Regeneracja tylnego zacisku
Mazda 626 GE. Po kupnie auta nie było wcale ręcznego. Wymienione są klocki, bo prawie nie istniały. Teraz ręczny jest taki raczej delikatny i nie odbija do końca. Przy delikatnym ruszeniu czuć, że lekko trzyma. Planuję kupić zestawy naprawcze, jednak mam pytanko czy mogę spokojnie jechać w weekend prawie 1000km czy grozi to zagotowaniem płynu hamulcowego?
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
dgolf napisał(a):mogę spokojnie jechać w weekend prawie 1000km
Możesz ale musisz ręcznie odciągnąć dźwignę przy zaciskach, i nie używać póki co ręcznego, bo po każdorazowym użyciu będziesz musiał ponownie włazić pod auto
Czy ktoś się orientuje, czy taki zestaw naprawczy można kupić od auta marki KIA?
Być może jakość jest taka sama, a cena niższa.
Wiem, że kilka elementów zawieszenia pasuje.
Jak to jest
Być może jakość jest taka sama, a cena niższa.
Wiem, że kilka elementów zawieszenia pasuje.
Jak to jest
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Może jest ktoś, kto szuka do swojej mazdy (626 GF 2.0 benz.) oryginalnego zestawu naprawczego , tyle że na prawą stronę. Ja potrzebuje tylko na lewą stronę. Moglibyśmy zrzucić się na komplet, i podzielić koszty (po ok. 170-180 zł) np. u Riki'ego
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Nie wiem jakim cudem ręczny sam się naprawił. Blokuje lewe koło na piachu, natomiast prawe troszkę słabiej. Delikatnie trzyma, ale nic się nie grzeje. W wolnej chwili sprawdzę.
P.S. W Carinie mam bębny od 3 lat ram nie zaglądam i jest super, podobnie w 626 z 85 roku, a tu im się zachciało...
P.S. W Carinie mam bębny od 3 lat ram nie zaglądam i jest super, podobnie w 626 z 85 roku, a tu im się zachciało...
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Witam mam xedosa z 94 r i mam problem z recznym, rozkrecilem zaciski i wszystko w miare luzno chodzi hamulec odbija wszystko ok tylko ze nie trzyma, reczny w srodku na maxa podciagniety, po regulacji tloczkow tym kluczem ampulowym hamulec trzymal, zaciagalem reczny i dawalem gazu na 1 to tylek mu siadal ale po pewnym czasie tloczki znow sie cofnely i znow nie trzymal, ponownie docisnalem je kluczem i ponownie sie cofnely. Jaka moze byc tego przyczyna ? co zrobic zeby tloczki sie nie cofaly ?
-
waleklsw
Zrobiłem manewr z dwoma łozyskami i na razie to funkcjonuje – informacja dla zainteresowanych .Łożyska firmy Timken .Piotr_323F napisał(a):Ok dzięki
Dzwoniłem do firmy która handluje łozyskami – i łozyska węższe i niż oryginał
wg Przemo
" Oglądając zacisk doszłem do wniosku że zamiast tulejki można zastosować dwa łożyska igiełkowe, które są ogólno dostępne.
Wymiary tych łożysk to 15,875x20,638x7,92. Jedno łożysko należy wbić do końca, natomiast drugie tylko tyle żeby się schowało" kosztują po 21 PLN za sztuke
Teraz pytanie czy ktoś juz tak zrobił czy to tylko pomysł ?
Jaksa jak myslisz jest szansa że będzie to działało ?
- Od: 4 gru 2007, 00:35
- Posty: 17
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008
Witam.
Mam problem z ręcznym hamulcem, zupełny jego brak.Dziś zdjołem koło i i mimo zaciągnjęcia ręcznego hamulca klocki się nie zaciskajo .Zluzowałem linke (przy zacisku) i stwierdziłem że trzpień trzymający linke wogule nie odbija mimo sprawnej sprężyny .Po zdjęciu sprężyny , trzpieniem moge dowolnie poruszać i nie ma żadnej reakcji na klocki .Moje pytanie brzmi czy to są objawy zatartego zacisku? Zaznacze że hamulec zasadniczy jest wpożądku .Brak jest hamulca ręcznego na obydwóch kołach .Trzeba kupić zestaw naprawczy ,czy wystarczy rozebranie i przeczyszczenie ,jak kupić to jaki ?Prosze o odpowieć bo nie chce mi podbić przeglądu .
