Brak mocy, problemy zeby osiagnac 3000 obr/min

Postprzez bambaleba » 12 cze 2009, 22:36

Witam, mój problem polega na zdecydowanym braku mocy i nie wiem czym jest to spowodowane :(. Czytałem już wiele tematów na temat przywracania mocy, robiłem czyszczenie IC, dolotu, kolektora itp. ale niestety mocy jak brakowało tak brakuje. moja ostateczna myśl to pompa ale z tego co czytałem pompa pada w momencie kiedy mamy problemy z odpalanie a ja takich problemów nie mam, ani na zimnym ani na ciepłym motorze, no i sprawdziłem czujnik temperatury w głowicy czy nie jest "przekombinowany" ale nie jest bo są wszystkie 3 kabelki. Nachodzi mi jedna myśl i zastanawiam się czy jest to możliwe żeby tak się działo przez pompę vakum, ponieważ jest ona slyszalna przy obrotach 1700 i strasznie "rzęzi" czy ona jest odpowiedziala w jakiż sposób za dostarczanie paliwa do pompy wtryskowej, lub czy w ogóle jest odpowiedziala za jakikolwiek spadek mocy?? a i dodam ze turbo ładnie tłoczy i było robione, westgate chodzi jak nalezy i przy około 2100 obr/min auto zaczyna dosyć mocno kopcić. proszę o jakieś wskazówki, pomoc itd.

P.S.
Jechałem autem Rikiego i roznica jest ogromna, moje auto jest naprawdę mułowate.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez Dżeki » 13 cze 2009, 11:07

Witam.Mialem podobny problem i po wizycie w serwisie mazdy stwierdzili ze turbina jest uszlachtowana.Wrucilem do domu podnioslem maske poszperalem i okazalo sie ze byl pekniety werzyk od czujnika cisnienia kolektora ssacego.Piec minut roboty i po bulu.Sprawdz moze akurat trafisz.Pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez bambaleba » 13 cze 2009, 11:33

Dzięki mam nadzieje, że to coś pomoże o ile jest w jakiś sposób nieszczelny, proszę kontynułowanie tematu.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez Riki » 13 cze 2009, 14:00

Dżeki jakie dokładnie masz auto? rok, model, silnik, moc...


bambaleba napisał(a):Jechałem autem Rikiego i roznica jest ogromna, moje auto jest naprawdę mułowate.


aaa to kojarzę kolegę ;) już dałem diagnozę – pompa wtryskowa... :(
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Dżeki » 13 cze 2009, 15:33

323 F 2.0 td 90 km 99r.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez bambaleba » 13 cze 2009, 17:09

Riki no własnie pamietam mówiłeś, że to pompa ale nie do konca chciało mi się wierzyć, a czy jest jakaś możliwość żeby sprawdzić pompę bez jej zdejmowania??
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez xANDy » 14 cze 2009, 22:13

bambaleba napisał(a):Jechałem autem Rikiego i roznica jest ogromna, moje auto jest naprawdę mułowate

Tego auta nie możesz brać jako normę – on ma przekombinowany silnik, większe doładowanie i więcej źrebiąt.

Co z luzem zaworowym i wałkiem rozrządu?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez bambaleba » 15 cze 2009, 00:08

xANDy wymieniałem niedawno rozrząd i przy okazji zmieniałem dźwigienki zaworowe bo były ponadżerane, a mój mechanior powiedział, że wałek jest jeszcze ok (choc mozliwe że też by się przydało wymienic) wie\ęc go zostawiłem, luzów na zaworach raczej nie ma bo też to robił, chyba że je źle poustawiał i teraz jest jak jest. rozumiem ze przekombinowany ale tak czy siak ten samochód nie zachowuje sie tak jak by mial te 100 koników, no i problem żeby ledwo osiągał te 3000 tys obrotów coś tu na pewno jest nie tak, tylko co??? :–(
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez Riki » 15 cze 2009, 00:35

bambaleba napisał(a):Riki no własnie pamietam mówiłeś, że to pompa ale nie do konca chciało mi się wierzyć,


cóż poradzę... :) ja tylko "wydałem" wyrok <lol> dosłownie, tak to wygląda jak nagle trzeba wyjąć z kieszeni kilka tysi na naprawę...


xANDy napisał(a):Tego auta nie możesz brać jako normę


bez przesadyzmu...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bambaleba » 15 cze 2009, 09:19

Riki Ty to potrafisz pocieszyć :D :(
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez xANDy » 15 cze 2009, 09:35

Riki napisał(a):
xANDy napisał(a):Tego auta nie możesz brać jako normę


bez przesadyzmu...

