Jaki wahacz przedni kupić?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez grzech_z » 27 mar 2012, 13:33

Dawid_J-bie napisał(a):Sworznie niestety trzeba spawać. Podobno TRW mają większą średnice, ale i tak trzeba spawać.


Pierwsze słyszę. Spawać bo nie pasują, czy jak? W nissanie wymieniałem same sworznie – wybite stare i wciskane nowe – bez spawania. W maździe jak wymieniałem całe wahacze to widziałem, że budowa sworznia jest taka sama. Zaintrygowałeś mnie, normalnie chyba dziś zerknę w te zdjęte wahacze i sprawdzę.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Dawid_J-bie » 27 mar 2012, 13:47

Nie wiem jakie są w Nissanie.
Wiem, że w moich wahaczach musiałem spawać bo się nie trzymały.
Nie ma pierścieni zabezpieczających. Przy polskich dziurach nie ryzykował bym tylko wciśnięcia nowych sworzni w stare dziury :–)) Kto inny może napisać, że nie ryzykował by spawać i kupił by całe.
Pozdrawiam Dawid
Wiosna, ach to Ty !!! :–))
LPG
9l/100km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2010, 17:54
Posty: 43
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GF 1.8
66kW 98 LPG

Postprzez MAT » 27 mar 2012, 15:56

ja miałem zabezpieczenia na nowych sworzniach i tez spawałem <faja> co z tego że nie wypadną jak luźno wchodziły w wahacz i trzeba było delikatnie złapać w paru punktach :) raz to że są delikatne różnice pomiędzy producentami w średnicy samego sworznia /setne części milimetra/ a dwa jak ktoś trochę pojeździł z takim luźnym sworzniem to otwór w wahaczu się wybija :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 20:08
Posty: 280
Skąd: Lublin
Auto: E39 M57D30 02'

Postprzez rafik89 » 27 mar 2012, 16:44

ja też muszę wymienić wahacz, kupiłem jakiś za 118 zł ale okazał się za duży, a konkretnie odległość między sworzniem a tym takim uchem w które wchodzi śruba. Zanim kupicie to zmierzcie sobie tą odległość, ja kupiłem pierwszy lepszy i była <dupa> , zbieżności nie dało się ustawić.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2010, 23:17
Posty: 342 (0/8)
Skąd: wrocław, czasem krotoszyn
Auto: Citroen C5 1.6 HDi, 2006 rok

Postprzez tadziomaru1 » 27 mar 2012, 18:20

rafik89 napisał(a):ja też muszę wymienić wahacz, kupiłem jakiś za 118 zł ale okazał się za duży, a konkretnie odległość między sworzniem a tym takim uchem w które wchodzi śruba. Zanim kupicie to zmierzcie sobie tą odległość, ja kupiłem pierwszy lepszy i była <dupa> , zbieżności nie dało się ustawić.

Jesteś nastepnym któremu wcisnęli od GE, czyli poprzedniego modelu.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez ziemia21 » 12 maja 2012, 10:28

Panowie czytam o waszym problemie i sama już nie wiem, mechanik kupił pierwszy lepszy jak się okazuje teraz SH ale niby na 100 % do GF bo dzwoniłam do firmy która to sprzedała i po kodzie pan powiedział że dokładnie do mojego modelu jest to wahacz! A problem NIE DA SIĘ USTAWIĆ ZBIEŻNOŚCI. Więc jaką firmę proponujecie? I od którego ucha mam mierzyć?
Początkujący
 
Od: 1 lut 2012, 17:02
Posty: 18
Auto: mazda 626 2,0 DITD/ 2000r/ GF/ 110 koni:)

Postprzez lucas83 » 12 maja 2012, 14:42

Najlepiej oryginał ;) A tak na serio: dobry zamiennik to podobno Herth-Buss Jakoparts lub Yamato (podobno już umieją zrobić poprawne wahacze do GF, kiedyś była wpadka).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez flinio » 13 maja 2012, 16:13

Co do innych producentów to się nie wypowiadam, ale Yamato to odradzam, po niecałym roku, gumy osłaniające sworznie popękały i oczywiście sworznie poleciały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez ziemia21 » 13 maja 2012, 21:01

Dzięki za podpowiedzi, myślę że juz będzie dobrze:) :D
Początkujący
 
Od: 1 lut 2012, 17:02
Posty: 18
Auto: mazda 626 2,0 DITD/ 2000r/ GF/ 110 koni:)

Postprzez 89matthew89 » 31 maja 2012, 12:40

Są jakieś przeciwwskazania żeby zregenerować wahacze które przez 2lata leżały na dworze ? . Chce je zregenerować ponieważ miałem na nich prosta kierownice i zbieżność, prawdopodobnie było to oryginały bo na nich przyjechał ze Szwajcarii :) i zaraz po kupnie zostały zmienione na tanie zamienniki :(
ps. da się jakoś poznać czy wahacze są oryginalne czy zamienniki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 19:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez smasherbit » 31 maja 2012, 21:33

