Problem z hamulcami mazda 626 gf-tarcie podczas hamowania
Strona 1 z 1
Witam mam mały problem z hamulcami w mojej Madzi. Miala w marcu wymienione tarcze oraz klocki z przodu trw. Teraz gdy przejadę ok 25km i hamuje jest straszne tarcie az czuje je pod pedałem.(prawdopodobnie z przodu) Sprawdzałem klocki są ok. Wyjąłem również bezpiecznik Abs czy czasem on mi tak nie hamuje ale nic się nie poprawiło.Moze miał ktoś podobny problem.
Ostatnio edytowano 13 sie 2013, 18:57 przez ronaldobuch, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Proponuje jeszcze raz dokładnie sprawdzić okładziny na klockach po obydwu stronach tarczy.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
a nie było czasem ostrego hamowania i wjechanie w kałużę? Dobrze została oczyszczona piasta przed założeniem tarczy?
Klocki oraz tarcze z przodu i z tyłu są ok.Nie było hamowania w wodzie, tarcze sa proste. Objaw jest dopiero gdy hamulce się rozgrzeją,na początku jest wszystko dobrze.A co do piasty nie wiem gdyz tarcze byly zakladane u mechanika. Podjade jeszcze do wulkanizatora sprawdzic czy sa kola dobrze wywazone, byc moze to jest wina opon.
- Od: 9 lut 2013, 18:06
- Posty: 29
- Auto: Mazda 626 V lift. silnik 1.8 16v 100km. 2000r.
Witam.
Nie chce wróżyć ale ja bym to zrobił tak:
1.sprawdził które koła grzeją się najmocniej
2.Rozebrał zaciski te których koła się grzeją najbardziej,i zregenerował je gumki tłoczek oraz płyn hamulcowy(po tych przegrzaniach jest pewnie do wymiany) blaszki i jarzmo przesmarować.
3.Jeśli tylne może być,że ręczny jest zapieczony wymiana łożysk igiełkowych
4.Sprawdzić czy tarcze nie mają bicia pokrzywione po przegrzaniu.
Same opony gdyby były źle założone to byłoby bicie na kierownicy.
Może się mylę,jeśli tak to może ktoś ma inną propozycje.
Nie chce wróżyć ale ja bym to zrobił tak:
1.sprawdził które koła grzeją się najmocniej
2.Rozebrał zaciski te których koła się grzeją najbardziej,i zregenerował je gumki tłoczek oraz płyn hamulcowy(po tych przegrzaniach jest pewnie do wymiany) blaszki i jarzmo przesmarować.
3.Jeśli tylne może być,że ręczny jest zapieczony wymiana łożysk igiełkowych
4.Sprawdzić czy tarcze nie mają bicia pokrzywione po przegrzaniu.
Same opony gdyby były źle założone to byłoby bicie na kierownicy.
Może się mylę,jeśli tak to może ktoś ma inną propozycje.
Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Wałbrzych
- Od: 5 sie 2011, 07:52
- Posty: 104
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6