Mam problem z ręcznym hamulcem, zupełny jego brak.Dziś zdjołem koło i i mimo zaciągnjęcia ręcznego hamulca klocki się nie zaciskajo .Zluzowałem linke (przy zacisku) i stwierdziłem że trzpień trzymający linke wogule nie odbija mimo sprawnej sprężyny .Po zdjęciu sprężyny , trzpieniem moge dowolnie poruszać i nie ma żadnej reakcji na klocki .Moje pytanie brzmi czy to są objawy zatartego zacisku? Zaznacze że hamulec zasadniczy jest wpożądku .Brak jest hamulca ręcznego na obydwóch kołach .Trzeba kupić zestaw naprawczy ,czy wystarczy rozebranie i przeczyszczenie ,jak kupić to jaki ?Prosze o odpowieć bo nie chce mi podbić przeglądu .
- Od: 25 sty 2008, 21:54
- Posty: 19
- Skąd: OPOLE LUBELSKIE
- Auto: 626 20DITD GW 1998
dgolf napisał(a):MAZDA11 – Stary popraw ten post pod względem błędów ortograficznych. To nie forum BMW![]()
Siwy – mógłbyś podać jakieś namiary na takie zestawiki bez tłoczków czy tylko ASO?
Kupowałem swego czasu zestawy SEINSA Autofren, gdzieś była o nich mowa na forum, póki co działają nie było problemu z montażem wszystkie uszczelki pasowały bez problemu. W zastawie wszystkie uszczelki – jeśli znajdę gdzieś opakowanie od tego zestawu to wrzucę numer katalogowy.
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Dzięki. Tak na marginesie: tak mocno trzymało mi lewe koło, że teraz spalanie spadło o 1l LPG/100 km i przy wyprzedzaniu kolumny aut na piątce nawet nie zauważyłem kiedy pojawiło się 1,60.
P.S. Tak po ciuchutku spytam: gdzie można pochwalić się swoim autkiem? Pokazałbym wam stan naszego GLX'a '85.
P.S. Tak po ciuchutku spytam: gdzie można pochwalić się swoim autkiem? Pokazałbym wam stan naszego GLX'a '85.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Czekam na ten numer katalogowy,a czy byly w tym zestawie łożyska igiełkowe?masakrator napisał(a):dgolf napisał(a):MAZDA11 – Stary popraw ten post pod względem błędów ortograficznych. To nie forum BMW![]()
Siwy – mógłbyś podać jakieś namiary na takie zestawiki bez tłoczków czy tylko ASO?
Kupowałem swego czasu zestawy SEINSA Autofren, gdzieś była o nich mowa na forum, póki co działają nie było problemu z montażem wszystkie uszczelki pasowały bez problemu. W zastawie wszystkie uszczelki – jeśli znajdę gdzieś opakowanie od tego zestawu to wrzucę numer katalogowy.
- Od: 25 sty 2008, 21:54
- Posty: 19
- Skąd: OPOLE LUBELSKIE
- Auto: 626 20DITD GW 1998
MAZDA11 napisał(a):Czekam na ten numer katalogowy,a czy byly w tym zestawie łożyska igiełkowe?
Nie, zestaw kosztował kolo 40zl na jedną stronę i zawierał tylko uszczelki – łożysko to koszt 110zl.
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Witam,
mam w ofercie japońskie zestawy naprawcze SEIKEN (jakość oryginału). Jeśli ktoś będzie zainteresowany to zapraszam na PW.
mam w ofercie japońskie zestawy naprawcze SEIKEN (jakość oryginału). Jeśli ktoś będzie zainteresowany to zapraszam na PW.

Oleje Mazda Dexelia i Honda, części, akcesoria i materiały eksploatacyjne do samochodów osobowych___ sklep@dexelia.pl, tel: 505 949 900, → SKLEP DEXELIA←
- Od: 21 sie 2007, 10:05
- Posty: 86
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Mazda 5 2.0B 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6