Da się zregenerować, wyminić sworzeń. Ale ja bym się nie bawił. Chyba że to zrobisz we własnym zakresie to tylko części. Ale do sworznia jest potrzeba czasami prasa. :D
Only japanise technik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:23
Posty: 132 (0/1)
Skąd: New Rossington
Auto: Mazda 626 2.0 2002 benzyna/lpg "anglik"

Postprzez 89matthew89 » 1 cze 2012, 01:41

robocizna samemu tylko migomatu nie ma jakby trzeba było przypunktowac sworzeń :D jeszcze się nie dorobiłem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 19:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez grzech_z » 1 cze 2012, 16:02

ziemia21 napisał(a):Panowie czytam o waszym problemie i sama już nie wiem, mechanik kupił pierwszy lepszy jak się okazuje teraz SH
A problem NIE DA SIĘ USTAWIĆ ZBIEŻNOŚCI. Więc jaką firmę proponujecie? I od którego ucha mam mierzyć?


Też zakładałem i jeżdżę na SH, jakieś 5kkm zrobione i nic się jeszcze nie dzieje. Nie było problemu z ustawieniem zbieżności. No chyba, że do dizla są inne? :(
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez misiek@007 » 3 cze 2012, 21:43

Polecam Denckermana. Do GE kupowałem po 110 zł i przelatały bez ingerencji mechanika 50 000 kilometrów w większości po warszawskich dziurach. Dobry stosunek ceny do jakości :D
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2012, 12:54
Posty: 38
Skąd: Radzymin
Auto: Jest:
Skoda Octavia I 1.9 TDI 101 koni '07
Audi 80 B4 2.8 Quattro 174 konie '92
Było:
Mazda 626 GW 2.0 FS + LPG
Mazda 323F 1.8 FP + LPG
Mazda 626 GE 1.8 105 koni
VW Passat B3 2.0 Variant
itp....

Postprzez Majeś » 23 lip 2012, 16:54

Witam.
To jakie na obecną chwilę wahacze są najlepsze poza oryginałami ?
Myślę kupić coś dobrego i nie wiem już co brać.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2012, 14:08
Posty: 17
Auto: 626 GF liftback, 2.0 136 KM, 2001 r.

Postprzez norek 32 » 18 lip 2013, 09:58

witam was ja założyłem do swojej madzi decermanna i za pierwszym dniem już coś stuka po obu stronach podejrzewam że to wali o podwozie bo cóż to może być jak wszystko nowe wraz z łącznikami :(
Początkujący
 
Od: 2 gru 2011, 14:41
Posty: 19
Skąd: Ostrołęka
Auto: 626 ditd 2000 hatchback

Postprzez zdzislaw1968 » 19 lip 2013, 08:10

Witam

Miałem ten sam problem z 2 wahaczami. Wymieniłem same bebechy w wahaczach- koszt części z robocizną ok. 500 zł. Części zamawiałem w carspeed – Lublin. Nic nie trzeba było spawać, pasowało bez problemu. Jak na razie śmigam i jest ok.

Pozdrawiam,
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2012, 16:56
Posty: 61
Auto: mazda 626 kombi 2000 rok prod. ditd 101Km

Postprzez maniek070 » 29 sie 2013, 16:10

Panowie ma ktoś jakieś nowe informacje w sprawie wahaczy do gf-ki? Na jesieni wymieniałem sworznie i od nowa stuka, ale pewnie tym razem trzeba by już w całości wymienić zawieche...
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2011, 19:47
Posty: 63
Skąd: Kraków
Auto: 6, GH, 2.2 MZR, 2012r.

Postprzez seba626 » 29 sie 2013, 22:28

kupilem wszystkie tuleje, koncowki i swoznie-zobaczymy ile to posmiga
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez grzech_z » 21 mar 2015, 16:55

grzech_z napisał(a):
pioczel napisał(a):więk jak z tymi wahaczami firmy SH? jestem ciekaw czy warto ,cena 110 żł jest atrakcyjna :D
jest ktoś kto już montował tą marke/


Zakupiłem komplet na przód w grudniu i na razie jest ok. Dają rok gwarancji więc jak mi w listopadzie padnie np. sworzeń to wymieniają cały wahacz:)
mathew89 – zakładałeś że się wypowiadasz? Jak tak i masz kiere nierówno to może warto zbieżność ustawić? <lol>


Tak napiszę siebie cytując ale w temacie owych wahaczy. Lewy się właśnie skończył – no prawie:) Urwało się ucho trzymające łącznik stabilizatora. Jako, że miałem jeszcze oryginały to "przeszczepiłem" owy uchwyt ze starego. Reasumując – sporo kilometrów i 3 lata to chyba niezły wynik, zważywszy, że madzia lekko nie ma:(
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6