ABS- Jak odczytać i skasowac błąd
Strona 1 z 1
Czesc pali mi sie kontrolka ABS I od recznego bylem u magika ale on nie ma programu zeby podlaczyc ma tylko do 2.0 benzyna i niechce chodzic bo podobna sa inne sterowniki nie wiem nie znam sie, czytalem gdzies ze mozna samemu odczytac kody bledow ale nigdzie nie moge tego znalesc na forum, prosze o pomoc bo do serwisu Mazdy mam troche daleko.
- Od: 7 lis 2004, 06:38
- Posty: 23
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 TDI 2001r

nie wiem jak jest w GF ale jak jest to samo gniazdo diagnostyczne to bedzie taka sama procedura.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
gubis napisał(a):bylem u magika ale on nie ma programu zeby podlaczyc ma tylko do 2.0 benzyna
jak ja lubię takich magików
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
@newbie magik to magik ,musi umieć czarować ,a ja mam takie pytanko czy daje się jakoś restetować komputer ABS żeby niepokazywał starych błędów bo jak zauważyłem u siebie przy naprawie ABS-u wykazywał jeszcze dodatkowe błędy i to mnie zbiło trochę z tropu wykazywał błedy czujników nawet tych które były sprawne
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
użyj guzika "SZUKAJ"
Pytanko. Czy po wymianie uszkodzonego czujnika ABS trzeba kasowac błędy komputera czy skasują się same?
Po Mazdzie pozostały miłe wspomnienia.. i dozgonny sentyment do tej marki.
- Od: 18 sty 2004, 16:20
- Posty: 17
- Skąd: Tomaszów Maz
- Auto: Lexus LS 400 4,0 V8
Powinna się skasowac a jak nie to jest odpowiednia procedura

newbie napisał(a):użyj guzika "SZUKAJ"
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
witam, ja też bym chciał spr kody błedów i nawet zrobiłem sobie tester o którym mowa na forum ale nie wiem gdzie mam szukać gniazda diagnostycznego
pomożecie
Mazda 626 98r GF 1,8benzyna. w kokpicie mam tylko zegarek i temperatuje. czyli "min,godz i reset"
- Od: 30 lip 2006, 23:01
- Posty: 16
- Skąd: Gałkówek /k Łodzi
- Auto: mazda 626 98r GF 1.8
Złącze diagnostyczne pod maską (przy silniku wycieraczek) a testerek możesz zostawić w domciu. Kody wystukują właściwe kontrolki na szafie a nie ta diodka.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dobra , wiec sprawa wygląda następująco , dotarłem do złącza diag pod maską , otworzyłem je , czytam instrukcje jak wsszystko połączyć i pierwsze zaskoczenie- brakuje u mnie styków! W OBSŁUGA http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php jest pokazany rysunek typowego złącza ODB1 no i super, bo takie właśnie mam.
Oto brakujące styki w moim złączu: FEN, MEN TEN FAT FWS FSC TAT TWS TSC TFA ale sa inne których teoretycznie nie powinno być (mowa o tch dwu po prawej stronie RYSUNEK złącza http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/inne/dc.png
Wracając do tych kodów błedów, to jak je wywołać na szafie? czy one same sie mi pokażą? bo zaraz poprostu bez żadnego sprawdzania wezme sie za resetowanie kompa (o ile to takie proste jak piszą)
Oto brakujące styki w moim złączu: FEN, MEN TEN FAT FWS FSC TAT TWS TSC TFA ale sa inne których teoretycznie nie powinno być (mowa o tch dwu po prawej stronie RYSUNEK złącza http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/inne/dc.png
Wracając do tych kodów błedów, to jak je wywołać na szafie? czy one same sie mi pokażą? bo zaraz poprostu bez żadnego sprawdzania wezme sie za resetowanie kompa (o ile to takie proste jak piszą)
- Od: 30 lip 2006, 23:01
- Posty: 16
- Skąd: Gałkówek /k Łodzi
- Auto: mazda 626 98r GF 1.8
Masz zrobić zworkę TBS (Test ABS) i masa (GND) i za kierownicę, włączyć kluczyk i sprawdzać błyskanie kontrolki.
FWS nie możesz mieć, bo to system 4 skrętnych kół (WS), TAT – od AT (automatyczna skrzynia biegów)... itd.
FWS nie możesz mieć, bo to system 4 skrętnych kół (WS), TAT – od AT (automatyczna skrzynia biegów)... itd.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
To bardzo niemiła wiadomość i dla mnie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
cypisplus napisał(a):czyli nie ma możliwości spr tych błedów w domu
Michallus napisał(a):albo ręczne sprawdzenie czujników za pomocą ohmomierza.
NGS – Tester mazdowski
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6