Mazda 626 GF 2.0 ditd 101km nie odpala
Strona 1 z 1
Witam. Mam problem z moją mazdą. Gdy silnik jest zimny, to nie chce odpalać. Zrobiłem eksperyment i jak przekręce kluczykiem 3 do 5 razy na pozycję zapłonu, to wtedy odpala odrazu. W czym może być problem ? Dodam, że ciepły odpala normalnie. Pozdrawiam.
- Od: 20 paź 2019, 20:46
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 GF hatchback 2.0 diesel 101km, rocznik 1999
jest wiele możliwości.
ja , zapytałbym Cię o to, czy jesteś pewien prawidłowej pracy świec żarowych. i o akumulator bo chyba rozrusznik zachowuje się prawidłowo..
może po prostu przekaźnik świec żarowych poszedł na emeryturę...
ja , zapytałbym Cię o to, czy jesteś pewien prawidłowej pracy świec żarowych. i o akumulator bo chyba rozrusznik zachowuje się prawidłowo..
może po prostu przekaźnik świec żarowych poszedł na emeryturę...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Myślę, że nie jest to problem świec żarowych, ponieważ one zaczynają grzać dopiero przy mrozie, a teraz jest cały czas na plusie, więc może to wina przekaźnika... Ale któregoś zaworu na pompie może SPV lub TCV. Tylko pytanie, gdzie te przekaźniki są ?
- Od: 20 paź 2019, 20:46
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 GF hatchback 2.0 diesel 101km, rocznik 1999
to słabo myślisz i jesteś w błędzie, świece żarowe grzeją zawsze nie zależnie od pory roku i grzeją jeszcze przez chwilę po zgaśnieciu kontrolki świec żarowych,
sprawdzenie świec żarowych to pierwsze co należało by sprawdzić,
odłącz im to wspólne zasilanie i sprawdź każdą z osobna, inaczej nie da rady poprawnie sprawdzić świec żarowych,
druga sprawa to jeśli niedomaga już układ wtryskowy to rozruch diesla będzie utrudniony,
trzecia sprawa, sprawny akumulator i rozrusznik to podstawa, to akurat łatwo sprawdzić pożyczając prąd z innego auta, jeśli odpali zdecydowanie lepiej to należy udać się do elektryka samochodowego żeby sprawdził gdzie leży problem
sprawdzenie świec żarowych to pierwsze co należało by sprawdzić,
odłącz im to wspólne zasilanie i sprawdź każdą z osobna, inaczej nie da rady poprawnie sprawdzić świec żarowych,
druga sprawa to jeśli niedomaga już układ wtryskowy to rozruch diesla będzie utrudniony,
trzecia sprawa, sprawny akumulator i rozrusznik to podstawa, to akurat łatwo sprawdzić pożyczając prąd z innego auta, jeśli odpali zdecydowanie lepiej to należy udać się do elektryka samochodowego żeby sprawdził gdzie leży problem
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Czy te przekręcanie kluczykiem jest szybkie czy trzymasz dłużej z grzaniem świec? Czekasz do odbicia przekaźnika świec z odpalaniem?
Czekam dłużej z przekręcaniem kluczyka, aż cykanie przekaźnik od świec żarowych, zrobię tak od 3 do 5 razy i odpala bez problemu
- Od: 20 paź 2019, 20:46
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 GF hatchback 2.0 diesel 101km, rocznik 1999
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Słuchajcie. Podejrzewam, że paliwo wraca do zbiornika, bo za każdym razem przed odpaleniem próbuję napompować ręczną pompką na filtrze, ale ona jest tu chyba winna, bo mogę pompować 5-10 minut i wcale nie robi się twarda.
- Od: 20 paź 2019, 20:46
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 GF hatchback 2.0 diesel 101km, rocznik 1999
Po co pompujesz tą pompką, skoro przecież:
Opisz dokładnie problem, bo my tu staramy Ci się pomóc a Ty jakieś szczątkowe info tylko dajesz.
Trolujesz, czy co?
Opisuj zaraz jakie środki już przedsięwziąłeś, od kiedy i co się działo, jakie naprawy i ilu mechaników oglądało zanim napisałeś ten temat nie zwracając nawet uwagi na zapisy regulaminu forum który zatwierdziłeś pewnie go nawet nie czytając...
Baz sensu...
Tylko kluczykiem wystarczy kilka razy przekręcić.. a za chwilę dowiemy się,że głowicy nie posiada abo pompa "tymczasowo" od c330 zamontowana..
Aż nie chce się odpisywać na takie posty...
Zrobiłem eksperyment i jak przekręce kluczykiem 3 do 5 razy na pozycję zapłonu, to wtedy odpala odrazu.
Opisz dokładnie problem, bo my tu staramy Ci się pomóc a Ty jakieś szczątkowe info tylko dajesz.
Trolujesz, czy co?
Opisuj zaraz jakie środki już przedsięwziąłeś, od kiedy i co się działo, jakie naprawy i ilu mechaników oglądało zanim napisałeś ten temat nie zwracając nawet uwagi na zapisy regulaminu forum który zatwierdziłeś pewnie go nawet nie czytając...
Baz sensu...
Tylko kluczykiem wystarczy kilka razy przekręcić.. a za chwilę dowiemy się,że głowicy nie posiada abo pompa "tymczasowo" od c330 zamontowana..
Aż nie chce się odpisywać na takie posty...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Czy coś ostatnio było robione w silniku?
Sorry, że wysyłam nieprzemyślane posty. Przekręcając kluczykiem od 3 do 5 razy, kilkukrotnie grzałem świece i to pewnie ułatwiało rozruch silnika. Przy silniku nie było nic robione, ale zauważyłem ostatnio, że ręczna pompka za każdym razem przed odpaleniem silnika jest "miękka" i trzeba dużo pompować, zanim zrobi się "twarda". Czy może ona być winowajcą problemu ?
- Od: 20 paź 2019, 20:46
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 GF hatchback 2.0 diesel 101km, rocznik 1999
zamontuj idcinek przezroczystego węża paliwa przed pompą i przed odpaleniem sprawdzaj, czy jest w nim paliwo czy powietrze. Jeśli się zapowietrza, to zaworek zwrotny za 3,50 załatwi sprawę.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Jeśli do odpalania wystarczy przekręcić te parę razy bez ruszania pompki to układ nie zapowietrza się.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6