Jaki zamiennik sondy lambda ? 626gf

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez bob99 » 3 cze 2011, 17:00

Sonda działa w zakresie 0.2 do 0,5 V .Symbol starej (nie wiem czy orginalna) NGK FP35 253F26 Dostępna jest sonda uniwersalna NGK 4-przewodowa o symbolu OZA 624 -E4 (tez cyrkonowa) Pytanie do mądrzejszych: czy ona podejdzie?
[color=#4080FF]bob99[/color]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2007, 00:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Postprzez rumunn95 » 3 cze 2011, 19:57

raczej w zakresie do 1volta
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez bob99 » 3 cze 2011, 22:17

Napisałem nieściśle. Aktualnie moja sonda chodzi w zakresie 0,2- 0,5 V na wolnych obrotach. W związku z dużym spalaniem ok.15 l na 100km w mieście (a było 11l) wydaje się że sonda straciła swoje właściwości, bo chyba ma chodzić od 0-1 V.
[color=#4080FF]bob99[/color]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2007, 00:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Postprzez rumunn95 » 3 cze 2011, 22:40

u mnie sonda po prostu wisiala czasem dawala znaki zycia a wyczailem po podlaczeniu staga pod kompa jezeli chodzilo o spalanie to palila prawie normalnie :) zakupilem denso DOX-0119 i smigam
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez bob99 » 4 cze 2011, 01:10

Dzisiaj wezmę oscyloskop i zobaczę dokładniej bo ten pomiar, który robiłem to tylko woltomierzem. No i popatrzę w necie na tę sonde denso ,która założyłeś. Nie wiem czy to ma znaczenie ,ale trochę inna pojemność silnika? Po pomiarach skopem potwierdza się 0,2 do 0,55 V
[color=#4080FF]bob99[/color]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2007, 00:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Postprzez rumunn95 » 4 cze 2011, 19:04

a sprawdzasz na gazie czy benie jak na gazie mozliwe ze masz bogato i sonda tnie napiecie w celu dazenia do stechiometrycznej czy jakos tam :) zresetuj kompa i sprawdz na benie , nie widzialem sond mniejszych niz 1voltowe
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez bob99 » 4 cze 2011, 22:06

Sonda wg Ngk i serwisówki na pewno jest 0-1 V. Sprawdzałem i na benzynie i na gazie. Pokazuje to samo. Czyli 0,2 -0,5 V. Chcę ją wymienić.Tylko nie wiem czy podejdzie uniwersalna .Jakby podeszła to koszt nie taki duży. wymienię sam .Klucz 22 w rękę i zaciskarka do kabli :D
[color=#4080FF]bob99[/color]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2007, 00:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Postprzez bob99 » 8 cze 2011, 16:01

No niestety po wizycie u mechanika sprawdzenie spalin i kompresji, będa wydatki. To nie sonda, a kompresja na 1szym cylindrze 6 bar. na pozostałych 12 bar. Teraz szukam kogoś kto zrobi dobrze remont silnika. I to tyle w temacie sonda lambda.
[color=#4080FF]bob99[/color]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 gru 2007, 00:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6