Cześć,
mam prośbę.
Czy orientuje się ktoś skąd pompa paliwa wie czy silnik jest zimny czy ciepły, a w konsekwencji na tej podstawie zmienia warunki podawania paliwa?
Niestety czasem mam problem zapalić na ciepłym, na zimnym nie mam problemu, chciałbym mieć awaryjne rozwiązanie na takie sytuacje, do czasu aż podejme decyzję o remoncie pompy;)
Dzięki.
Co zrobić, żeby pompa myślała, że silnik jest zimny
Strona 1 z 1
zaraz pod kolektorem dolotowym w głowicy jest czujnik temp. cieczy po odłączeniu silnik myśli że jest zimniej niż na Syberii
Dzięki, oczywiście pali jak złoto.
Czytalem kiedyś na forum, że ktoś dołączył sobie do układu czujnika opornik, który zaniżal temperaturę dla ECU, a sam opornik był włączony w obwód tylko w momencie kiedy kręcony był rozrusznik.
Czy orientujecie się może jak to dokładniej zrealizować?
I rozumiem, że w zależności od temperatury takie opory powinny być następujące i należy elektrycznie podłączyć opornik o odpowiedniej oporności?
Czy ktoś się może orientuje gdzie znaleźć odpowiedni przewód, żeby się najłatwiej wpiąć?
I czy ktoś sie orientuje na których przewodach co powinno być?
W chwili obecnej mierząc na przekręconym kluczyku, na wtyczce mam:
Brązowy – zielony – ok 10V
Brązowy – czerwony – ok 5V
Zielony – czerwony – ok 5V
Dodatkowo na wyłączonej stacyjce pomiędzy brązowym a zielonym mam opór ok. 62 Ohm.
W zwiazku z tym mam kilka pytań;)
1. Czy to są mniej więcej prawidłowe wartości
2. Pomiędzy którymi stykami mam opór odpowiadający za temperaturę bloku silnika?
Niestety nie jestem w chwili obecnej w stanie dostać się do pinów czujnika w bloku, żeby pomierzyć tam opory.
Dzięki.
Z góry dzięki za pomoc
Dzięki.
Czytalem kiedyś na forum, że ktoś dołączył sobie do układu czujnika opornik, który zaniżal temperaturę dla ECU, a sam opornik był włączony w obwód tylko w momencie kiedy kręcony był rozrusznik.
Czy orientujecie się może jak to dokładniej zrealizować?
I rozumiem, że w zależności od temperatury takie opory powinny być następujące i należy elektrycznie podłączyć opornik o odpowiedniej oporności?
Czy ktoś się może orientuje gdzie znaleźć odpowiedni przewód, żeby się najłatwiej wpiąć?
I czy ktoś sie orientuje na których przewodach co powinno być?
W chwili obecnej mierząc na przekręconym kluczyku, na wtyczce mam:
Brązowy – zielony – ok 10V
Brązowy – czerwony – ok 5V
Zielony – czerwony – ok 5V
Dodatkowo na wyłączonej stacyjce pomiędzy brązowym a zielonym mam opór ok. 62 Ohm.
W zwiazku z tym mam kilka pytań;)
1. Czy to są mniej więcej prawidłowe wartości
2. Pomiędzy którymi stykami mam opór odpowiadający za temperaturę bloku silnika?
Niestety nie jestem w chwili obecnej w stanie dostać się do pinów czujnika w bloku, żeby pomierzyć tam opory.
Dzięki.
Z góry dzięki za pomoc
Dzięki.
- Od: 21 gru 2015, 21:31
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 2.0 kombi rf2a
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6