"Twardy" pedał hamulca

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez nor » 30 mar 2006, 08:40

KOVI napisał(a):jakbym chciał opinii kogoś takiego jak ty to bym poszukał innego forum!
chciałem prostej odpowiedzi a tu fart trafiłem na ciebie – jeżdziłem różnymi autami od malucha za 500zł do aut za 200tys. i w żadnym nie było tak twardego pedału jak w tej Mazdzie, a jak działa układ hamulcowy – doskonale wiem.
Dzięki za odpowiedź i nie wysilaj się więcej.


Z Twoich wypowiedzi wynika, że jeżdziłes jedynie maluchem który przy zgaszonym silniku hamuje tak samo jak uruchomionym, bo dziwne jest, że auto za dwieście tysięcy musiałeś holować i pedał hamulca działał inaczej niż w maździe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Grzyby » 30 mar 2006, 13:49

Powiem tylko tyle

SPOKÓJ bo zacznę usuwać!
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xANDy » 30 mar 2006, 17:09

Grzybuś – jaka ładna czcionka.... i kolor <lol>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wolny » 30 mar 2006, 18:14

A ja konkretnie – w czasie jazdy hamulce "brzytwa", jak samochód ma wyłączony silnik – pedał hamulca twardy,może nie jak kamień ale mocno twardy (ok. 1 cm "skoku") i tak było zawsze... Póki co nie widzę problema. Pytałem z ciekawości kumpla ( Toyota Corolla Diesel '02 ) – i przy wyłączonym silniku ma podobnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2005, 19:26
Posty: 45

Postprzez Hazu » 30 mar 2006, 21:36

jak będzie układ hamulcowy zapowietrzony to będzie zawsze miękki <lol> <lol> <lol>

ja miałem kiedyś malucha w którym w czasie jazdy po mieście pedał robił się coraż twardszy aż do całkoowitego zablokowania hamólców – trzeba było poluzować przewód przy pompie żeby dalej jechać
hahaha hahaha hahaha
wymieniłem pompę i było dobrze <lol>

pewnie "problemowy" kolega jeździł tego typu wynalazkami <lol> <lol> <lol>
Ostatnio edytowano 30 mar 2006, 21:53 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Puhcio » 30 mar 2006, 21:48

xANDy napisał(a):Grzybuś – jaka ładna czcionka.... i kolor


hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha No kiwcze ...

GofNet napisał(a):Nie kłÓcimy


;)

KOVI nie traktuj zbyt osobiście tych wypowiedzi. :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez KOVI » 30 mar 2006, 21:50

Prosiłem kolegę by w tym poście niepotrzebnie nie zajmował miejsca! Liczyłem na zdanie osoby wiedzące coś na temat.
A tak na marginesie – można w Wordzie pisać i później wkleić wiadomość – nie kłuje tak bardzo później w oczy! :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2006, 23:40
Posty: 35
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 98' 2.0 115KM – full

Postprzez Jaksa » 30 mar 2006, 21:54

wolny napisał(a):w czasie jazdy hamulce "brzytwa",
Bo masz diesla w benzynce troszkę inaczej to wszystko działa.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Hazu » 30 mar 2006, 21:55

KOVI<głaszcze> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Jaksa » 30 mar 2006, 22:00

nie kłuje tak bardzo później w oczy!

<spoko>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Hazu » 30 mar 2006, 22:04

niektóre typy tak mają <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez GofNet » 31 mar 2006, 02:31

Puhcio napisał(a):
GofNet napisał(a):Nie kłÓcimy
Mnie niestety też niekiedy (na szczęście rzadko) się zdarza <zawstydzony>.
KOVI napisał(a):można w Wordzie pisać i później wkleić wiadomość
Tak. I przy okazji sprawdza pisownię :), co jak widać też by się czasami przydało ;).

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Puhcio » 31 mar 2006, 10:32

GofNet napisał(a):Mnie niestety też niekiedy (na szczęście rzadko) się zdarza


Każdemu się zdarza :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez hienahiena » 5 lut 2011, 12:00

ja mam inny problem.Mam mazde 6 2.0 diesel 121 km 2002.mój hamulec robi sie twardy po 3-4 wcisnięciach i praktycznie nie mam hamulców.zapala sie na chwile kontrolka jak od recznego po czym gasnie i hamulec robi sie znowu mięki i hamuje przez 3-4 wcisnięcia.dzieje się tak zarówno podczas jazdy jak i postoju przy odpalonym silniku.myślałem ze moze mi zaciski mi nie odbijają no ale podczas braku hamulca auto nie ma zadnego oporu i tarzce się nie grzeją jakoś szczegulnie .Proszę o pomoc bo nie chce odwiedzac wszystkich mechaników po kolei i wymieniać wszystko a na serwis aso to raczej za drogo.czy to mogą byc zapowietrzone hamulce?lub serwo z pompą>czy cos bardziej skąplikowanego bo słyszałem ze gdzieś w silniku sa kanały płynu hamulcowego się zatykają i też tak się dzieje.jak układ jest zapowietrzony czy tez tak moze się dziać? bo może gdzies łapie lewe powietrze.i jeszcze jedno mnie zastanawia.od razu po odpaleniu silnika w tym samym momencie wciskam hamulec i pompa działa i pedał idzie do końca.co innego jak by wytważała odpowiednie cisnienie przez kilka sekund żeby układ działał.czy to może byc pompa w tym przypadku ?
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 18:34
Posty: 16
Skąd: Dolnyśląsk ząbkowice śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 diesel 2002

Postprzez Jaksa » 5 lut 2011, 13:47

Myslę ze powinienes udroznic smoka olejowego jak i kanał olejowy w pierwszej kapie wałka rozrzadu – pompa vacum musi byc smarowana aby działała poprawnie . Nie wykluczam tez samej pompy vacum ale to temat do przemyslen . W silniku nie ma zadnych kanałow z plynem hamulcowym.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez hienahiena » 5 lut 2011, 15:38

kto się może zając takim problemem w okolicach ząbkowic śląskich?Dolnoślaskie?przy okazji rozrzad do wymiany
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 18:34
Posty: 16
Skąd: Dolnyśląsk ząbkowice śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 diesel 2002

Postprzez hienahiena » 5 lut 2011, 18:25

a i chciałem jeszcze dodać że hamulce bardzo syczą .nie wiem czy to normalne ale w zadnym aucie tak głosno nie syczyło
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 18:34
Posty: 16
Skąd: Dolnyśląsk ząbkowice śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 diesel 2002

Postprzez hienahiena » 19 mar 2011, 14:12

Witam.niestety dalej nie rozwiązałem problemu z hamulcami.mierzyłem siłę cisnienia zasysania mojej pompy vacum i jest słabsze 3 razy od takiej samej mazdy co mialem do porównania.rozkrecałem pompę która ma w srodku ojej i to nie jakis spalony stary tylko taki jak w silniku.nie dawno wymieniałem olej.wiec olej dochodzi świeży .pompy vacum wymieniałem juz 3 sztuki i za kazdym razem tak samo albo jeszcze gorzej.nie widze tutaj rozwiązania.czy to moze byc jakiś wężyk z podcisnieniem pompy???
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 18:34
Posty: 16
Skąd: Dolnyśląsk ząbkowice śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 diesel 2002

Postprzez rumunn95 » 19 mar 2011, 21:26

jak sycza to zapewne masz pneumatyczne hamulce, poczekaj az sprezarka nabije troche wiatru jak w ciezarowce :P :P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Areksko » 10 kwi 2011, 17:24

hienahiena rozwiązałeś problem? Jeśli tak na czym polegał?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 18:01
Posty: 164
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6