Strona 1 z 1

PostNapisane: 14 sty 2008, 16:01
przez magicadm
W sumie to sam sobie odpowiedziałeś w temacie...
Jeżeli diagnostyka nic nie wykazuję...

PostNapisane: 14 sty 2008, 22:51
przez smagur
Sprawdź dokładnie filtr paliwa... i go wymień... przynajmniej w razie czego wykluczysz jego na 100%

PostNapisane: 15 sty 2008, 00:24
przez magicadm
witek
Sam wskazałeś winnych na 90%
Tytuł:
pompa albo zawór ditd 2.0

PostNapisane: 15 sty 2008, 12:38
przez maJster
.....może też być problem z samym silnikiem....jedź do pierwszego lepszego pompiarza na sprawdzenie wtrysków i kompresji na cylindrach....pierścienie tłokowe mogą być już wytarte (luźne) w tym olejowy...i jeszcze jedno: elementy metalowe jak są zimne np. (trące metal o metal) są skurczone .... tak samo jest z pierścieniami tłokowymi...jak się nagrzeją to zwiększają swoją objętość do tego stopnia że uszczelniają powierzchnię między tłokiem a cylindrem co też powoduje powrót mocy silnika równą pracę brak dymienia na niebiesko i zanika problem z szarpaniem na 1500 obr. Jak silnik się ochłodzi to znowu powraca cały problem....(w/w opis to tylko sugestia jeszcze jednego i dość upierdliwego problemu) zrobisz jak uważasz.....

PostNapisane: 15 sty 2008, 21:09
przez maJster
witek napisał(a):to jest samochód który ma przejechane 130 tyś km.



130 tkm? a może 230 albo 330 tkm......? ja też myślałem ze moja mazda ma przejechane 173tkm.... :|

PostNapisane: 16 sty 2008, 00:42
przez sboard
Jak spalanie?

PostNapisane: 16 sty 2008, 09:44
przez maJster
witek – spoko spoko....jak sprawdziłeś no to tylko się cieszyć.....mój silnik też jest suchy i wygląda jak nówka sztuka......ale to nic...reanimacja mojej mazdy powiodła się (pacjent żyje)... <lol>

PostNapisane: 16 sty 2008, 11:01
przez maJster
a moja mazda przechodziła mały remont silnika ponieważ w czasie jazdy pękł pierścień z komory zaworowej...kawałek pierścienia wpadł między tłok a głowicę i przez to przeskoczył mi pasek no i dalej to już same nieszczęścia...wymiana tłoka + pierścienie planowanie głowicy...przy okazji wymieniłem podkładki pod przelewy i pod wtryski wyczyściłem kolektor ssący (a wysypało się mnóstwo nagaru) wymieniłem cały rozrząd na nowy (całość oryginał)...to tak w skrócie....

PostNapisane: 16 sty 2008, 11:21
przez Issues
A jak z walkiem rozrządu???? Sprawdzales czy nie jest wytarty na pierwszym garze????

PostNapisane: 16 sty 2008, 11:41
przez maJster
...sprawdzałem...wytarty ale jeszcze nie wymieniałem bo zabrakło funduszy.....ile może kosztować wałek nowy do RF3F?

PostNapisane: 16 sty 2008, 11:47
przez Riki
maJster napisał(a):.ile może kosztować wałek nowy do RF3F?


Kiedyś kosztował ok 450PLN.... teraz nie wiem.. dzwoń do ASO :]

PostNapisane: 16 sty 2008, 12:03
przez Kaszpir
maJster napisał(a):...sprawdzałem...wytarty ale jeszcze nie wymieniałem bo zabrakło funduszy.....ile może kosztować wałek nowy do RF3F?

Wałek 450 PLN i po ok. 200 za każdą dźwigienkę zaworową + troche pierdół przy okazji no i jeszcze robocizna. U mnie dodatkowo jeszcze wymiana kompletnego rozrządu i pompy wody.
Robiłem to u Jaksy 3 kkm temu wiec jestem on-line :D
Bolało ale Mazda nie do poznania (choć w Poznaniu) i mniej pali.
Pozdro

PostNapisane: 16 sty 2008, 13:54
przez maJster
witek napisał(a):jak się dba o olej + wymiany w terminie raczej duże przebiegi lub zła regulacja zaworów


poprzedni właściciel widocznie miał to w <dupa>