Czyszczenie intercoolera – fotorelacja oraz WNIOSKI

Postprzez dzul » 1 kwi 2014, 17:48

Najważniejsze to ściągniecie zderzaka/lampy. Reszta idzie tak, jak logika wskazuje. Zdemontowanie jest proste, zaś zakładnie upierdliwe. Najważniejsze, to żeby nie było oparów benzyny w intercoolerze, bo bedzie po silniku.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Wojtass » 20 maja 2014, 20:20

Czy jest ktoś może w posiadaniu zdjęć z demontażu i czyszczenia IC, na samym początku tego tematu wrzucał je razem z opisem sboard. Niestety nie są już dostępne a w weekend chciałbym się zabrać za czyszczenie IC w mojej 626GF i nie ukrywam że ta zachwalana przez wszystkie strony fotorelacja byłaby pomocna;)
Wojtass
 

Postprzez pioczel » 25 maja 2014, 15:20

wczoraj czyściłem IC ,było sporo czarnego brudu,odczepiłem tylko lewą część zderzaka razem z lampą i musiałem wywalić te aluminiowe wzmocnienie bo było złamane :D (stykało się IC)
po złożeniu do kupy pojawiło się spore dymienie,trochę poganiałem madzię i wydaje mi się że troszkę lepiej się zbiera,teraz zostaje kolektor :D
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez arek19 » 4 cze 2014, 11:33

IMG055.jpg
czyste kanały kolektor dolotowy

Witam-w mojej M626 przy okazji regeneracji pompy paliwa wyczyściłem cały dolot -no trochę tego było.
Sam intercooler i rury dolotu były w miarę czyste (czyściłem acetonem).
Z intercoolera trochę żółtego syfku .
Kolektor dolotowy no to już jak na foto dużo nagaru-skrobanie,aceton,płukanie,sprężone powietrze itd.
Efekt -osiągi przed:
80-120 km/h -23 sek
max V -170 km/h ledwo,ledwo
teraz:
80-120 -14,7 sek wczoraj w deszczu
V -lekko 180 km/h ,a dalej się bałem bo lało Łódź-Dobroń
Załączniki
IMG051.jpg
nagary w kolektorze ssącym(foto telefon trochę kiepskie)
IMG049.jpg
nagary w bloku silnika ,a z prawej wstępnie wydrapane
ObrazekMazda 626 2.0 tdvi 2000r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 11:05
Posty: 35 (0/2)
Skąd: Łódż
Auto: Mazda 626 2.0 TDVI 2000r

Postprzez Riki » 6 cze 2014, 13:29

arek19 napisał(a):przy okazji regeneracji pompy paliwa wyczyściłem cały dolot


a po samej regeneracji pompy była różnica?
robiłeś próby? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez arek19 » 6 cze 2014, 15:59

No ba – różnica kolosalna : jak pisałem w wątku o padającej pompie -bardzo ciężko palił na ciepłym no i osiągi były kiepskie teraz jest super autko ma drugie życie.
ObrazekMazda 626 2.0 tdvi 2000r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 11:05
Posty: 35 (0/2)
Skąd: Łódż
Auto: Mazda 626 2.0 TDVI 2000r

Postprzez Riki » 9 cze 2014, 11:59

arek19 napisał(a):teraz jest super autko ma drugie życie.


no to super <spoko>

niech służy.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez karlo8 » 3 lip 2016, 19:11

witajcie
dziś zauważyłem ze po środku zrobił sie nieszczelny inteecooler
i jest cały środek zasyfiony olejem
pytanie w czym to może przeszkadzać podczas jazdy

2. pytanie czy da się kupić jakiś zamiennik w rozsądnej cenie
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6