/sorry za wprowadzenie w blad.xANDY opisal idealnie roznice pomiedzy turbinami.cieglo moge poruszyc kombinerkami ale troche sily musze w to wlozyc.chociaz po przedmuchaniu turbiny i [zalanie]zaworu westagate wd40 chodzi duzo lzej.ale w rekach nie ma szans.nawet przy 3.500 obrotow ani drgnie.czy to wogole pracuje?jakie duze musi byc nacisnienie zeby cos sie zaczelo dziac?
co do czyszczenia ukladu paliwowego to
1wymienilem filter paliwa.
2lalem podobny srodek do czyszczenia 2 razy.zawory regulowane byly w kwietniu.
nie ma poprawy.
wiem opcji moze byc wiele.cieknie mi lekko zawor TCV lecz niewydaje mi sie zeby to mialo zwiazek na predkosc max.
pompa tez juz swoje przezyla [na cieplym ciezko pali a na goracym tylko po odcieciu czujnika]zaloze niedlugo oglupiacza.
katalysator moze zapchany?
a moze silnik juz nie ma takiej mocy?
przebieg niecale 200 tys[nieoficjalnie]pewnie ma 100 wiecej
niedlug jade z zona na swieta do polski to ja sprawdze na trasie z ladunkiem.moze sie rozchula
gdy kupilem to auto w marcu tego roku to autobusy mnie wyprzedzaly.
mul jakich malo.zaczolem agresywnie jezdzic ,krecilem zawsze do 3 tys obr.[zreszta musialem bo rozpedzala sie dopiero przy 2500 tys.
po pol roku takiej jazdy zaczela juz lepiej sie zbierac.w tym czasie wyczyscilem rury do interculera[nie byly zasyfione.tez w tym czasie zrobilem trzy razy trase irlandia-polska.non stop minimum 130 km/h do 150.silnik nie stygl 2500 tys km.zadnej awari.zawsze dojerzdzala[te auta lubia takie trasy]za pol roku zrobilem17 tys km.myslalem ze to cala moc tego auta.zreszta wystarczalo mi to.dopiero po przejechaniu sie z kolega [mechanik maniak mazdy,10 lat pracy w serwisie w dublinie]ktory powiedzial mi ze to auto nie ciagnie wogole i turbina chyba nie istnieje.zbierala sie dopiero powyzej 2000 tys obr.i to on mi powiedzial ze najwyzszy czas na to by zrobic czyszczonko kolektora i zagladnac do turbiny.wiec zrobilismy to w[4 godz]caly kolektor wymylem i kanaly do glowicy,a kumpel zajal sie turbina,wykrecil ja .wymyl rozruszal.zlorzylismy wszystko i poraz pierwszy uslyszalem turbine okolo 2000tys obr.wyrazny gwizd.teraz ciagnie od 1500tys.obr.nie nadoze zmieniac biegow

wchodzi na obroty w moment.
wszystko dzieki MAZDA SPEED.tu sie dowiedzialem o wszystkim.i przedewszystkim DZIEKUJE wszystkim ktorzy robia fotorelacje.chcialbym dolaczyc do waszego klubu.co mam zrobic?