Strona 1 z 1

Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 31 maja 2016, 20:46
przez golab83wroc
Witam.
Prosze o pomoc w odczytaniu bledow poniewaz sobie nie radze z tym a mam problem z mazda.
https://www.youtube.com/watch?v=KFqUXAU1EMIitam

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 1 cze 2016, 14:45
przez PeKa
11 16 14 19

Chociaż z tego co pamiętam to w DiTD są 4cyfrowe więc chyba 1116 i 1419.

P1116
Engine Coolant sensor out of range/ECT Sensor Out Of Self Test Range

P1419
Split Air #2 Circuit Malfunction

Ale pls o potwierdzenie kogoś bardziej doświadczonego :)

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 1 cze 2016, 18:05
przez golab83wroc
A moze ktos to jeszcze potwierdzic i dokladniej to przetlumaczyc za co sie zabrac bo jedno rozumien jako czujnik temperatury chlodzenia a drugie jako zamiana obwodu podcisnienia czy cos podobnego.
Nie przecze ale wlasnie wymiejialem turbo bo mi padlo i od tamtej pory mam problem mianowicie mazda kopci mi na czano i jest mulowata zanim sie turbo uruchomi :(

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 1 cze 2016, 21:20
przez niedzwiadek833
Błąd masz P1649, czyli PAMIĘĆ EPROM POMPY WTRYSKOWEJ.
TU coś więcej na ten temat.
PeKa napisał(a):Chociaż z tego co pamiętam to w DiTD są 4cyfrowe więc chyba 1116 i 1419.

Zgadza się ale inaczej się je odczytuje.

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 2 cze 2016, 21:45
przez golab83wroc
Dziekuje za odp i jutro lub w sobote sprobuje przy tym troche pogrzebac moze da sie cos zrobic bo tak sie nie da jezdzic

Dopisano 3 cze 2016, 18:57:

Znowu mam cos nowego i prosze o pomoc.
film ponizej
https://www.youtube.com/watch?v=lBM_8ye ... e=youtu.be

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 4 cze 2016, 21:28
przez golab83wroc
Juz sobie z tym ostatnim poradzilem ale zostaje ten pierwszy blad czyli jezeli dobrze jest odczytany przez kolege z forum to pamiec eprom pomy wtryskowej.
Nie wiem co z tym zrobic i do kogo sie udac. Prosze o porade czy kupic od innej mazdy i dopasowac czy co??

Re: Prozba o odczytanie bledow

PostNapisane: 11 cze 2016, 08:24
przez golab83wroc
Dziekuje za pomoc w odczytaniu kodow. Diagnoza z epromem pompy sie potwierdzila i auto zostalo naprawione. Okazalo sie ze jeden przewod od pompy stwardnial i pekl oraz cieknie mi zawor z ropa poprze ktory ropa dostala sie po wiazce kabli do komputera i dlatego byly problemy.