Witam. Od dłuższego czasu zmagam się z problemem krzywej kierownicy w mojej 626 GF przy jeździe na wprost. Żeby jechać prosto kierownica musi być skręcona lekko w lewo. w ciągu roku ustawiałem zbieżność 3 razy, za każdym razem efekt ten sam – kierownica skręcona, samochodu nie ściąga, jedzie prosto. Mechanik stwierdził, że kiera mogła być wyjęta i źle włożona. Znajomy mechanik przełożył mi ją, po tym była skręcona minimalnie w prawo, więc pojechałem na zbieżność z nadzieją, że teraz będzie ok. Po zbieżności kierownica znów w lewo jak wcześniej

Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?
I jeszcze pytanie, czy w 626 GF jest regulowany kąt pochylenia przednich kół? Jak się popatrzy to widać, że górna część koła jest bardziej na zewnątrz, niż dół. Tylne są względnie pionowo

a może tak powinno być?