek, 2 dni w garażu i gotowe.
Jak ktoś lubi gmerać to sobie poradzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2013, 18:00
Posty: 70 (1/0)
Skąd: Wieliczka
Auto: Mazda 626 (GW) '00, 2.0 TD
74kW ( 101 KM ) + box.

Postprzez motylek322 » 22 lip 2016, 12:29

kongobongo napisał(a):Polecam samemu się pobawić.....

Amen
To jest jedynie słuszna droga. Po regeneracji wiemy co mamy a i nauka się przyda bo w Madzi do hamulców należy zaglądać. O mniejszym koszcie operacji niż kupno zacisków z alle.. nie wspomnę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez hrabia_slim » 13 sie 2016, 16:25

Operacja zakończyła się wysłaniem zacisków do regeneracji koszt 160 za sztuke wymianą linek od ręcznego koszt 120 za sztuke i 100 robocizna :)
Początkujący
 
Od: 9 maja 2016, 12:57
Posty: 13
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 626 kombi 2.0HP 136km benzyna 1999

Postprzez kongobongo » 9 wrz 2016, 16:48

Co łącznie daje 660zł....
No cóż, Twoja kasa, Twoje decyzje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2013, 18:00
Posty: 70 (1/0)
Skąd: Wieliczka
Auto: Mazda 626 (GW) '00, 2.0 TD
74kW ( 101 KM ) + box.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6