Pompa paliwa czy termostat? A może coś innego? Pomocy!

Witam szanownych Forumowiczów!
Otóż od pewnego czasu mam problem związany z moim autkiem. Kiedy silnik się nagrzeje, (np. jazda miejska lub trasa po ok 150km) zaczyna przerywać i w końcu
gaśnie. Po odczekaniu kilku minut normalnie zapala i jedzie dalej do czasu aż znów
zaczyna przerywać i gaśnie. Zauważyłem że nie dzieje się tak kiedy włączę w kabinie
na maksimum wentylator i ogrzewanie. Wskaźnik temperatury wskazuje cały czas
około 50% zakresu. Dodam jeszcze że po włączeniu ogrzewania i wentylatora powietrze
jest bardzo gorące. Zastanawiam się również przy jakiej temperaturze powinien się
włączać wentylator chłodnicy, bo jeżdżę tym autem już od pół roku i jeszcze nigdy mi się nie włączył. Silnik przerywa i gaśnie najczęściej kiedy jest na wyższych obrotach, po wciśnięciu gazu. Objawy takie same jak gdyby nie dostawał paliwa, ale wystarcza
włączenie ogrzewania na max. albo czekać aż silnik nieco ostygnie i dalej mogę jechać.
Proszę o pomoc i rady.
Otóż od pewnego czasu mam problem związany z moim autkiem. Kiedy silnik się nagrzeje, (np. jazda miejska lub trasa po ok 150km) zaczyna przerywać i w końcu
gaśnie. Po odczekaniu kilku minut normalnie zapala i jedzie dalej do czasu aż znów
zaczyna przerywać i gaśnie. Zauważyłem że nie dzieje się tak kiedy włączę w kabinie
na maksimum wentylator i ogrzewanie. Wskaźnik temperatury wskazuje cały czas
około 50% zakresu. Dodam jeszcze że po włączeniu ogrzewania i wentylatora powietrze
jest bardzo gorące. Zastanawiam się również przy jakiej temperaturze powinien się
włączać wentylator chłodnicy, bo jeżdżę tym autem już od pół roku i jeszcze nigdy mi się nie włączył. Silnik przerywa i gaśnie najczęściej kiedy jest na wyższych obrotach, po wciśnięciu gazu. Objawy takie same jak gdyby nie dostawał paliwa, ale wystarcza
włączenie ogrzewania na max. albo czekać aż silnik nieco ostygnie i dalej mogę jechać.
Proszę o pomoc i rady.