stuki przy redukcji biegów
Strona 1 z 1
Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną niepokojąca rzecz w mojej maździe. Gdy redukuję biegi np z 4 na 3 słyszę ciche stuknięcie gdzieś z przedniej części auta. Podobnie jest, gdy np wrzucam pierwszy bieg i ruszam. Ktoś wie jaka jest tego przyczyna?
- Od: 23 lut 2010, 11:23
- Posty: 59
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 S BA (1997r.) 1.5
Mazda 6 2006r, 2.0 diesel (121KM)
a stabilizatory przednie juz sprawdziles?
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Qubass88 napisał(a):nie, nie robiłem jeszcze tego
warto..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Odświeżam wątek, ponieważ problem dalej nie rozwiązany. Zrobiłem to co kazał Enduro i dalej nic. Dodam tyle że to stuknięcie pojawia się tylko przy ruszaniu (chociaż i to nie zawsze), czasami jak jedzie się w korku na pierwszym biegu i powiedzmy zdejmie się nogę z gazu (wtedy czuć lekkie szarpnięcie no i to stuknięcie) no i czasem przy redukcji biegów. Wątpię aby to było coś z zawieszeniem lub układem kierowniczym bo na wybojach zawieszenie zachowuje się cicho a z układu kierowniczego nie dobiegają żadne dziwne odgłosy.
P.S. Nie chcę zakładać nowego tematu ale mam jeszcze 2 pytania.
1) Jakiś czas temu nawiedziły nas straszne ulewy i po jednej z nich w aucie, po uruchomieniu klimatyzacji było czuć zapach stęchlizny. Widocznie dostała się tam woda. Ktoś ma pomysł w jaki sposób?
2) Czasami jak jadę i obserwuję wskazania komputera odnośnie chwilowego powiedzmy przy prędkości 80 km/h na piątym biegu to komputer wskazuje 9-12l innym razem przy tej samej prędkości wskazuje ok 5-6l (przyjmijmy że oba wskazania są na równej nawierzchni bez wzniesień). Z tego co zauważyłem gdy mam pełny bak komputer pokazuje prawidłowe wskazania a gdy np jadę na resztkach paliwa wtedy widoczne są te anomalia. Czy to normalne czy może to oznaka jakichś kłopotów.
P.S. Nie chcę zakładać nowego tematu ale mam jeszcze 2 pytania.
1) Jakiś czas temu nawiedziły nas straszne ulewy i po jednej z nich w aucie, po uruchomieniu klimatyzacji było czuć zapach stęchlizny. Widocznie dostała się tam woda. Ktoś ma pomysł w jaki sposób?
2) Czasami jak jadę i obserwuję wskazania komputera odnośnie chwilowego powiedzmy przy prędkości 80 km/h na piątym biegu to komputer wskazuje 9-12l innym razem przy tej samej prędkości wskazuje ok 5-6l (przyjmijmy że oba wskazania są na równej nawierzchni bez wzniesień). Z tego co zauważyłem gdy mam pełny bak komputer pokazuje prawidłowe wskazania a gdy np jadę na resztkach paliwa wtedy widoczne są te anomalia. Czy to normalne czy może to oznaka jakichś kłopotów.
- Od: 23 lut 2010, 11:23
- Posty: 59
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323 S BA (1997r.) 1.5
Mazda 6 2006r, 2.0 diesel (121KM)
Poduszka olejowa silnika. Sprawdź w pierwszej kolejności. Miałem to samo co Ty. Okazało sie że to "ona temu winna..." 
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6