dobijanie na nierównościach
Strona 1 z 1
Posiadam mazde 626 1.8 16 v na alu 16/55/205 i mój problem polega na tym że gdy jadę w 4 lub 5 osób i gdy auto zaczyna falować na nierównościach obciera mi tylne opony po zewnętrznej stronie . Kupiłem gumy uniwersalne by podłożyć je pod zwój delikatnie podniosło tył auta ale dalej jest obcieranie o rant nadkola . I teraz pytanie w jaki sposób wyeliminować problem
Kupić oponki 195 ?,delikatnie obszlifować rant nadkola
czy kombinować z czymś innym by podnieść auto 1cm _1,5 do góry
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kolego a jakie masz felgi? Podejrzewam że ET jest za małe a felga szersza niż ori 


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
powiem tak sprężyny kupiłem nowe kyb i nic nie pomogły dużo nie trzeba bo 1 max 1,5 cm wyżej jak by stała i po problemie . Wogóle dziwnie mi ten tył się prezentuje przód ma większą przestrzeń miedzy kołem a błotnikiem niż tył . Amortyzatory mam ok sprężyny są nowe nawet u Tomka byłem i mówił ze trzeba coś kombinować by podnieść auto chodż mówił o mniejszym profilu ale to odpada
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem
ale kupiłeś sprężyny dedykowane do swojego auta czyli do GF, a GW czyli kombi jest znacznie cięższy na tyle od GF więc sprężyny ma dużo mocniejszePiotr19k2 napisał(a):sprężyny kupiłem nowe kyb i nic nie pomogły
a to że z przodu jest więcej miejsca między kołem a błotnikiem to nie jest nic dziwnego, po prostu taka konstrukcja, nie tylko mazda tak projektowała
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
VeryCoolMan napisał(a):Zaklep ranty nadkoli no chyba że zmienisz na felgi z większym ET
Zaślepienie rantów chyba nic nie da bo dzwięk otarcia zostanie .Co do sprężyn w koszty się nie będę pchał za te dałem 300zł i co z nimi zrobię . Chodzi mi po głowię podgięcie rantu nadkola
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem
Piotr19k2 napisał(a):Zaślepienie rantów chyba nic nie da bo dzwięk otarcia zostanie .
Piotr19k2 napisał(a): Chodzi mi po głowię podgięcie rantu nadkola
VeryCoolMan napisał(a):Zaklep ranty nadkoli
Czytaj ze zrozumieniem
Minusowe dystanse musisz założyć 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Dokładnie
a co to tego "zalepiania" to jak już zaklepiesz ranty to tą rynienke która powstanie zalep właśnie masą uszczelniającą coby woda tam nie stała i syf nie zbierał bo wiadomo co będzie dalej. 

Po zaklepaniu trzeba pomalować i "zalepić" rynienkę która się utworzy?
Da radę zrobić takie coś dobrze bez ingerencji blacharza?
Da radę zrobić takie coś dobrze bez ingerencji blacharza?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
można spróbować,
Marek 323s BA chciał poszerzyć nadkola i zrobił sobie taki oto przyrząd
viewtopic.php?f=49&t=67569&p=1665669#p1665669

Marek 323s BA chciał poszerzyć nadkola i zrobił sobie taki oto przyrząd
viewtopic.php?f=49&t=67569&p=1665669#p1665669

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Czekam do soboty i działam pożyczę od znajomego dekarza szczypce do wyginania parapetów .
a co dadzą minusowe dystanse
sylwo napisał(a):Minusowe dystanse musisz założyć
a co dadzą minusowe dystanse
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Piotr19k2 napisał(a):minusowe dystanse
dajcie foto co to jest bo nie mogę sobie tego wyobrazić
Neonixos666 napisał(a):dajcie foto co to jest bo nie mogę sobie tego wyobrazić
No to udał się żart koledze sylwo


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6