A powiedz Riki, która mazda RF2 ma 120 kucy? przed remontem pompy....


bambaleba napisał(a):tak czy siak ten samochód nie zachowuje sie tak jak by mial te 100 koników
a jaki masz czas 80-120 na Vb?
Długo jeździłem z jakąś połową kucy w mojej madzi (taka jak Twoja), więc wiem co to znaczy.
Zapytaj się mehcanika jak ustawiał zawory – krótsze ile i dłuższe ile. Riki miał odwrotnie ustawione jak mazda przyjechała do PL i miał 21s.

Może po prostu trzeba zając się szczelnością całego dolotu. Albo ew. pompą.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Paweł Mo » 15 cze 2009, 10:19

Bambaleba ja na początek proponuję Ci Forte. Ten preparat naprawdę pomaga.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez bambaleba » 15 cze 2009, 12:12

Paweł M. napisał(a):Bambaleba ja na początek proponuję Ci Forte. Ten preparat naprawdę pomaga.

użyłem coś podobnego tylko, że firmy STP tez do czyszczenia wtryskiwaczy i bylo troche lepiej, znaczy sie motor lepij sie wkreca ale bez rewelacji

xANDy ja czas 80-120 to jest wiecznosc nie liczylem dokladnie ale zazwyczaj konczyłem liczyć juz po jakic 40-50 sekundach i czasem poprostu konczyła mi sie droga bo tak wolno sie rozpędzał. A co do zaworów to się musze dopytać i najwyżej będzie musiał to poprawić
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez Riki » 15 cze 2009, 17:09

xANDy napisał(a):jaki masz czas 80-120 na Vb?


gorzej niż RF7 w GD.... (sory bambaleba ale taka jest prawda..)


Paweł M. napisał(a):Bambaleba ja na początek proponuję Ci Forte

w tym wypadku to NIC nie da.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bambaleba » 15 cze 2009, 20:37

a Czy to nie może być np. wina komputera?? może coś mu się poprzestawiało i trzeba go zresetować ??
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez bambaleba » 16 cze 2009, 23:30

jest ktoś w stanie coś mi podpowiedzieć??
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez Riki » 16 cze 2009, 23:50

bambaleba napisał(a):Czy to nie może być np. wina komputera??


nie.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez bambaleba » 17 cze 2009, 10:55

To co chcecie mi powiedzieć, że jedyne lekarttwo to regeneracja pomy?? Jesli tak to powidzcie mi jakie są mniej wiecej koszta i u kogo, na allegro widziałem, że Mabi regeneruje za jakies 1200 zł ale oczywiscie jest to cena bez części, które by ewentualnie musieli wymienic.
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2007, 14:10
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GW '99 DITD

Postprzez brii » 17 cze 2009, 11:19

bambaleba napisał(a):xANDy ja czas 80-120 to jest wiecznosc nie liczylem dokladnie ale zazwyczaj konczyłem liczyć juz po jakic 40-50 sekundach i czasem poprostu konczyła mi sie droga bo tak wolno sie rozpędzał.

Makakra <szok>
Pytanie – czy puszcza troszkę dymu? Może rozrząd jest minimalnie przestawiony...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Riki » 17 cze 2009, 11:56

na allegro widziałem, że Mabi regeneruje za jakies 1200 zł


ok. 1200PLN kosztuje samo sprawdzenie pompy... ;) regeneracja przeważnie kosztuje od 5000 w górę.

Zapraszam na PW.


brii napisał(a):Pytanie – czy puszcza troszkę dymu? Może rozrząd jest minimalnie przestawiony...


Maćku z tego co pamiętam właściciel auta wyklucza taką ewentualność :) poza tym objawy są trochę inne...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6