Tylne Sprężyny Mazda 626 GF
1, 2
Poczekam do kwietnia na kase i wymienie od razu na nowe amory
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
jak w temacie u mnie jest tak, że przy komplecie osób na pokładzie jadąc z prędkością pow. 70 km/h wpadając w najmniejszy spadek, nierówność na drodze dochodzi odgłos otarcia opony o nadkole aż serce się ściska. Na co dzień jeżdżę sam ale przy jakimś wypadzie ze znajomymi za miasto przy każdej nierówności aż mnie krew zalewa. /Na badaniach diagnostycznych amory spisały się w granicach 85%/, pytałem mechaników jednogłośnie twierdzą żeby zamontować wzmacniane sprężyny.
Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem może coś doradzić
Na allegro znalazłem takie coś:
http://moto.allegro.pl/sprezyny-tyl-maz ... 05917.html
no i chyba się na nie zdecyduje.
W sklepie sprzedawca krzyknął za wzmacniane po 250zł za szt.
...............................................................
626GF 01r 2,0b+g; kapcie 16'' 205/50
Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem może coś doradzić
Na allegro znalazłem takie coś:

no i chyba się na nie zdecyduje.
W sklepie sprzedawca krzyknął za wzmacniane po 250zł za szt.
...............................................................
626GF 01r 2,0b+g; kapcie 16'' 205/50
- Od: 9 maja 2012, 21:59
- Posty: 6
- Auto: MAZDA 626 GD, 2.0B+G, 2000r
kolego a jaki masz rozmiar kół/opon i jakie ET – być moze problem nie leży w sprężynach a w rozmiarze kół które sa zwyczajnie za duże lub zbyt do środka/na zewnątrz auta
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
[quote="endru150"]
ja też miałem taki problem kupiłem chyba 2 lub 3 lata temu fajne alusy jednak nie sprawdziłem ET i są za bardzo odstające na zewnątrz auta. Z przodu jest ok ale z tyłu przy dużym obciążeniu i nierównościach mi trochę obcierały o błotnik. Brakowało naprawdę parę milimetrów więc zmodyfikowałem trochę błotnik i jest ok. Była to hardcorowa przeróbka bo po prostu rant błotnika który jest zagięty w kierunku koła ma około 1,5 cm. Myślałem go obciąć ale ostatecznie wydało mi się [jakie?] i tak zrobiłem że podgiąłem go do góry, zakonserwowałem różnymi środkami np. baranek gumowy, biteks itp. i jest ok. Jak chcesz to mogę wstawić fotę.
ja też miałem taki problem kupiłem chyba 2 lub 3 lata temu fajne alusy jednak nie sprawdziłem ET i są za bardzo odstające na zewnątrz auta. Z przodu jest ok ale z tyłu przy dużym obciążeniu i nierównościach mi trochę obcierały o błotnik. Brakowało naprawdę parę milimetrów więc zmodyfikowałem trochę błotnik i jest ok. Była to hardcorowa przeróbka bo po prostu rant błotnika który jest zagięty w kierunku koła ma około 1,5 cm. Myślałem go obciąć ale ostatecznie wydało mi się [jakie?] i tak zrobiłem że podgiąłem go do góry, zakonserwowałem różnymi środkami np. baranek gumowy, biteks itp. i jest ok. Jak chcesz to mogę wstawić fotę.
Zapraszam do oglądania
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/626/67051
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/626/67051
- Od: 13 mar 2009, 01:25
- Posty: 7
- Skąd: Elbląg
- Auto: MAZDA 626 GF 2001 DITD 110KM HATCHBACK
Witam
Podepne się pod temat, mianowicie rozleciała mi się tylna sprężyna, moje pytanie brzmi czy dużo roboty jest z wymianą i jak się do tego dobrać?
oczywiście trzeba wymienić obie?
Podepne się pod temat, mianowicie rozleciała mi się tylna sprężyna, moje pytanie brzmi czy dużo roboty jest z wymianą i jak się do tego dobrać?
oczywiście trzeba wymienić obie?
- Od: 19 cze 2009, 20:37
- Posty: 34
- Skąd: Puławy, Ciecierzyn (Lublin)
- Auto: mazda 626 98r 2.0 136 hp
Dużo czy nie to względne określenie. Skoro pytasz to znaczy, że mało albo wcale nie bawisz się w mechanika. Robota ogólnie prosta. Rozkręcasz co trzeba a potem składasz. Jednak bez ściągacza do sprężyn nie zabieraj się za robotę. Sprężyny wymień obie do tego nowe osłony i odbojniki.
jaroslaw1984
Przyda Ci się to
---> http://mx6.greennet.org.pl/service/macperson.html
I oczywiście to jeżeli nie masz w posiadaniu
---->
http://allegro.pl/sciagacz-do-sprezyn-s ... 37934.html
Różnica taka że z tyłu musisz rozebrać tapicerkę bagażnika żeby dostać się do śrub poduszek, natomiast na dole wiadomo odkręcasz amortyzator od zwrotnicy. Auto najlepiej podnieś z obu stron z tyłu dzięki temu nie będziesz musiał odkręcać łączników stabilizatora bo nie będą sprężynować na zwrotnice i nie będą tym samym utrudniać wyjęcia kolumny mcpreson po odkręceniu
śrubę na trzpieniu amortyzatora poluzuj zanim wyjmiesz całą kolumnę, później mógłby być z tym problem a i dzień wcześniej napuść śruby wd40 te od boczków kanapy "będziesz musiał je odkręcić przy demontażu tapicerki" widać je od strony koła wystaje kawałek gwintu prawdopodobnie będą zapieczone na amen jak u mnie i oczywiście zapaprane konserwacją prawdopodobnie czeka Cię rozwiercanie gdyż pewnie się urwą.. ogólnie przyjemna robota heh 
Przyda Ci się to
I oczywiście to jeżeli nie masz w posiadaniu

