Pompa wtryskowa denso V5 poważnym problemem diesel'a

Postprzez xANDy » 12 sie 2007, 10:45

wolny napisał(a):Mądrze ktoś napisał że są to samochody bardzo mocno wyeksplatowane, więc nie powinno być dziwne że dzieją się z nimi cuda. Piszę o Ditd

Po pierwsze to JA napisalem kiedyś...
Po drugie – nie tylko DiTD – każdy silnik, który był sukcesywnie zajeżdżany będzie sprawiał problemy

Zachód wyzbywa się za pół darmo konkretnych sztuk mazd – PRZEDE wszystkicm tych, które sami uszkodzili i nie potrafią naprawić (albo nie kalkuluje im się).
Ten problem dotyczy NIE tylko mazd a zarazem bardzo wielu aut w szczególności wysokoprzebiegowych (diesli). Proszę posprawdzać częstotliwość napraw i "zajeżdżalność" innych diesli na zachodzie – nabierzemy znów zaufania do mazd.

Ktoś Ci kolego sprzedał zajechany samochód z rozwaloną pompą – jesteś jednym z BARDZO wielu oszukanych ludzi (myślę, że większość użytkowników forum się z tym spotkała nawet dość osobiście). Mogę Ci dokładnie napisac jak się "podrasowuje" pompę do sprzedaży auta – tak właśnie na jakieś 1000km ;P
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Leszek1 » 13 sie 2007, 15:25

Więc proszę o radę jak to dziadostwo podrasować aby odpaliło i abym mógł to choć sprzedać.Dzięki!
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2007, 22:53
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 626 2.0DiTD 2000r.

Postprzez wojowniczek » 13 sie 2007, 18:19

Leszek1 napisał(a):Więc proszę o radę jak to dziadostwo podrasować aby odpaliło i abym mógł to choć sprzedać.Dzięki!

troche to wkurza. za miesiac czy za 1000 km poznamy nowego goscia na forum, ktory napisze w tym watku, ze "mam identyczny problem – kupilem auto i jak wyzej." i bedziemy wspolczuc, podpowiadac, dawac namiary.
ktos tu ma idealny podpis "na zachodzie 99% kierowcow to niepalace kobiety".
chcesz zarobic na aucie? spusc go w czesciach.
na szczescie mazda wchodzi na nasz rynek ponownie – moze serwisy beda skuteczniejsze. z drugiej strony serwis zarabia na czesciach – to ich podstawa istnienia.
nikt nie jest altruista, ale nie badzmy chujkami :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez xANDy » 13 sie 2007, 22:28

Leszek1 napisał(a):jak to dziadostwo podrasować aby odpaliło

Obawiam się, że właśnie została już podrasowana i to są skutki.
Jesteś chyba zbyt daleko od dobrych centrów – mało ludzi zna się na tej pompie. Z racji tego, żem jest na urlopie (nie tylko zresztą ja) to nie pomogę Ci teraz za bardzo :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Leszek1 » 14 sie 2007, 00:00

czyli mam z nia zostac i rozbierac na czesci>>///??
a dalem za nia 21000pln.nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim
auta ktore mialem jakos sie spisywaly a sprzedajac je zawsze klient byl zadowolony
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2007, 22:53
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 626 2.0DiTD 2000r.

Postprzez wojowniczek » 14 sie 2007, 01:10

Leszek1 ja za swoja GW dalem 23000pln rok temu (wg eurotaksa 4tys taniej, wg rynkowej 1000 drozej). sprawdzili mi ja w (bylym) serwisie mazdy i powiedzieli co trzeba w niej zrobic – znam tych ludzi i ufam im. nie znalezli tylko jednego: byla po zerwaniu paska i miala zmiazdzone podkladki przelewowe. teraz sobie zadaje pytanie: moze trzeba bylo zajrzec pod pokrywe? ale trudno. wywalilem 4000pln, Jaksa robil – jestem zadowolony.
szczerze Ci wspolczuje. ale zrob ja (dobrze) i jezdzij lub sprzedaj i ciesz sie zyciem.
lub sprzedaj uszkodzona.
paradoksalnie – na czesci pojdzie drozej. powodzenia :)
i jestem juz swiecie przekonany – nie ma okazji :(
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez Leszek1 » 14 sie 2007, 17:21

