Pęknięty rozrząd – brak osiowości podczas pracy paska

Powtarzam wpis jak radził kolega w innym wątku zakładam nowy.
Witam Szanownych Forumowiczów.
Jaka szkoda, że dopiero niedawno tu zajrzałem (po tym jak kupiłem rok temu 626 DiTD – i się zaczęło)
Nie będę to opisywał całej historii skupie się na wątku, o którym temat.
kupiłem to auto sprowadzone z holandii i jasna sprawa, że zaraz wyminiłem rozrząd (niestety pasek który zamontowano to nie oryginał lecz Continental) i co? i PĘKŁ:(
reklamacja paska – po 12 000 nie powinien pękać – wysłano pasek do Niemiec do ekspertyzy. po około 3 miesiącach powrócił reaklamacja nie uznana, w pasku wad nie wykryto za przyczynę pęknięcia uznano nieosiowość podczas pracy paska.
Może któryś z kolegów może pomóc? "mechanik" który zmieniał rozrząd umywa ręce, mówi, że tam nie może nic źle chodzić. Teraz mam cały rozrząd oryginał ale po zdjęciu obudowy widzę jakieś dziwne ślady jakby zadarcia na tym nowym pasku(na rancie po stronie silnika), który ma przelatane ok 2 tys.
Czy rzeczywiście może coś tam chodzić nieosiowo? może podczas składania o czymś zapomnieli "fachowcy"? może jakaś podkładka? sam nie wiem.
Proszę o pomoc.
Witam Szanownych Forumowiczów.
Jaka szkoda, że dopiero niedawno tu zajrzałem (po tym jak kupiłem rok temu 626 DiTD – i się zaczęło)
Nie będę to opisywał całej historii skupie się na wątku, o którym temat.
kupiłem to auto sprowadzone z holandii i jasna sprawa, że zaraz wyminiłem rozrząd (niestety pasek który zamontowano to nie oryginał lecz Continental) i co? i PĘKŁ:(
reklamacja paska – po 12 000 nie powinien pękać – wysłano pasek do Niemiec do ekspertyzy. po około 3 miesiącach powrócił reaklamacja nie uznana, w pasku wad nie wykryto za przyczynę pęknięcia uznano nieosiowość podczas pracy paska.
Może któryś z kolegów może pomóc? "mechanik" który zmieniał rozrząd umywa ręce, mówi, że tam nie może nic źle chodzić. Teraz mam cały rozrząd oryginał ale po zdjęciu obudowy widzę jakieś dziwne ślady jakby zadarcia na tym nowym pasku(na rancie po stronie silnika), który ma przelatane ok 2 tys.
Czy rzeczywiście może coś tam chodzić nieosiowo? może podczas składania o czymś zapomnieli "fachowcy"? może jakaś podkładka? sam nie wiem.
Proszę o pomoc.