Różnica taka że z tyłu musisz rozebrać tapicerkę bagażnika żeby dostać się do śrub poduszek, natomiast na dole wiadomo odkręcasz amortyzator od zwrotnicy. Auto najlepiej podnieś z obu stron z tyłu dzięki temu nie będziesz musiał odkręcać łączników stabilizatora bo nie będą sprężynować na zwrotnice i nie będą tym samym utrudniać wyjęcia kolumny mcpreson po odkręceniu
No to mnie kolega pocieszyl, chyba robotę zlecę fachowcom
- Od: 19 cze 2009, 20:37
- Posty: 34
- Skąd: Puławy, Ciecierzyn (Lublin)
- Auto: mazda 626 98r 2.0 136 hp
jaroslaw1984 napisał(a):No to mnie kolega pocieszyl, chyba robotę zlecę fachowcom
A więc licz po ok 100zl od strony za samą robocizne, a tak kupujesz ściągacz zostanie już u Ciebie nie raz się może przydać no i nowe doświadczenie

Noo ale jeśli się nie czujesz na siłach to:
ale już mi szkoda tych wszystkich zatrzasków tapicerkijaroslaw1984 napisał(a):chyba robotę zlecę fachowcom
Dziękuję wszystkim za rady
Probyłem rozwiązany, niestety wraz z wymianą sprężyn trzeba było wymienić amortyzatory gdyż jeden się rozleciał drugi tez już w nienajlepszym stanie był, robota została zlecona fachowcom niestety wraz z wymianą uleciało 680 PLN z portfela czy to dużo za taką robotę wraz z częściami to nie wiem.
Pozdrawiam
Probyłem rozwiązany, niestety wraz z wymianą sprężyn trzeba było wymienić amortyzatory gdyż jeden się rozleciał drugi tez już w nienajlepszym stanie był, robota została zlecona fachowcom niestety wraz z wymianą uleciało 680 PLN z portfela czy to dużo za taką robotę wraz z częściami to nie wiem.
Pozdrawiam
- Od: 19 cze 2009, 20:37
- Posty: 34
- Skąd: Puławy, Ciecierzyn (Lublin)
- Auto: mazda 626 98r 2.0 136 hp
Sprężyny kyb a amortyzatory na pudełku widziałem jakieś service parts bo samego amortyzatora przed montażem nie widziałem, a 680 jest całkowitym kosztem.
- Od: 19 cze 2009, 20:37
- Posty: 34
- Skąd: Puławy, Ciecierzyn (Lublin)
- Auto: mazda 626 98r 2.0 136 hp
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6