Iwon,
może to poduszka silnika ? sprawdzałeś ?
Stuki z prawego przodu ... co to może być ?
1, 2
nic dziwnego, zwichrowane tarcze skutkują szybkim zużyciem sworznia, co widać na ww przykładzie,grzech_z napisał(a):mnie niepokoi nadal to pukanie. Obym się mylił, ale mam wrażenie, że coś masz luźne. Skoro zwichrowane tarcze telepiąc autem powodowały pukanie
po pierwszym toczeniu między tarcze a piaste mógł dostać się syf, co spowodowało że tarcza źle siadła i na dzień dobry miała bicie, częstym błędem jest smarowanie piasty przy montowaniu tarcz, a tarcze montuje się na sucho na starannie oczyszczoną powierzchnię
iwon44 moim zdaniem to sworzeń w początkowym stadium zużycia
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dopawcia napisał(a):Problem rozwiązany.
Dla potomnych:
– przetoczenie tarcz + wymiana klocków hamulcowych załatwiła sprawę. Nic nie puka.
Paweł, skoro tarcze były krzywe przy 12 tys. przebiegu, przetoczenie u tokarza nic nie dało i dopiero toczenie na samochodzie pomogło, sprawdź piastę. Może być krzywa i przy kolejnej wymianie na nowe tarcze hamulcowe problem powróci.
Pozdrawiam
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
- Od: 29 cze 2013, 09:32
- Posty: 211 (19/27)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Piasta faktycznie okazała się krzywa – miała spore bicie ale z lewej strony (tam miałem wymieniane łożysko i chyba coś źle zrobili).
Prawa piasta sprawdzona – 0 bicia.
Na razie wszystko jest w porządku, zero stukania, pukania, bicia.
Trochę jestem też zły na siebie i na tych mechaników bo mówiłem im wielokrotnie że pukanie ustępuje przy hamowaniu, więc logiczne że coś w hamulcach musiało być... no ale zawsze twierdzili że przecież tarcze toczone i wszystko sprawdzone... tylko nikt nie pomyślał żeby zmienić przy tym klocki na nowe
Prawa piasta sprawdzona – 0 bicia.
Na razie wszystko jest w porządku, zero stukania, pukania, bicia.
Trochę jestem też zły na siebie i na tych mechaników bo mówiłem im wielokrotnie że pukanie ustępuje przy hamowaniu, więc logiczne że coś w hamulcach musiało być... no ale zawsze twierdzili że przecież tarcze toczone i wszystko sprawdzone... tylko nikt nie pomyślał żeby zmienić przy tym klocki na nowe
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6