Silnik kręci ale się nie uruchamia.

Od dwoch tygodni mam mazde 626 2.0 ditid z 1999r, i mam kłopotyz odpalaniem. Niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły musze dosc dlugo kręcić żeby odpaliła, co mozę byc tego przyczyną?
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
xANDy napisał(a):jakość paliwa (orlen? BP? nie daj Boże)
xANDy napisał(a):Wypraktykowana do DiTD (i potwierdzona przez sporą grupę użytkowników) jest ropa ze Statoil oraz Shell.
magicadm napisał(a):nie wierzę by po zatankowaniu czystego paliwa problem sam się rozwiązał
xANDy napisał(a):kolega ukanio nie odpowiedział na nasze pytania ani sugestie, więc poruszamy się po omacku
Grzyby napisał(a):śmieciarze – myślą że jak piszą OT to jest ok
łobuzerka normalnie
xANDy napisał(a):Od paliwa zależy bardzo wiele. Ma znaczenie w kwestii zapalania, spalania, dynamiki, zużycia itp..
magicadm napisał(a):Ja bym zaczął od wykluczenia zapowietrzania się układu.
Spokojnie sama da sobie radę ( na wolnych obrotach )zgrzes napisał(a):Czy po wymianie na nowy trzeba cudowac z zalewaniem filtra czy dac sobie spokój bo układ sam się odpowietrzy??
Mnie tezmagicadm napisał(a):A mi w pewym bardzo dobrym warsztacie naprawiajacym Mazdy odradzono tankowanie na Statoilu...
Zamiennik nie daje rady , po zerwaniu są spore koszty ( nawet 6 tysi )ukanio napisał(a):szok oryginał 1400zł
xANDy napisał(a):ukanio Może byś wreszcie się zdradził??
xANDy napisał(a): Ale kupiłbyś takie autko, gdybyś niezależnie od temp. miał problem z odpalaniem? Ciekaw jestem, kto mu to kupi?
ukanio napisał(a):a z prędkosćcią to tak 180, więcej nie próbowałem.quote]
Więcej nie próbuj, bardziej miarodajny jest wynik rozpędzania do 100km/hukanio napisał(a):jeżdzilłem a4 dieslem(90 km) i z nizszych obrotów miala lepszy start niz mazda. Czy wasze mazdy tez muszą miec troszke wyzsze obroty zeby dostały lepszego 'kopa"