Ciężko pracująca dzwignia zmiany biegu.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pasadena » 2 lip 2009, 17:52

Witam.
Ostatnio zauważyłem że coraz ciężej zaczęły mi chodzić biegi. Może ktoś ma pomysł co może być tego przyczyną?

PS.
Nie znalazłem odpowiedzi w SZUKAJ :)
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2008, 03:13
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól
Auto: 323F,MPV

Postprzez maxim_wawa » 2 lip 2009, 19:26

koncówka któregos el. sprzegła albo tulejka przy wybieraku sie skonczyła
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez pasadena » 2 lip 2009, 20:22

Czyli tak czy siak skrzynie muszę zdjąć :(.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2008, 03:13
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól
Auto: 323F,MPV

Postprzez PLaster » 2 lip 2009, 20:59

przeczyść i przesmaruj lewarek zmiany biegów
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (22/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Mako » 2 lip 2009, 21:06

PLaster napisał(a):przeczyść i przesmaruj lewarek zmiany biegów

dokladnie, a jak juz bedziesz miec lewarek skrzyni w reku to mozesz sie pokusisc o short shifter by Mxman i pozbedziesz sie problemu ze zle wskakujacym wstecznym ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez pasadena » 2 lip 2009, 21:11

Mako napisał(a):pozbedziesz sie problemu ze zle wskakujacym wstecznym oczko

hmmm... jedynie jaki problem pamiętam to tylko z pierwszym biegiem był od początku.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2008, 03:13
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól
Auto: 323F,MPV

Postprzez Mako » 2 lip 2009, 21:53

pasadena bo jeszcze sie Tobie pewnie to nie przytrafilo :]
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez pasadena » 2 lip 2009, 22:45

jutro zacznie się rozbieranie to dam znać co się dzieje.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2008, 03:13
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól
Auto: 323F,MPV

Postprzez pawko09 » 12 sie 2009, 00:26

Problemem jest zacierający się sworzeń łączący lewarek z wybierakiem biegów. Można to zrobić mając dostęp do kanału. Od spodu nad rurą wydechu znajduje się ten element. Należy wykręcić go używając klucz nr 12, wyjąć ten sworzeń i dokładnie wyczyścić – można papierem ściernym (wodnym). Czyszcząc doprowadzić do gładkiej powierzchni sworznia. Tulejki do których wciska się sworzeń też przetrzeć. Całość można przesmarować jakimś smarem najlepiej takim na wysoką temperaturę. Jak będzie problem to można dzwonić. 793510321
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 gru 2008, 13:25
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez pasadena » 13 sie 2009, 22:39

Wielkie dzięki.
Zapomnialem na śmierć o powiadomieniu co sie stalo dokładnie.
Ale teraz nie ma sensu sie rospisywać. Bo dokladnie to co opisał kolega.
HISTORIA:
VW Golf II od 1995 do 2006, VW Golf III od 2005 do 2008, Opel Corsa od 2007 do 2010
Śp. Mazda 626 2.0 od 2008 do 2010
Nissan Primera 2.0 od 2010 do 2011
Mazda 323F 1.4 od 2010 i nadal –>
Mazda MPV 2.0 od 2011 i nadal –>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2008, 03:13
Posty: 105
Skąd: Nowa Sól
Auto: 323F,MPV

Postprzez poflek » 18 sie 2009, 23:47

pasadena napisał(a):Ale teraz nie ma sensu sie rospisywać. Bo dokladnie to co opisał kolega.

Czyli wniosek nasuwa się sam: Kto smaruje ten jedzie! <rotfl>
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6