
Regeneracja tylnego zacisku
czy do GFa z 2001 do tylnego zacisku trzeba kupic zestaw naprawczy skladajacy sie z tylu elementow
http://allegro.pl/reperaturka-mazda-323 ... 50351.html czy jakis mniejszy jest? w sensie takim ze chce zmienic wszystko bez tloczka tylko nie wiem ile elementow jest w zacisku.

- Od: 23 wrz 2012, 20:01
- Posty: 24
- Auto: 626 1.8 2001r
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Witam
Nie lepiej kupić nowy zacisk za 200zł na allegro?Zestaw regeneracyjny kosztuje 90zł na allegro
+ sporo czasu na wymianę.Zestawa naprawczy w aso 350zł
150zł drożej od nowego zacisku 
Nowy zacisk powinien minimum 5 lat podziałać a ten po regeneracji?
Pozdrawiam
Nie lepiej kupić nowy zacisk za 200zł na allegro?Zestaw regeneracyjny kosztuje 90zł na allegro
+ sporo czasu na wymianę.Zestawa naprawczy w aso 350zł
Nowy zacisk powinien minimum 5 lat podziałać a ten po regeneracji?
Pozdrawiam
- Od: 27 gru 2011, 18:42
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 1999 2l 115km benzyna
thomaz napisał(a):Witam
Nie lepiej kupić nowy zacisk za 200zł na allegro?Zestaw regeneracyjny kosztuje 90zł na allegro
+ sporo czasu na wymianę.Zestawa naprawczy w aso 350zł150zł drożej od nowego zacisku
Nowy zacisk powinien minimum 5 lat podziałać a ten po regeneracji?
Pozdrawiam
Nie 90 a 25 na jedno koło
szerokości
grzech
grzech
sam sobie regenerowałem w styczniu 2010 na zestawach naprawczych autofrein, wszystko działa bez zarzututhomaz napisał(a):Nowy zacisk powinien minimum 5 lat podziałać a ten po regeneracji?
decyzja indywidualna
choć gdyby 4 lata temu te zaciski kosztowały tylko tyle może bym się skusił, pozostaje pytanie tylko o jakość tych zacisków i czy ręczny jest na łożysku igiełkowym, bo przynajmniej kiedyś kosztowało więcej niż połowa tego zacisku
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
25 to chyba same gumki
trzeba jeszcze wymienić łożysko igiełkowe 130zł przynajmniej u mnie.Poza tym ile czasu i nerwów...Na allegro jest zacisĸ niemieckiej czy japońskiej firmy NTY za około 200zł , dwa lata gwarancji.Dziś dzwoniłem do Mazdy i koleś powiedział , że oni nie bawią się w takie rzeczy jak regeneracja bo jest to krótkotrwałe ,
i że kupują nowe zaciski w intercarsie za 200zł...Jak ten artykuł był pisany to chyba najtansze zaciski chodziły
po 500zł.
i że kupują nowe zaciski w intercarsie za 200zł...Jak ten artykuł był pisany to chyba najtansze zaciski chodziły
po 500zł.
- Od: 27 gru 2011, 18:42
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 1999 2l 115km benzyna
no tak, ale regenerowanethomaz napisał(a):Jak ten artykuł był pisany to chyba najtansze zaciski chodziły
po 500zł.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):choć gdyby 4 lata temu te zaciski kosztowały tylko tyle może bym się skusił, pozostaje pytanie tylko o jakość tych zacisków i czy ręczny jest na łożysku igiełkowym, bo przynajmniej kiedyś kosztowało więcej niż połowa tego zacisku
Racja, jedyny powód by zastanowić się jednak nad zakupem nowych – zważywszy obecną cenę.
Jednak, gdyby można było jeszcze wybrać nowy z igiełkach a na tulei to sam bym się skusił na tuleję.
Poza tym, sporo zależy od tego gdzie się jeździ. Mam słaby ręczny ale w mazowieckim w zupełności wystarczy – niestety o górkę tu ciężko:)
szerokości
grzech
grzech
thomaz napisał(a):Mam troche dylemat z prawej działa ok z lewej się zacina.Jak zakupie ten nowy tylko z lewej to będzie ok?
