Witam.wymiana zaworow przy pompie wtryskowej.
Strona 1 z 1
mam kilka pytan.mam kompletny silnik do mazdy ditd 2000 r. o przebiegu 95000 mil.u mojego auta cieknie zawor przy pompie i ciezko pali na goracym silniiku.nie wiem czy wymienic wszystkie zawory przy pompie wtryskowej czy cala pompe a moze caly silnik?problem jest w tym ze ja mam przy aucie silnik 101 km 98 r.a kupilem silnik 110 km 2000r.czy zawory beda pasowac do pompy z 98?.czy moge zalozyc pompe od nowszego modelu?czy nie bede musial zmienic komputer lub zmienic program w kompie przy moim aucie?
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
bello – tyle jest tematów o SPV i TCV – dlaczego tam nie zadasz takiego pytania??
TCV i SPV jest chyba taki sam (na 99,9%); sterowanie jest nieco inne. Na chłopski rozum te pompy niewiele się różnią, ale chyba jakoś nikt nie robił takich podmianek. Można szukać info w mabi albo u Tomka (tomekrvf – polecam!).
Silniki RF2 i RF4 różnią się kilkoma rzeczami i ich podmiana nie jest wcale taka prosta, róznice są w kolektorze, turbinie (sterowanie), dodatkowy katalizator można sobie "podarować", ale sterowanie różnych rzeczy jest inne; inne są wtryski; podmiana komputera sterującego to równiez potem dodatkowe problemy z immobiliserem.
SPV jest taki sam. TCV – nikt nigdy nie pytał o niego zaznaczając, że do RF2 czy RF4 więc znaczy, że jest też taki sam.
TCV i SPV jest chyba taki sam (na 99,9%); sterowanie jest nieco inne. Na chłopski rozum te pompy niewiele się różnią, ale chyba jakoś nikt nie robił takich podmianek. Można szukać info w mabi albo u Tomka (tomekrvf – polecam!).
Silniki RF2 i RF4 różnią się kilkoma rzeczami i ich podmiana nie jest wcale taka prosta, róznice są w kolektorze, turbinie (sterowanie), dodatkowy katalizator można sobie "podarować", ale sterowanie różnych rzeczy jest inne; inne są wtryski; podmiana komputera sterującego to równiez potem dodatkowe problemy z immobiliserem.
SPV jest taki sam. TCV – nikt nigdy nie pytał o niego zaznaczając, że do RF2 czy RF4 więc znaczy, że jest też taki sam.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Wymiana TCV i gwarancja.....mam do wymiany TCV byłem w Mabi i usłyszałem ze jeśli wymienią TCV bez ściągania i czyszczenia i sprawdzenia pompy kosz ok.180000pln +czujnik 970 to tracę gwarancje..MONOPOL DENSO W POLSCE NADAL DZIAŁA!!! może mistrz dr.Jaksa wypowie się na ten temat
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
To wymien TCV samodzielnie jak serwis nie odpowiada. Gwarancje sobie sam wystawisz.
Wymiana TCV jest malo skomplikowana i kazdy warsztat moglby to robic jakby mial ochote.
Coz 180pln za wymiane zaworu to chyba rozsada cena jak ktos sie zna i wie co robi.
Bo mimo, ze mabi jest monopolista to chyba sie nie zdarzylo, aby ktos kto tam pojechal by sobie nie poradzili?
A jak robia wszystko wedlug procedur denso i wymieniaja to co jest zalecane podczas awarii pompy to musi kosztowac ... chyba ze wymieniaja o wiele wiecej to juz bardzo nieladnie z ich strony (takie chyba byly najwieksze zarzuty wobec tej firmy).
Czy ktos sie orientowal ile kosztuje serwis pomp w czechach czy w niemczech czy w holandii?
Ja odkad mam moja mazde to czytam to forum i doszedlem do takich wnioskow.
Tez mi ciekly TCV i SPV .. jeden potraktowalem silikonem i jak narazie dziala a drugi kupilem i wymienilem.
Do wymiany zmotywowaly mnie posty osob, ktorym zalalo komputer i samochod poprostu stoi. a koszt nowego komputera to 11.000pln a na rynku wtornym ciezko cos znalesc.
Pamietaj, ze jak cieknie TCV to moze pasc: alternator, weze od chlodnicy. Dodatkowo predzej niz pozniej bedziesz mial ropa w kabinie. To sa koszty!!!
Wiec wybor nalezy do nas jak to naprawimy, sami czy poprzez serwis czy wydamy duzo kasy czy wspierajac sie forum wydamy troche mniej (znajdujac inny serwis czy mozliwosc tanszego zakupu, czy zdecydujemy sie na samodzielna naprawe).
Dobrze ze mozna sie dowiedziec o problemach z forum i szybko na nie zareagowac.
Wymiana TCV jest malo skomplikowana i kazdy warsztat moglby to robic jakby mial ochote.
Coz 180pln za wymiane zaworu to chyba rozsada cena jak ktos sie zna i wie co robi.
Bo mimo, ze mabi jest monopolista to chyba sie nie zdarzylo, aby ktos kto tam pojechal by sobie nie poradzili?
A jak robia wszystko wedlug procedur denso i wymieniaja to co jest zalecane podczas awarii pompy to musi kosztowac ... chyba ze wymieniaja o wiele wiecej to juz bardzo nieladnie z ich strony (takie chyba byly najwieksze zarzuty wobec tej firmy).
Czy ktos sie orientowal ile kosztuje serwis pomp w czechach czy w niemczech czy w holandii?
Ja odkad mam moja mazde to czytam to forum i doszedlem do takich wnioskow.
Tez mi ciekly TCV i SPV .. jeden potraktowalem silikonem i jak narazie dziala a drugi kupilem i wymienilem.
Do wymiany zmotywowaly mnie posty osob, ktorym zalalo komputer i samochod poprostu stoi. a koszt nowego komputera to 11.000pln a na rynku wtornym ciezko cos znalesc.
Pamietaj, ze jak cieknie TCV to moze pasc: alternator, weze od chlodnicy. Dodatkowo predzej niz pozniej bedziesz mial ropa w kabinie. To sa koszty!!!
Wiec wybor nalezy do nas jak to naprawimy, sami czy poprzez serwis czy wydamy duzo kasy czy wspierajac sie forum wydamy troche mniej (znajdujac inny serwis czy mozliwosc tanszego zakupu, czy zdecydujemy sie na samodzielna naprawe).
Dobrze ze mozna sie dowiedziec o problemach z forum i szybko na nie zareagowac.
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
witam, swoja madzie mam raptem od 3 tygodni i pojawił mi sie problem z kapiącą ropą z pompy, czy oprócz wycieków z zaworów czy to TCV czy SPV zdarzają się wycieki w innych miejscach? nie wiem czy słusznie ale wydaje mi się jakby wyciekało spod pokrywy głowicy rozdzielacza, jakieś zielone swinstwo typu silikon wyciska się stamtąd
- Od: 15 cze 2008, 22:39
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM
to mam jeszcze jedno pytanko. jestem umówiony z tym wyciekiem u BOCHEńSKICH we wrocławiu. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym serwisem. Czy są wystarczająco dobrzy czy pozostaje jedynie MABI. na chwilę obecną ceny podstawowego serwisu we wrocku mają o 6 setek niższe niż w wawie.
- Od: 15 cze 2008, 22:39
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6