Mocowanie tarczy hamulcowej do piasty
Strona 1 z 1
zapewne większość z was rozśmieszę...no cóż...otóz problem pojawił się, gdy po 3 nieudanej próbie ustawienia zbieżności w mojej 626 gf 2000r w warsztacie ( auto dalej ściąga mi do lewej – kierownica po prawej stronie- mieszkam w irlandii), poprosiłem kolegę złotą rączkę- bo ja niestety nie znam sie w ogóle na samochodach ( z tym ,że ten zawsze audi albo bmw),żeby zerknął na amortyzatory, tarcze itp ustrojstwa do których przyczepione jest koło....i jakież było jego zdziwienie, gdy okazało się,że bęben hamulcowy – przedni- NIE JEST przykręcany śrubą do piasty...owszem, w bębnie jest otwór na śrubę, ale w piaście nie ma...bęben wchodzi po prostu na 5 śrub mocujących felgę i to wszystko......czyli,że bęben jest dociskany tylko felgą ,żadnej śruby mocującej....czy to jest normalne????? i bezpieczne...
?? w sumie śmigam madzią już 1,5 roku, często po autostradzie, 150-170/h...i wiecie co? włosy mi się trochę zjeżyły .....proszę o odpowiedź...a póki co, jutro do pracy wyjadę 10 min wcześniej, no cóz 70- 80 /h maksymalnie
...pozdrawiam
Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 07:58 przez maciasek, łącznie edytowano 1 raz
mazda 626 2.0 exclusive 2000r benzyna
- Od: 23 mar 2008, 21:01
- Posty: 5
- Skąd: irlandia
- Auto: mazda626 excl 2.0 benz 2000rok
Nie dość że kierownicę masz po drugiej stronie to jeszcze tył na przodzie.
Z przodu masz tarcze hamulcowe i nie są one mocowane do piasty
z resztą jeżeli w jakimś samochodzie są mocowane to to mocowanie ma charakter tylko kosmetyczny.
Właściwe mocowanie jest po przykręceniu koła

Z przodu masz tarcze hamulcowe i nie są one mocowane do piasty
z resztą jeżeli w jakimś samochodzie są mocowane to to mocowanie ma charakter tylko kosmetyczny.
Właściwe mocowanie jest po przykręceniu koła
maciasek a moze to wina opon??Zamien je miejscemi,z lewej na prawa.Moze cos to podpowie.A z tarcza to faktycznie,tylko felga dociskana
-
waldii
maciasek, proszę o zastosowanie się do Regulaminu tego działu (nazwa tematu) i niekrzyczenie na nas 
Ostatnio edytowano 16 paź 2008, 23:02 przez qbass, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL 
Ja mam kierownicę po właściwej (lewej) stronie i auto niedawno ściągało mi na prawo i dość mocno. Pierwszy krok jaki wtedy robimy to sprawdzenie ciśnienia w oponach. Tak też zrobiłem i było z tyłu idealnie-po 2.1 bara, z przodu z lewej strony tak jak powinno być, czyli 2.4, a z prawej 1.8 bara. Po dopompowaniu powietrza do prawej opony, gdy asfalt jest prosty i nie ma kolein to mogę puścić kierownicę i jechać nawet kilka km prosto nie dotykając jejmaciasek napisał(a):auto dalej ściąga mi do lewej – kierownica po prawej stronie-
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
dzięki za rady, ufff, uspokoiłem się trochę....( ciekawe czemu na moich tarczach są te otwory na śrubę, a na piaście nie|)....co do sciągania- opony mają takie samo ciśnienie, jutro jadę jeszcze raz na ustawianie, zobaczymy...
pozdrawiam
pozdrawiam
mazda 626 2.0 exclusive 2000r benzyna
- Od: 23 mar 2008, 21:01
- Posty: 5
- Skąd: irlandia
- Auto: mazda626 excl 2.0 benz 2000rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6