Pewnie bedzie troche inaczej linka napreżona.
Sprawdziłeś, że to zacisk a nie gdzieś linka? Jeżeli masz pewność, że zacina się na łożysku to śmiało możesz kupować – linką się nie przejmuj
szerokości
grzech
grzech
thomaz napisał(a):Mam troche dylemat z prawej działa ok z lewej się zacina.Jak zakupie ten nowy tylko z lewej to będzie ok?
Pewnie bedzie troche inaczej linka napreżona.
Regenerować oba i będzie spokój. Ten dobry zacisk i tak się zatnie
To na 100% zacisk.Musze ręką odciągać tą sprężynę żeby odblokował się reczny.Pewnie łożysko w środku
się blokuje.Nie chce mi się tego rozbierać.Założe nowy i napisze jak się sprawuje.
Dopisano 19 mar 2014, 18:28:
Zalożyłem nowy zacisk i niby było wszystko ok , póki nie wcisnołem hamulca.
Po wciśnięciu i odpuszczeniu klocki szorują o tarcze i koło obraca się z oporem
przez co tarcze szybko się nagrzewają.Co może być przyczyną?Ręczny jest ok.
Dopisano 19 mar 2014, 22:19:
Ręczny jest poluzowany a klocki cały czas szorują o tarczę.Nie da się nawet do kiosku po zapałki pojechać.
Czyżby nowy zacisĸ miał jakąś wadę że nie odbija tłoczek.Raz jak wkreciłem tłoczek i wcisnołem hamulec
to nie szorowały , dopiero jak odpaliłem silnik i wcisnołem hamulec i puscilem to zaczeło znowu szorować.
Odpowietrzyłem raczej dobrze ale to nie miało by chyba na to wpływu.Tak jakby tłoczek się zacinał.
się blokuje.Nie chce mi się tego rozbierać.Założe nowy i napisze jak się sprawuje.
Dopisano 19 mar 2014, 18:28:
Zalożyłem nowy zacisk i niby było wszystko ok , póki nie wcisnołem hamulca.
Po wciśnięciu i odpuszczeniu klocki szorują o tarcze i koło obraca się z oporem
przez co tarcze szybko się nagrzewają.Co może być przyczyną?Ręczny jest ok.
Dopisano 19 mar 2014, 22:19:
Ręczny jest poluzowany a klocki cały czas szorują o tarczę.Nie da się nawet do kiosku po zapałki pojechać.
Czyżby nowy zacisĸ miał jakąś wadę że nie odbija tłoczek.Raz jak wkreciłem tłoczek i wcisnołem hamulec
to nie szorowały , dopiero jak odpaliłem silnik i wcisnołem hamulec i puscilem to zaczeło znowu szorować.
Odpowietrzyłem raczej dobrze ale to nie miało by chyba na to wpływu.Tak jakby tłoczek się zacinał.
- Od: 27 gru 2011, 18:42
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 1999 2l 115km benzyna
Trochę się tego spodziewałem nie wiem skąd te ceny nowych za 200 zł, jednak obawialbym się o ich jakość, jak to może tylko 200 zł nowe kosztować no jak
Może jestem w błędzie pożyjemy zobaczymy jak kilka osób kupi i zamontuje i będzie ok to może się przekonam.
Ja ze swoimi walczyłem 4 lata firma profesjonalna z Mielca poprawiala 3 razy robotę i nigdy nie było dobrze, kupiłem nawet nowe tloczki nic nie pomogło kupa z tego wychodziła a nie zacisk, z tego co wiem to jedyne co w miarę jest pewne to te regenerowane w niemczech od NK za 400 zł plus kaucja 150 zł i jeden klubowicz montowal takie i z powodzeniem lata to już 2 lata w DE
Także jak ktoś kupi te ze 200zl i będzie ok to niech pisze na pewno będzie to cenna informacja
Może jestem w błędzie pożyjemy zobaczymy jak kilka osób kupi i zamontuje i będzie ok to może się przekonam.
