Witam Klubowiczów.
To mój pierwszy temat tak więc proszę o wyrozumiałość.
Mam dziwny problem z moją mazdą 626 kombi 1999 o poj 2,0 benzyna gaz wersja chyba ge
mianowicie
podczas przyspieszania auto znosi w prawo a podczas hamowania silnikiem ściąga w lewo.
Byłem na szarpakach i wszystko gra.
oddałem nawet auto do mechanika co by się rozejrzał ale bez rezultatu.
Tak więc proszę o pomoc.
Może ktoś już to przerabiał, będę bardzo wdzięczny za pomoc.
dodam że zbieżność była robiona kilka dni temu.
A na mocnym skręcie czuć że koła nie trzymają linii a na wybojach typu studzienka na drodze przy najechaniu prawym przednim kołem odczuwa się dość mocne szarpnięcie do pobocza
pozdrawiam
Nosi ją po całej drodze co robić ???
Strona 1 z 1
Ta Madzia to nowy nabytek czy już dłużej nią jeździsz ? Jak to drugie to opisane zjawisko nastąpiło z dnia na dzień czy po jakiejś przygodzie ?
Twoja wersja to GW – kombi, gdyby to był hatch lub sedan – GF. GE wychodziły w rocznikach 92-97.
Skoro szarpaki nic nie wychwycają, a ciągnie, sprawdź po przejechaniu jakiegoś odcinka czy masz gorące któreś koło, może się zapiekł któryś hamulec i cały czas go trzyma, dlatego ciągnie auto i szarpie przy skręcaniu.
Skoro szarpaki nic nie wychwycają, a ciągnie, sprawdź po przejechaniu jakiegoś odcinka czy masz gorące któreś koło, może się zapiekł któryś hamulec i cały czas go trzyma, dlatego ciągnie auto i szarpie przy skręcaniu.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Mazde mam od zeszłego roku.
i wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem.
po prostu po wymianie na letnie kapcie zaczęło mi zjadać opony od środka, wtedy pojechałem ustawić zbieżność.
Wszystko miało początek bezpośrednio po ustawieniu zbieżności
i wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem.
po prostu po wymianie na letnie kapcie zaczęło mi zjadać opony od środka, wtedy pojechałem ustawić zbieżność.
Wszystko miało początek bezpośrednio po ustawieniu zbieżności
- Od: 8 lip 2014, 19:40
- Posty: 5
Geometria też była robiona? Takie ściąganie, szarpanie(ciągnięcie mocniejsze) po wjeździe w studzienkę to objaw braku zbiezności, może podjedź na jakąś SKP i tam sprawdź zbieżność.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
wisniewski.bogus napisał(a):tak geometria była robiona
Gównianie:)
Możesz zamienić koła z tylnymi żeby wykluczyć ewentualną ich wadę.
Miałem w poprzednim aucie identycznie – gaz – w jedną, hamulec – w drugą mi uciekał. Po wyjechaniu od mechanika – robił zawieszenie i zbieżność "na oko", poprawił na maszynie i auto jak nowe.
szerokości
grzech
grzech
Jestem już umówiony na geometrie.
jutro dam znać jaki będzie tego rezultat.
jutro dam znać jaki będzie tego rezultat.
- Od: 8 lip 2014, 19:40
- Posty: 5
Więc
Mechanik, który miał ustawiać geometrie najpierw sprawdził zawieszenie i stwierdził że do wymiany są tuleje przednie wahaczy kół przednich.
we wtorek operacja.
Zobaczymy jaki będzie tego wynik.
Mechanik, który miał ustawiać geometrie najpierw sprawdził zawieszenie i stwierdził że do wymiany są tuleje przednie wahaczy kół przednich.
we wtorek operacja.
Zobaczymy jaki będzie tego wynik.
- Od: 8 lip 2014, 19:40
- Posty: 5
wisniewski.bogus napisał(a):Więc
Mechanik, który miał ustawiać geometrie najpierw sprawdził zawieszenie i stwierdził że do wymiany są tuleje przednie wahaczy kół przednich.
we wtorek operacja.
Zobaczymy jaki będzie tego wynik.
Ej a poprzedni robił Ci geometrię z wywalonymi tulejami? Weś TY pojedź do niego niech Ci kasę za taką geometrie odda
Japierdziele – jak czytam o takich mechanikach to normalnie włosy się nie zgadzają na głowie – masakra jakaś. Chyba sobie kupię podnośnik i warsztat otworzę:)
szerokości
grzech
grzech
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6