626 gf wymiana amortyzatorów tył sedan pytanie
Strona 1 z 1
witam .nie mogę znaleść nic na temat wymiany w/w ,doszłem do wniosku że to amorek tylny mi stuka-ma spory wyciek,stuki są takie częste i szybkie,łączniki juz mam nowe i konc.drązków....moję pytanie jest takie,,jest tam dziwny dostep do górnych śrub,trzeba jakiś klucz specjalny?? oraz czy tam na kielichu jest jakiś kąt ustawialny? planuję zakup używki kompetnych mcpersonów
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
wiec tak jestem po wymianie ,kupiłem jednak używki za 180 komplet mcpersony na oko w super stanie,po zamontowaniu niebo a ziemia.auto poszło duzo do góry,przestało stukać...moje były totalnie wylane
montaż jest prosty od góry potrzeba klucz 14 oczkowy wygiety .no i z dołu mocniejszą 17 nasadową...jestem bardzo zadowolony za 180 zeta nie ta madzia
montaż jest prosty od góry potrzeba klucz 14 oczkowy wygiety .no i z dołu mocniejszą 17 nasadową...jestem bardzo zadowolony za 180 zeta nie ta madzia

Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Kolega Ci pewnie nie odpisze, bo to juz 4 lata minelo od ostatniego postu 
Jesli w sedanie jest tak jak w liftbacku, to trzeba scisnac sprzezyne, znaczy ja tak robilem,bylo latwiej i bezpieczniej. I raczej nie da sie inaczej.
Jesli w sedanie jest tak jak w liftbacku, to trzeba scisnac sprzezyne, znaczy ja tak robilem,bylo latwiej i bezpieczniej. I raczej nie da sie inaczej.
dudek1963 napisał(a):Witam
Powiedz mi Kolego, gdy demontuje się amortyzator to trzeba ścisnąć sprężynę, czy wystarczy tylko podnieść karoserię do góry?
Pozdrawiam- proszę o podpowiedż
a odpowie
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Jeżeli chodzi o tył to ściągacz nie jest potrzebny, przód wara bez ściągacza dotykać
Jeżeli chodzi o poskładanie to lepiej poukładasz wszystko poza karoserią
Jeżeli chodzi o poskładanie to lepiej poukładasz wszystko poza karoserią
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):Jeżeli chodzi o tył to ściągacz nie jest potrzebny
No ciekawa teoria – rozwiniesz?
Pytam bo wymieniałem, oczywiście po wyjęciu z auta i jakoś nie wyobrażam sobie skręcenia tego do kupy bez ściśnięcia sprężyny. Chyba, że jakaś rzeźba w aucie?
szerokości
grzech
grzech
grzech_z napisał(a):
No ciekawa teoria – rozwiniesz?
Pytam bo wymieniałem, oczywiście po wyjęciu z auta i jakoś nie wyobrażam sobie skręcenia tego do kupy bez ściśnięcia sprężyny. Chyba, że jakaś rzeźba w aucie?
To nie teoria, to praktyka. Tylne sprężyny są na tyle miękkie, że bez problemu poradzisz sobie bez ściągacza. Oczywiście ze ściągaczem będzie łatwiej, ale da się tez i bez
Przód to inna bajka
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Może się nie znam (wymieniałem sprężyny,amorki itd w minioną sobotę),wydaje mi się że jeśli zdejmiesz sprężynę,niezależnie czy przód czy tył bez użycia ściągacza oznaczać może najwyższy czas na ich wymianę... Bo nawet wypracowane,siadnięte może i zdemontujesz ale z montażem będą kłopoty.
-
rav 75
odgrzejemy kotleta ;d
musze wymienic w gf-ce amorki z tylu i nie wiem czy poduchy tez. pytalem w sklepie to pokazal mi sprzedawca poduszki z 3 srubami do zamontowania w karoserii a ja u siebie (oryginalne) mam z 4 srubami.
ktos moze podpowiedziec czy jest roznica ewentualnie czy to bedzie jakos przeszkadzac ze nie ma jednej sruby?
jeszcze bym prosil o doradzenie jakiej firmy amorki(pomijam firmy kyb itp) chodzi mi o cos tanszego, moze ktos zalozyl i jest zadowolony z efektow:D pozdro
musze wymienic w gf-ce amorki z tylu i nie wiem czy poduchy tez. pytalem w sklepie to pokazal mi sprzedawca poduszki z 3 srubami do zamontowania w karoserii a ja u siebie (oryginalne) mam z 4 srubami.
ktos moze podpowiedziec czy jest roznica ewentualnie czy to bedzie jakos przeszkadzac ze nie ma jednej sruby?
jeszcze bym prosil o doradzenie jakiej firmy amorki(pomijam firmy kyb itp) chodzi mi o cos tanszego, moze ktos zalozyl i jest zadowolony z efektow:D pozdro
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
Serio, wołałbym dołożyć po stówie za sztukę i brać Monroe za 240. Ewentualnie za 260 jest najtańszy KYB. Żadne Kamoki i uzywki.
Ostatnio edytowano 11 cze 2016, 21:54 przez PeKa, łącznie edytowano 1 raz
Baku86 napisał(a):odgrzejemy kotleta ;d
musze wymienic w gf-ce amorki z tylu i nie wiem czy poduchy tez. pytalem w sklepie to pokazal mi sprzedawca poduszki z 3 srubami do zamontowania w karoserii a ja u siebie (oryginalne) mam z 4 srubami.
ktos moze podpowiedziec czy jest roznica ewentualnie czy to bedzie jakos przeszkadzac ze nie ma jednej sruby?
jeszcze bym prosil o doradzenie jakiej firmy amorki(pomijam firmy kyb itp) chodzi mi o cos tanszego, moze ktos zalozyl i jest zadowolony z efektow:D pozdro
Jesteś pewien że masz cztery śruby z tyłu? Z przodu są cztery, ale z tyłu trzy – przynajmniej u mnie. Jeśli Ty masz jednak u siebie z tyłu cztery śruby, to oczywiście powinieneś dobrać pasujące mocowanie, czyli też z czterema śrubami.
Ja zamówiłam właśnie Kyby do siebie na tył, ale widzę że nie jesteś zainteresowany tą firmą, co do tańszych firm to nikt Ci nie powie, może zdadzą egzamin może nie, skąpisz na własne ryzyko. Które wybierzesz to juz wszystko jedno.
jestem pewny bo kiedys calego mc persona wyciagalem zeby zobaczyc, na tej czwartej srubie jak dobrze pamietam zakladalo sie jakas blaszke od pasow bezpieczenstwa. a w ssklepie wszystko co pokazywali to na 3 sruby wiec nie wiem o co chodzi.
moglby ktos podac ile cm od ziemi macie tylny zderzak(do rantu zderzaka)?
moglby ktos podac ile cm od ziemi macie tylny zderzak(do rantu zderzaka)?
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
W GW są 4 śruby, wg katalogu do GF są 3. Jeśli faktycznie masz 4 to zamów do GW. Co do amorków, założyłem Japanparts(chinole wiem) za 360zł z odbojami i osłonami za komplet, na razie jest sztywniutko i elegancko a zrobiłem na nich jakieś 1.5k km. Zdecydowałem się na nie bo i tak jest gwarancja a znajomemu kyb wylały się dokładnie kilka dni po gwarancji. No i do GW są drozsze amory jak do GF(Kyb chyba 500 vs 800 komplet)
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6