Ja ze swoimi walczyłem 4 lata firma profesjonalna z Mielca poprawiala 3 razy robotę i nigdy nie było dobrze, kupiłem nawet nowe tloczki nic nie pomogło kupa z tego wychodziła a nie zacisk, z tego co wiem to jedyne co w miarę jest pewne to te regenerowane w niemczech od NK za 400 zł plus kaucja 150 zł i jeden klubowicz montowal takie i z powodzeniem lata to już 2 lata w DE
Także jak ktoś kupi te ze 200zl i będzie ok to niech pisze na pewno będzie to cenna informacja
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):regenerowane w niemczech od NK za 400 zł plus kaucja 150 zł
Cały wiz w regeneracji polega na wymianie tych nieszczęsnych łożysk, bo gumki to pikuś.
Gdyby znaleźć tokarza, który by pomierzył i dotoczył mosiężne tuleje w większej ilości to regeneracja na autofrenie zamykała by się pewnie w 5 dychach.
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):dotoczył mosiężne tuleje
Jeśli już, to tylko fosfobrąz

Co do igiełkowych... myślę że nie trzeba płacić 125,– za ori


Co do zacisków po 200,– jakoś się nie mogę przekonać

-
miro62
Ja będe musiał zwrócić ten nowy zacisk za 200zł.Coś z nim jednak jest nie tak.Tłoczek nie odbija tak
żeby klocki nie szorowały o tarcze.Zamówię jakiś używany albo regenerowany.Chciałem samemu regenerować
ale jak zobaczyłem jak to jest pozapiekane to żuciłem to w pi...
Dopisano 20 mar 2014, 18:18:
Z drugiej strony na allegro parę osób wystawiło pozytywne komantarze.Być może trafił im się dobry
albo po założeniu nie wiedzą że klocki ocierają i strasznie im sie grzeje tarcza.Ja to zauwazylem przypadkowo
po wcisnieciu i puszczeniu hamulca jak bylo podniesione kolo.
żeby klocki nie szorowały o tarcze.Zamówię jakiś używany albo regenerowany.Chciałem samemu regenerować
ale jak zobaczyłem jak to jest pozapiekane to żuciłem to w pi...
Dopisano 20 mar 2014, 18:18:
Z drugiej strony na allegro parę osób wystawiło pozytywne komantarze.Być może trafił im się dobry
albo po założeniu nie wiedzą że klocki ocierają i strasznie im sie grzeje tarcza.Ja to zauwazylem przypadkowo
po wcisnieciu i puszczeniu hamulca jak bylo podniesione kolo.
Ostatnio edytowano 21 mar 2014, 00:18 przez thomaz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 gru 2011, 18:42
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 1999 2l 115km benzyna
jesteś pewny że to tłoczek nie "odbija", może po prostu klocki mają za ciasno w jarzmie i się nie cofają, ja bym przynajmniej najpierw szedł tym tropemthomaz napisał(a):Tłoczek nie odbija tak
żeby klocki nie szorowały o tarcze
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Klocki są luźne w jarzmie.Założe jutro używany zacisk i jak będzie inaczej to ewidentna wina nowego zacisku.
Pewnie Chińczycy coś spido...Nic mam nauczke , żeby kupywać porzadny zamiennik albo dobry używany.
Ciekawo tylko czy teraz uznają reklamacje...
Pewnie Chińczycy coś spido...Nic mam nauczke , żeby kupywać porzadny zamiennik albo dobry używany.
Ciekawo tylko czy teraz uznają reklamacje...
- Od: 27 gru 2011, 18:42
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 1999 2l 115km benzyna
thomaz napisał(a):Klocki są luźne w jarzmie.Założe jutro używany zacisk i jak będzie inaczej to ewidentna wina nowego zacisku.
Pewnie Chińczycy coś spido...Nic mam nauczke , żeby kupywać porzadny zamiennik albo dobry używany.
Ciekawo tylko czy teraz uznają reklamacje...
Sprawdź dokładnie przewód hamulcowy, dalej rurkę czy nie przygnieciona. Może być tak, że przy niedrożności płyn wciśnie tłoczek ale nie puści ciśnienia jak trzeba.
szerokości
grzech
grzech
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6