ja swoją zaprowadziłem do warsztatu i tu mają stwierdzić czemu nie chce odpalać a ja nie bede im się wymądrzał gdzie mają zaglądać ale jeśli twierdzisz ze warto przyjżeć się pokrywie a raczej tym podkładkom przelewowym to miałem chęć to zrobić ale czy to jest przyczyną?nie wiedziałem czy mogę tam zaglądać żeby czegoś nie pogorszyć więc dałem sobie spokój,a ma to jakiś konkretny wpływ????
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2007, 22:53
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 626 2.0DiTD 2000r.

Postprzez Leszek1 » 24 sie 2007, 20:40

mam podobny problem z pompa tylko kazano mi sprawdzić zawór SPV.tylko jak to zrobić?
póżniej kazano mi wyjąć wtyczkę z czujnika temp.silnika i problem powinien zniknąć.miałem oddać pompę do Mabi ale tam mogą wymienić zawór i policzą za naprawę pompy plus wymianę jakichś części i zerżną jak za nową a jak idzie samemu sprawdzić ten zawór?
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2007, 22:53
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 626 2.0DiTD 2000r.

Postprzez xANDy » 24 sie 2007, 20:44

Drogi Leszku (ale to brzmi politycznie...)

Kilka linijek niżej znajduje się temat na 7 stron, który w całości mówi o SPV. Może bys tam "zerknął"?
Wysil się choć trochę – dlaczego inni mają Ci podawać wszystko pod nos – to niezdrowe.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez wojowniczek » 25 sie 2007, 18:13

Leszek1 ja opisalem moj problem, nie pisalem zebys to sprawdzal :)
daj znac co z autem.
lubię tą swoją babcię, ale GD lepsiejsza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2006, 11:44
Posty: 179 (0/1)
Skąd: wrocław (trzebnica)
Auto: GW '99 DiTD 101KM RF2A

Postprzez kierownik » 25 sie 2007, 21:25

Problem z pompami był w silnikach 101, czy 110 konnych? Właśnie się jutro wybieram obejrzeć Madzie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3247738
i nie wiem na co zwrócić uwagę. Może Ktoś pojedzie ze mną? Szczerze mówiąc nie bardzo się znam na Dieslach a jak czytam o kosztach pompy ok 16tys złotych, to się trochę obawiam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez xANDy » 25 sie 2007, 21:48

k.kierownik napisał(a):Problem z pompami był w silnikach 101, czy 110 konnych?

W tych, które były zaniedbane – po prostu jak ktoś chce to może zajechać każdy motor. Wystarczy przestrzegać kilku wskazówek jak choćby ostre deptanie na zimnym ;P
Koszty nowej pompy to 16 kpln a pompę idzie naprawić. Koszt jest sporo niższy i waha się od kilkuset zł do ok 4 tys. Dla porównania – koszty w BMW TDS są podobne albo i wyższe (zazwyczaj to drugie).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Leszek1 » 1 kwi 2008, 17:49

Witam ponownie na forum,dawno mnie tu nie było choć,zaglądałem tu nieraz a to z prostej przyczyny.Miałem problem z pompą wtryskową i kontrolkami poduszek ale za instrukcją xANDy problem zniknął za co jestem wdzięczny.Fakt że po dłuższych wzmaganiach z ,,mechanikami"kupiłem używke pompę , zamontowałem i Madzie chodziła jak złoto.Teraz od paru dni mam problem z jej odpaleniem.Odpala,jeżdzi dobrze ale przed tem jakoś odpalała na dotyk.Mimo ujemnej temp. na dworze przekręciłem kluczyk świece zgasły i dosłownie obrót wałem i silnik gra.Teraz mimo ciepełka na dworze świece gasną a rozrusznikiem trzeba pokręcić aby odpaliła,nawet gdy jest nagrzany silnik to trzeba parę sek.pokręcić by odpaliła.Czyżby znowu pompa siadała?Może jakaś inna przyczyna?Po dopaleniu silnik pracuje normalnie,przyspiesza na każdym biegu bez problemu,nie kopci,nie przepala,zachowuje sie w normie ale dziwi mnie jego zachowanie przy rozruchu.Może jakaś pomoc?Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedż :)
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2007, 22:53
Posty: 40
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 626 2.0DiTD 2000r.

