Przerywa jak zimny przy 1500-2500 obr.

Postprzez magicadm » 14 sty 2008, 15:01

W sumie to sam sobie odpowiedziałeś w temacie...
Jeżeli diagnostyka nic nie wykazuję...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez smagur » 14 sty 2008, 21:51

Sprawdź dokładnie filtr paliwa... i go wymień... przynajmniej w razie czego wykluczysz jego na 100%
Motocykle są wszędzie.... no i mazdy :D
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 11:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez magicadm » 14 sty 2008, 23:24

witek
Sam wskazałeś winnych na 90%
Tytuł:
pompa albo zawór ditd 2.0
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez maJster » 15 sty 2008, 11:38

.....może też być problem z samym silnikiem....jedź do pierwszego lepszego pompiarza na sprawdzenie wtrysków i kompresji na cylindrach....pierścienie tłokowe mogą być już wytarte (luźne) w tym olejowy...i jeszcze jedno: elementy metalowe jak są zimne np. (trące metal o metal) są skurczone .... tak samo jest z pierścieniami tłokowymi...jak się nagrzeją to zwiększają swoją objętość do tego stopnia że uszczelniają powierzchnię między tłokiem a cylindrem co też powoduje powrót mocy silnika równą pracę brak dymienia na niebiesko i zanika problem z szarpaniem na 1500 obr. Jak silnik się ochłodzi to znowu powraca cały problem....(w/w opis to tylko sugestia jeszcze jednego i dość upierdliwego problemu) zrobisz jak uważasz.....
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Postprzez maJster » 15 sty 2008, 20:09

witek napisał(a):to jest samochód który ma przejechane 130 tyś km.



130 tkm? a może 230 albo 330 tkm......? ja też myślałem ze moja mazda ma przejechane 173tkm.... :|
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Postprzez sboard » 15 sty 2008, 23:42

Jak spalanie?
Ostatnio edytowano 20 kwi 2008, 11:40 przez sboard, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2007, 12:10
Posty: 93
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DITD '98 HB

Postprzez maJster » 16 sty 2008, 08:44

witek – spoko spoko....jak sprawdziłeś no to tylko się cieszyć.....mój silnik też jest suchy i wygląda jak nówka sztuka......ale to nic...reanimacja mojej mazdy powiodła się (pacjent żyje)... <lol>
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Postprzez maJster » 16 sty 2008, 10:01

a moja mazda przechodziła mały remont silnika ponieważ w czasie jazdy pękł pierścień z komory zaworowej...kawałek pierścienia wpadł między tłok a głowicę i przez to przeskoczył mi pasek no i dalej to już same nieszczęścia...wymiana tłoka + pierścienie planowanie głowicy...przy okazji wymieniłem podkładki pod przelewy i pod wtryski wyczyściłem kolektor ssący (a wysypało się mnóstwo nagaru) wymieniłem cały rozrząd na nowy (całość oryginał)...to tak w skrócie....
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Postprzez Issues » 16 sty 2008, 10:21

A jak z walkiem rozrządu???? Sprawdzales czy nie jest wytarty na pierwszym garze????
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 18:42
Posty: 50
Skąd: Łochów
Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.

Postprzez maJster » 16 sty 2008, 10:41

...sprawdzałem...wytarty ale jeszcze nie wymieniałem bo zabrakło funduszy.....ile może kosztować wałek nowy do RF3F?
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Postprzez Riki » 16 sty 2008, 10:47

maJster napisał(a):.ile może kosztować wałek nowy do RF3F?


Kiedyś kosztował ok 450PLN.... teraz nie wiem.. dzwoń do ASO :]
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Kaszpir » 16 sty 2008, 11:03

maJster napisał(a):...sprawdzałem...wytarty ale jeszcze nie wymieniałem bo zabrakło funduszy.....ile może kosztować wałek nowy do RF3F?

Wałek 450 PLN i po ok. 200 za każdą dźwigienkę zaworową + troche pierdół przy okazji no i jeszcze robocizna. U mnie dodatkowo jeszcze wymiana kompletnego rozrządu i pompy wody.
Robiłem to u Jaksy 3 kkm temu wiec jestem on-line :D
Bolało ale Mazda nie do poznania (choć w Poznaniu) i mniej pali.
Pozdro
Początkujący
 
Od: 19 sie 2007, 22:33
Posty: 15
Skąd: Pyrlandia
Auto: 626 2.0 DiTD '00

Postprzez maJster » 16 sty 2008, 12:54

witek napisał(a):jak się dba o olej + wymiany w terminie raczej duże przebiegi lub zła regulacja zaworów


poprzedni właściciel widocznie miał to w <dupa>
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2007, 20:21
Posty: 53
Skąd: 100lica
Auto: brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6