Strona 1 z 1

Schemat inst. elektrycznej potrzebny

PostNapisane: 6 cze 2006, 22:50
przez Gość
poszukuje schematu elektrycznego do silnika 2,0 DiTD mazdy 626 99'. Kupiłem samochód z jakimiś przeróbkami (mam dołożony jakiś przekaźnik i obcięty jakiś kabel). mam przez to kłopoty z zapalaniem. Może ktoś by przesłał na mój adres wygoda4@wp.pl lub podał mi hasło do download'u. Wielkie dzięki!

Re: Schemat inst. elektrycznej potrzebny

PostNapisane: 7 cze 2006, 08:39
przez magicadm
leonn31 napisał(a): Kupiłem samochód z jakimiś przeróbkami (mam dołożony jakiś przekaźnik i obcięty jakiś kabel). mam przez to kłopoty z zapalaniem.


Ja bym raczej się skupił na szukaniu nowej pompy... :(
Schemat nie potrzebny – wystarczy drugie autko "na wzór"
A obcięty kabel zapewne od czujnika temperatury...


I obym sie mylił...

PostNapisane: 7 cze 2006, 18:06
przez tadziol
magicadm napisał(a):A obcięty kabel zapewne od czujnika temperatury...


prorok,czy jak? ;)

PostNapisane: 7 cze 2006, 20:26
przez magicadm
tadziol napisał(a):prorok,czy jak? ;)


Czytacz FORUMowy tylko... :)

Było już o obciętych kablach w DITD i problemach z paleniem

PostNapisane: 7 cze 2006, 20:34
przez Jaksa
magicadm napisał(a):Czytacz FORUMowy tylko...

Było już o obciętych kablach w DITD i problemach z paleniem

<diabełek>

PostNapisane: 7 cze 2006, 20:47
przez xANDy
odcięty czujnik temperatury ustawia agonalną pompę w stan -40stopni celsjusza... [o ile dobrze pamiętam]
Odpali (prawie) na pewno...
Ale to może być coś innego oczywiście

PostNapisane: 7 cze 2006, 21:13
przez magicadm
xANDy napisał(a):odcięty czujnik temperatury ustawia agonalną pompę w stan -40stopni celsjusza... [o ile dobrze pamiętam]


a ten przekaźnik to pewnie patent z Allegro – dodatkowe sterowanie świecami żarowymi – coby na ciepłym też grzały...

Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle...

PostNapisane: 8 cze 2006, 17:28
przez Gość
źle się trochę wyraziłem odpala bardzo dobrze, ale coś go od razu wyłącza. Moj kolega (fachowiec od innych samochodów) doszedł do tego że wyłącza silnik zamiast odłączać rozrusznik. Jak się w porę puści kluczyk to nie gaśnie. Jak wcześniej napisałem potrzebny mi schemat żeby mógł on odbudować instalację.

PostNapisane: 8 cze 2006, 21:58
przez magicadm
Ale namieszałeś :)
Troszkę nie rozumiem tego "odłączania silnika" – że niby, jak krótko kręcisz – nie ma problemu???

PostNapisane: 8 cze 2006, 22:10
przez Gość
tak, jak tylko zapali puszczam kluczyk i niema problemu. Jak dłużej przytrzymam to zapala i od razu gasi i to też nie zawsze

PostNapisane: 9 cze 2006, 14:10
przez magicadm
Podejrzewam, że ten układ emuluje brak/uszkodzenie jakieś elementu istotnego podczas rozruchu silnika.
Nadal wydaje mi się, że prościej byłoby podjechać do kogoś kto ma taki silnik i porównać...

PostNapisane: 11 wrz 2007, 18:01
przez Janusz626
Podobna sprawa była u mnie i skończyło sie u speców od alarmów i odcięć zaponu, rozruszników itp
-pomogło do dziś.

PostNapisane: 4 sty 2008, 20:39
przez Pawel D.
Jeśli ktoś ma to ja bym poprosił o schemat instalacji elektrycznej do silnika. 626 2.0 DITD 2000r. Chodzi mi o schemat uwzględniający kolorki kabelków.

Z góry dziękuję.

PostNapisane: 1 kwi 2008, 07:43
przez misiak76
U mnie też jest jakiś przełącznik który omija czujnik temperatury, przez co mam problemy z odpaleniem. Po prostu długo kręci jak jest ciepły a jak zimny to odpala praktycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Po podłączeniu do komputera wyskoczył defekt czujnika temperatury. Instalacja elektryczna jest tak zamieszana i rozp... że nie wiadomo co gdzie i jak. Kabla są poprzecinane i jakieś podłączone, fenomenem jest to, że wentylator do chłodzenia silnika jest podłączony do gazu i przy dodaniu gazu do maksa się włącza. Pewnie jak się rozpoczną wysokie temperatury to się dowiem czemu tak jest :( Odradzam kupowania samochodów z Holandii ja się przejechałem i szwagier też, potwierdza się to co mówią, że z Holandii sprowadza się samochody podpicowane na sprzedaż i są w tym dobrzy skoro Polaka potrafią oszukać. Jak ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do Mazdy 626 2.0 DiTD 1999-2000 r. 74kW to niech podrzuci albo doradzi gdzie znaleźć. dariusz.zuk@gmail.com

PostNapisane: 5 kwi 2008, 21:45
przez xANDy
Pawel D. – umów się z tadziolem.
misiak76 Ty masz trochę daleko...

Niestety co do kolorów, to dość skomplikowane to – popatrzcie w manualu, może się uda dopatrzeć. Tadziol robi to po prostu na czuja i mu wychodzi.
Przynajmniej wychodziło.
Ale skoro czujnik jest podpicowany to znaczy, że pompa jest "kaput".