Nie mogę odczytać błędów, bo jak mi poszedł dysk w laptopie to straciłem wszelkie programy plus całą dokumentację Madzi w pdfach
Problem z drganiami
I pokazał błąd, ale jest sporadyczny i po kilku odpaleniach kontrolka check engine gaśnie.
Nie mogę odczytać błędów, bo jak mi poszedł dysk w laptopie to straciłem wszelkie programy plus całą dokumentację Madzi w pdfach
Nie mogę odczytać błędów, bo jak mi poszedł dysk w laptopie to straciłem wszelkie programy plus całą dokumentację Madzi w pdfach
- Od: 28 maja 2009, 12:09
- Posty: 218
- Skąd: GWE
- Auto: M6 LF GY + LPG Prins
Cewki są raczej ok. Zapala bez problemu.
Problem głównie jak samochód na słońcu się mocno nagrzeje.
Jakby jakiś przekaźnik się nadtopił.
Raz musiałem przestawić autko o 2m i gdy tak był nagrzany nie palił na wszystkich garach.
Kilka godzin potem odpaliłem, gdy słońce się schowało za budynkiem.
Chodził elegancko...
Kompa mam już sprawnego, tylko żadnego softu, aby pożytek był z kabelka...
Wracając jeszcze do drgania.
Coraz częściej stojąc na światłach mam wrażenie, że to jakaś poduszka.
Obrotomierz stoi w miejscu powiedzmy na takich obrotach jakich powinien.
A trzęsie budą. Nie dźwignią zmiany biegów czy lewarkiem, ale karoserią.
Problem głównie jak samochód na słońcu się mocno nagrzeje.
Jakby jakiś przekaźnik się nadtopił.
Raz musiałem przestawić autko o 2m i gdy tak był nagrzany nie palił na wszystkich garach.
Kilka godzin potem odpaliłem, gdy słońce się schowało za budynkiem.
Chodził elegancko...
Kompa mam już sprawnego, tylko żadnego softu, aby pożytek był z kabelka...
Wracając jeszcze do drgania.
Coraz częściej stojąc na światłach mam wrażenie, że to jakaś poduszka.
Obrotomierz stoi w miejscu powiedzmy na takich obrotach jakich powinien.
A trzęsie budą. Nie dźwignią zmiany biegów czy lewarkiem, ale karoserią.
- Od: 28 maja 2009, 12:09
- Posty: 218
- Skąd: GWE
- Auto: M6 LF GY + LPG Prins
Z tym przekaźnikiem możesz mieć racje – sztuka go teraz znaleźć 
Sprawdź jeszcze na wszelki wypadek mase. Kiedyś przez słabą masę również nie mogłem odpalić auta (nie M6).
Drgania to udręka tego modelu chyba – tez to mam i drażni niemiłosiernie. Ostatnio czyściłem przepływomierz i przez 1dzień jakby lepiej, ale dziś znów to samo. Jak dobrze pamiętam czyszczenie krokowca w m6 jest dość uciążliwe i niedokładne z powodu trudnego dostępu i jego budowy, a to właśnie on "pilnuje" wolnych obrotów.
Edit: 2012-06-20
Podzielę sie wczorajszym spostrzeżeniem podczas jazdy w korku i z górki (czyt. na luzie) , otóż gdy auto stalo w miejscu oborty zeszły do minimum i tak po ok 2-3sek. zaczelo sie drzenie, jak auto znow zaczelo jechac tak ok 3-5km/h drzenie ustalo, a obroty nie wzrosly, ani nie zmalaly (przynajmniej z obserwacji obrotomierza). Wniosek jaki mi się nasuwa, to taki, że podczas powolnego poruszania sie silnik dostaje wiecej powietrza, co powoduje stabilna prace silnika, czyli podczas postoju tego powietrza jest mu za mało. Teraz pytanie jak zwiekszyc dawke powietrza podczas postoju, aby wyeliminowac drgania – przeplywomierz, silnik krokowy, ecu?
Sprawdź jeszcze na wszelki wypadek mase. Kiedyś przez słabą masę również nie mogłem odpalić auta (nie M6).
Drgania to udręka tego modelu chyba – tez to mam i drażni niemiłosiernie. Ostatnio czyściłem przepływomierz i przez 1dzień jakby lepiej, ale dziś znów to samo. Jak dobrze pamiętam czyszczenie krokowca w m6 jest dość uciążliwe i niedokładne z powodu trudnego dostępu i jego budowy, a to właśnie on "pilnuje" wolnych obrotów.
Edit: 2012-06-20
Podzielę sie wczorajszym spostrzeżeniem podczas jazdy w korku i z górki (czyt. na luzie) , otóż gdy auto stalo w miejscu oborty zeszły do minimum i tak po ok 2-3sek. zaczelo sie drzenie, jak auto znow zaczelo jechac tak ok 3-5km/h drzenie ustalo, a obroty nie wzrosly, ani nie zmalaly (przynajmniej z obserwacji obrotomierza). Wniosek jaki mi się nasuwa, to taki, że podczas powolnego poruszania sie silnik dostaje wiecej powietrza, co powoduje stabilna prace silnika, czyli podczas postoju tego powietrza jest mu za mało. Teraz pytanie jak zwiekszyc dawke powietrza podczas postoju, aby wyeliminowac drgania – przeplywomierz, silnik krokowy, ecu?
-
mscorp
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6