Dławienie przy zimnym silniku

Do chwili osiągnięcia odpowiedniej temperatury silnik dławi się przy przyśpieszaniu i przerywa, wszystko ustaje po przejechaniu kilku km i nagrzaniu silnika, co jest tego przyczyną?
cromags napisał(a):Do chwili osiągnięcia odpowiedniej temperatury silnik dławi się przy przyśpieszaniu i przerywa, wszystko ustaje po przejechaniu kilku km i nagrzaniu silnika, co jest tego przyczyną?
MIA napisał(a):większość ludzi twierdzi że to pompa wtryskowa ale najpierw sprawdź kabelki (elektrykę), wtryski, zawór SPV, a na końcu pompę
MIA napisał(a):chyba tylko Mabi mnie ratuje
MIA napisał(a):W tej chwili jeszcze próbuję przeczyścić Mazdzię płynem Castrola
Daro1 napisał(a):u mnie jes nieruchoma nie moge jej ruszyć
Daro1 napisał(a):mam dokładnie takie same objawy
Daro1 napisał(a):zawór ruszyłem to jeden sukces
Daro1 napisał(a):duże jest prawdopodobienstwo awarii pompy?
Riki napisał(a):Najpierw zalej Xeramic + dobre paliwko....... może coś pomoże usmiech
Poprawka – albo silnik nie odpala albo ma czkawkę i szarpie. O mocy na 99% nie mówiłem (pisałem)! jeśli nawet to raczej jest to przypadek.Daro1 napisał(a):xAndy napisał ,ze jak padnie SPV to silnik albo w ogóle sie nie uruchamia albo auto nie ma mocy
Daro1 napisał(a):To już niestety zrobiłem.Bez efektów.
Wystarczy pożyczyć jakiś o podobnym kształcie i zasymulować jego pracę – będziesz miał odpowiedź bezpośrednią.
Riki napisał(a):Wystarczy pożyczyć jakiś o podobnym kształcie i zasymulować jego pracę – będziesz miał odpowiedź bezpośrednią.
Daro1 napisał(a):Wkręcić w blok i podpiąć wtyczkę
Daro1 napisał(a):wkrecimy wieczorkiem pojdziemy na browarka
xANDy napisał(a):czytam sobie własnie dla Ciebie manuala