Postprzez badolog » 1 kwi 2008, 19:46

myślę ze ktoś ci władował kiłe a nie pompe niestety kuzyn miał podobny problem z sinikiem zamiast remontu za 3tys kupił 3 silniki za 6 tys łacznie. ten ostatni jezdzi naszczęscie tak [tiiit] chciał zaoszczędzić tysiąc zł .jak marnie zapala na zimnym to na 99 % pompka paliwa remont w MABI niestety ................
Tanz Der Teufel
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2005, 16:39
Posty: 101
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.

Postprzez k.el » 1 kwi 2008, 23:04

Leszek1 jeśli sobie robisz żarty (dziś 1 kwietnia) z samego siebie to jesteś gość!!! i masz stalowe nerwy!!!!
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2007, 06:09
Posty: 75
Auto: było DiTD '00 jest HDi '07

Postprzez Paweł Mo » 2 kwi 2008, 14:35

wojowniczek napisał(a):Leszek1 ja za swoja GW dalem 23000pln rok temu (wg eurotaksa 4tys taniej, wg rynkowej 1000 drozej)

Mnie również zastanawia skąd eurotaks bierze ceny samochodów, zupełnie oderwane od rzeczywistości.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez iga » 2 kwi 2008, 16:19

A jeśli jest wyciek ropy na dolnym zaworze,czy wystarczy wymienic czujnik?Tak sugeruje serwis,chociaż początkowo twierdzili,że trzeba szukać używanej pompy i wymienić całość.Zupełnie się na tym nie znam,a cała usterka pokazała się po zostawieniu samochodu na regulacę zaworów.Nie mogłam odpalić w serwisie.Kręciła,ale nie bylo doplywu paliwa.Początkowo myślałam,że coś z alarmem.Rano pod moim autkiem pokazała się tłusta plama i znow nie mogłam zapalić.Silnik nie ma mocy i jakoś dziwnie pracuje.Po moim ostatnim telefonie z pytaniem o koszt,poinformowano mnie,że będzi bezkosztowo tzn.czujnik za czujnik.NIc z tego nie rozumiem i trochę mnie nawet dziwi,jak z dużego kosztu zrobił się żaden?Czy wymiana czujnika pomoże?
iga
 

Postprzez wajaj » 4 kwi 2008, 14:58

Leszek1 napisał(a):Może jakaś inna przyczyna?


Odpowiem jak najbardziej poważnie [pomimo podejrzeń o PA ;)]: spróbuj z nowym akumulatorem – podjedź pod sklep i poproś obsługę o próbę.
W moim przypadku wymiana aku pomogła – pali tak jak kiedyś od dotyku. Doładowywanie starego aku nic nie dawało.
Początkujący
 
Od: 10 maja 2005, 15:57
Posty: 11
Skąd: Skierniewice
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 00' Hatchback

Postprzez malkolm2 » 4 kwi 2008, 15:25

molest napisał(a):wymiana pompy za 1000EUR

za tą cenę to możesz najwyżej ją naprawić, nowa kosztuje ponad 10 000zł
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez xANDy » 5 kwi 2008, 21:54

iga napisał(a):pokazała się tłusta plama i znow nie mogłam zapalić.Silnik nie ma mocy i jakoś dziwnie pracuje
Hmm – nieszczelność w układzie paliwowym bardzo utrudnia szczególnie zapłon. Poza tym – może cieknie z któregoś czujnika (stawiam na TCV).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6