mocowanie chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego M6-2003
Strona 1 z 1
Podczas oględzin chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego w mojej Madzi 6 rocznik 2003 zauważyłem, że elementy te nie są na stałe przytwierdzone do karoserii. Nie żeby fruwały luźno – są jakby połączone za pomocą jakiś plastikowych elastycznych kołków-złączy. Czy to normalne ,że gdy się chwyci za chłodnicę lub zbiorniczek i porusza to posiada on nieznaczny luz względem karoserii – coś co bym określił elastycznym połączeniem ?
Mazda 6 (2003 r.) 2.0 benzyna, kombi, automat, 150 tys km, LPG sekwencja – ElpiGaz
- Od: 1 maja 2010, 22:15
- Posty: 55
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GY 2003 r. 2.0 benzyna automat LPG sekwencja
mpsoft napisał(a):Podczas oględzin chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego w mojej Madzi 6 rocznik 2003 zauważyłem, że elementy te nie są na stałe przytwierdzone do karoserii. Nie żeby fruwały luźno – są jakby połączone za pomocą jakiś plastikowych elastycznych kołków-złączy. Czy to normalne ,że gdy się chwyci za chłodnicę lub zbiorniczek i porusza to posiada on nieznaczny luz względem karoserii – coś co bym określił elastycznym połączeniem ?
moza fotke wstawisz..?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zawsze chlodnica jest zamocowana na gumach- podkladkach gumowych czy czegos w takim rodzaju – – polaczenie silnika z chlodnica masz na gumowych wezach, – silnik tez pracuje na poduszkach – nie jest na sztywno skrecony z reszta samochodu -to wszytko musi pracowac – bo tak to sie by zaraz pourywalo
- Od: 9 lip 2010, 11:50
- Posty: 83
- Skąd: OLSZTYN
- Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi
maromarcin napisał(a):...nie jest na sztywno skrecony z reszta samochodu -to wszytko musi pracowac – bo tak to sie by zaraz pourywalo
albo by nielucko drgało..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam, koledzy czy macie w tym miejscu jakąś zaślepkę ? albo plastikowy zatrzask ? Dolewałem dzisiaj płynu do chłodnicy, no i cała chłodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylatory są "luźne", latają dość (można nimi solidnie potrząść) mają luz ok 0,5cm. Doszedłem do tego, że luz jest w miejscu zaznaczonym na zdjęciu na czerwono, pytanie czy tam powinny być jakieś śruby/zatrzaski/plastikowe śrubki ? U mnie ani z jednej ani z drugiej strony nie ma nic i wyraźnie widać, że to w tym miejscu jest ten luz...
- Od: 14 lut 2011, 09:08
- Posty: 90
- Skąd: wlkp. Śrem
- Auto: Mazda6 2006r.
w tym miejscu pod tymi plstkami powinny byc gumki dystansowe, ktore niweluja zbyt duzy luz.
po demontazu tych nakladek, zobaczysz dokladniej czy ich tam brakuje.
chlodnica musi miec troche luzu, bo naprezenia nie sa korzystne..
pozdr.
E
po demontazu tych nakladek, zobaczysz dokladniej czy ich tam brakuje.
chlodnica musi miec troche luzu, bo naprezenia nie sa korzystne..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
dzięki, faktycznie pod plastikami są gumy z wyciętą gwiazdką – zrobiło się tam sporo luzu. Wsadziłem do środka wężyk gumowy i wszystko jest OK.
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 14 lut 2011, 09:08
- Posty: 90
- Skąd: wlkp. Śrem
- Auto: Mazda6 2006r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6