Witam wszystkich serdecznie
Temat dotyczy 626 z 2000r. etylina. Prawe przednie koło stuka na progach i dużych dziurach, przeszedłem przegląd i trzepaki nic nie wykazały, wszystko sprawne. W kanale szarpałem za wszystko co się da, i brak luzów. Gdy ostatnio jechałem polną drogą to myślałem że odpadną mi koła- lewe jak i prawe pukało. O co chodzi? Ktoś już miał taki przypadek?
Jeszcze jedna dziwna sprawa, od jakiegoś czasu podczas skrętu w prawo coś puka z tyłu po lewej stronie, ale to pukanie jest takie jak by ktoś do drzwi kukał, take regularne.
Rozmawiałem z mechanikiem i się dowiedziałem ze jeśli koło nie odpadło to można jeździć- tacy teraz fachowcy- wymieniacze, a nie naprawiacze. Klocki każdy wymieni ale żeby pogłówkować, już grzej.
Wożę się od 1,5 roku i naprawdę sobie chwale, wygoda, atrakcyjna linia nadwozia, spalanie przyzwoite. Udzielę wszelkich rad polerskich.
[img][img][/img][/img]
stuki w kole/ przegląd 80% sprawności zawieszenia- o co chodzi?
Strona 1 z 1
Sprawdź łożysko podpory półośki pewnie luzy że ho ho... na trzepakach nie wychodzi bo nikt nie wpadnie na pomysł przy sprawdzaniu że to to.. tak jak było w moim przypadku.. czekam na cieplejsze dni żeby się za to wziąć choć już wytrzymać nie mogę tak wali na najmniejszej dziurze 
89matthew89 nagrał nawet filmik i opisał całą sytuacje: viewtopic.php?f=427&t=127346&hilit=%C5%82o%C5%BCysko+podpory

89matthew89 nagrał nawet filmik i opisał całą sytuacje: viewtopic.php?f=427&t=127346&hilit=%C5%82o%C5%BCysko+podpory
Mam podobne objawy, prawe koło na każdym wyboju stuka tak jakby ktoś siedział pod maska i młotkiem pukał w wahacz.. mechanicy powiedzieli mi, że to mogą być łączniki stabilizatorów, ale po wymianie ich wciąż słychać stukanie... czekam na wasz podpowiedź co może być nie tak
- Od: 18 lut 2013, 23:40
- Posty: 4
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 1998
mi tez zaczelo stukac kolo lewe przód szczegolnie przy skrecaniu, po sprawdzeniu wyczuwam luz na kole po ruszaniu sprzezyny amorka czuc luz na gornym mocowaniu amorka pewnie lozysko sie skonczylo teraz pytanie czy mozna wymienic samo lozysko czy wylacznie z gornym mocowaniem amorka ktore nie jest tanie ;( ? w manualu czesc zaznaczona pod numerem 9


Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Witam 
Miałem podobny problem w Mazdzie 626 z 98 roku problemem było wybite gniazdo sworznia wahacza. Proponuje sprawdzić czy sworzeń nie jest luźny w gnieździe.

Miałem podobny problem w Mazdzie 626 z 98 roku problemem było wybite gniazdo sworznia wahacza. Proponuje sprawdzić czy sworzeń nie jest luźny w gnieździe.
-
madmark
wyciagalem cala zwrotnice w celu wymiany lozyska wszystko jest dobre koncowka,sforzen wiec ponawiam pytanie czy mozna wymienic samo lozysko czy wylacznie z gornym mocowaniem amorka? , i gdzie je dostac?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 Mi podczas skręcania coś trzeszczało/skrzypiało doszedłem że to łożysko amorka ale wystarczyło że smaru napsikałem i tyle. Jeśli u Ciebie tak sie objawia padnięte łożysko i chcesz wymieniać samo łożysko to koszt ori to ~ 140 zł
dokładasz 20 zł i masz cała poduche w zamienniku z górnej półki
tylko lipa wydać 140 złociszy nie będąc pewnym że pomoże 

mi nie skrzypi tylko na nierównosciach i przy skręcaniu tłucze , w górnej częsci amorka wyczuwalny jest luz ori lożysko to koszt 140pln czy jest jakiś zamiennik? (tańszy),(nie cala poducha)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
o zamiennik musisz popytać, coś pewnie znajdziesz z tym że jak tłucze góra – dół to wątpie aby winne było łożysko.. łożysko pracuje lewo-prawo więc logicznie podchodząc do rzeczy ja bym same łożysko wyeliminował a brał pod uwagę reszte poduszki (cała poduszkę ) może poluzowała się na mocowaniach. Niech może ktoś bardziej doświadczony też się wypowie 
W moim samochodzie coś tłukło. Diagnosta znalazł usterkę w prawej poduszce przedniego amortyzatora. Kupiłem, następnie rozkręciłem i znalazłem uszkodzenie w łączniku stabilizatora i końcówce drążka. Nic nie wymieniałem i oddałem samochód do mechanika, który orzekł, że poduszka (i łożysko) jest dobre, wymienił rzeczy wykryte przeze mnie.
No i zostałem z nową poduszką Kayaba, której sklep nie chce przyjąć
Jak wykluczysz elementy wskazane przez forumowiczów i przez mnie i będziesz potrzebował poduszki, mogę sprzedać Ci ją sprzedać za 75 proc. ceny.
No i zostałem z nową poduszką Kayaba, której sklep nie chce przyjąć
Jak wykluczysz elementy wskazane przez forumowiczów i przez mnie i będziesz potrzebował poduszki, mogę sprzedać Ci ją sprzedać za 75 proc. ceny.
Marko jak jest padniete lozysko to kolo jest luzne we wszystkie strony
u mnie jest luz pionowy i tym sugerowalem sie przy wymianie lozyska bo myslalem ze luz jest w piascie.Poziomy moze objawiac sie padnieta koncowka drazka .
Tapnięte z Kamyka
Tapnięte z Kamyka
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6