Rozładowany akumulator + kontrolka poduszek

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez axy » 29 paź 2009, 20:03

Postanowiłem zapytać Was o radę. Cały problem wynikł dzięki mojemu gapiostwu i głupocie... zostawiłem włączone radio w samochodzie na około 2 godziny. No i padł akumulator. Podłączyłem go pod prostownik, podładował się trochę i auto odpaliło. Najpierw pochodziło trochę, później przejechałem się do sklepu i z powrotem. Bardzo zaniepokoiło mnie to, że kontrolka serwisowa zaczęła migać. Są to 2 dłuższe mignięcia i około 6 krótkich. To moje drugie auto, niedawno miałem astrę z 94 roku... i wstyd się przyznać ale podłączyłem prostownik podczas gdy klemry były podłączone do akumulatora. Dodam, że nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów – cała elektryka działa wporządku. Co może być przyczyną? Może to, że napięcie akumulatora jest jeszcze za małe (podładowałem tylko trochę)
Ostatnio edytowano 1 lis 2009, 20:00 przez axy, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:56
Posty: 18
Auto: MAZDA 626 2.0 TDVI '99

Postprzez Redoo » 29 paź 2009, 23:37

axy napisał(a):astrę z 94 roku... i wstyd się przyznać ale podłączyłem prostownik podczas gdy klemry były podłączone do akumulatora.

to jest bardzo toporny model samochodu :] dlaczego wstyd tak też się robi/robiło

Co do Twojego problemu jaki masz model mazdy (uzupełnij sobie profil będzie łatwiej)Akumulator w jakim jest stanie?Kontrolka serwisowa TZN kontrolka ładowania czy jakaś inna?ale skoro rozładował się po 2 godzinach słuchania radia to coś jest nie tak!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez axy » 1 lis 2009, 18:10

Ok więc od początku:) Mam Mazdę dopiero od tygodnia. Okazało się, że święcąca kontrolka jest od poduszek powietrznych, dawała kod 26. Po świętach miałem jechać do serwisu, jednak dziś kontrolka po prostu zgasła i już nie daje o sobie znać.
od jakiegoś czasu szczęśliwy[ b]NIE[/b]posiadacz mazdy – polecam wszystkim to samo
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:56
Posty: 18
Auto: MAZDA 626 2.0 TDVI '99

Postprzez Waluś » 1 lis 2009, 19:26

jak to ?? sama ci wymigała kod błędu na desce ?? ciekawe zjawisko...
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez axy » 1 lis 2009, 19:59

Moim zdaniem to był kod błędu... ponieważ migała 2 razy dłużej i 6 krócej. Mylę się?
od jakiegoś czasu szczęśliwy[ b]NIE[/b]posiadacz mazdy – polecam wszystkim to samo
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:56
Posty: 18
Auto: MAZDA 626 2.0 TDVI '99

Postprzez Soluks » 1 lis 2009, 23:54

zazwyczaj kostki przy siedzeniach powodują takie błędy grunt żeby na zapłonie nie jeździć z fotelem do przodu, do tyłu można wyciąć kostki i zlutować kable ale to już ostateczność jeżeli błąd notorycznie sie pojawia nawet po przeczyszczeniu styków
dodam że w Twoim wypadku to poduszka siedzenia kierowcy bo z tego co pamiętam to ma kod 26
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Waluś » 2 lis 2009, 20:02

axy napisał(a):Mylę się?

najwyraźniej nie, ale dziwne jest to że wymigała to samoczynnie bez wprowadzenia układu w tryb serwisowy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez axy » 3 lis 2009, 21:30

Soluks napisał(a):zazwyczaj kostki przy siedzeniach powodują takie błędy grunt żeby na zapłonie nie jeździć z fotelem do przodu, do tyłu można wyciąć kostki i zlutować kable ale to już ostateczność jeżeli błąd notorycznie sie pojawia nawet po przeczyszczeniu styków
dodam że w Twoim wypadku to poduszka siedzenia kierowcy bo z tego co pamiętam to ma kod 26


No rzeczywiście. Kontrolka zapaliła się znowu. Wysunąłem fotel kierowcy do tyłu i zgasła. Czyli to nie jest aż taka poważna usterka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:56
Posty: 18
Auto: MAZDA 626 2.0 TDVI '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6