Stuki z prawego przodu ... co to może być ?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dopawcia » 10 mar 2014, 20:54

Iwon,
może to poduszka silnika ? sprawdzałeś ?
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Postprzez iwon44 » 11 mar 2014, 15:24

może to poduszka silnika ? sprawdzałeś ?


Sprawdzałem od dołu i od góry pod skrzynką na akumulator, jest wprządku. Druga, olejowa sucha, więc ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2012, 19:21
Posty: 294 (3/4)
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 3 BK Z6 05r Active

Postprzez alk80 » 13 mar 2014, 11:37

grzech_z napisał(a):mnie niepokoi nadal to pukanie. Obym się mylił, ale mam wrażenie, że coś masz luźne. Skoro zwichrowane tarcze telepiąc autem powodowały pukanie
nic dziwnego, zwichrowane tarcze skutkują szybkim zużyciem sworznia, co widać na ww przykładzie,
po pierwszym toczeniu między tarcze a piaste mógł dostać się syf, co spowodowało że tarcza źle siadła i na dzień dobry miała bicie, częstym błędem jest smarowanie piasty przy montowaniu tarcz, a tarcze montuje się na sucho na starannie oczyszczoną powierzchnię

iwon44 moim zdaniem to sworzeń w początkowym stadium zużycia
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Sachim » 20 kwi 2014, 22:12

dopawcia napisał(a):Problem rozwiązany.
Dla potomnych:
– przetoczenie tarcz + wymiana klocków hamulcowych załatwiła sprawę. Nic nie puka.


Paweł, skoro tarcze były krzywe przy 12 tys. przebiegu, przetoczenie u tokarza nic nie dało i dopiero toczenie na samochodzie pomogło, sprawdź piastę. Może być krzywa i przy kolejnej wymianie na nowe tarcze hamulcowe problem powróci.
Pozdrawiam
jest: M6 GH 2,0 Sport MX-5 NBFL , MX-5 NB 10th Anniversary, MX-5 NA, W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 29 cze 2013, 09:32
Posty: 211 (19/27)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: jest:
M6 GH 2,0 Sport
MX-5 NBFL
MX-5 NB 10th Anni
W203 Sportcoupe
była: Mazda 6 Sport Wagon 2.0 MZR '02

Postprzez dopawcia » 21 kwi 2014, 09:14

Piasta faktycznie okazała się krzywa – miała spore bicie ale z lewej strony (tam miałem wymieniane łożysko i chyba coś źle zrobili).
Prawa piasta sprawdzona – 0 bicia.
Na razie wszystko jest w porządku, zero stukania, pukania, bicia. :)

Trochę jestem też zły na siebie i na tych mechaników bo mówiłem im wielokrotnie że pukanie ustępuje przy hamowaniu, więc logiczne że coś w hamulcach musiało być... no ale zawsze twierdzili że przecież tarcze toczone i wszystko sprawdzone... tylko nikt nie pomyślał żeby zmienić przy tym klocki na nowe :|
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2012, 18:54
Posty: 199 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 626 1.8 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6