Witam.
Prosze o pomoc w odczytaniu bledow poniewaz sobie nie radze z tym a mam problem z mazda.
https://www.youtube.com/watch?v=KFqUXAU1EMIitam
Prozba o odczytanie bledow
Strona 1 z 1
- Od: 30 maja 2016, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 2001r 2,0TD 101km
11 16 14 19
Chociaż z tego co pamiętam to w DiTD są 4cyfrowe więc chyba 1116 i 1419.
P1116
Engine Coolant sensor out of range/ECT Sensor Out Of Self Test Range
P1419
Split Air #2 Circuit Malfunction
Ale pls o potwierdzenie kogoś bardziej doświadczonego
Chociaż z tego co pamiętam to w DiTD są 4cyfrowe więc chyba 1116 i 1419.
P1116
Engine Coolant sensor out of range/ECT Sensor Out Of Self Test Range
P1419
Split Air #2 Circuit Malfunction
Ale pls o potwierdzenie kogoś bardziej doświadczonego
A moze ktos to jeszcze potwierdzic i dokladniej to przetlumaczyc za co sie zabrac bo jedno rozumien jako czujnik temperatury chlodzenia a drugie jako zamiana obwodu podcisnienia czy cos podobnego.
Nie przecze ale wlasnie wymiejialem turbo bo mi padlo i od tamtej pory mam problem mianowicie mazda kopci mi na czano i jest mulowata zanim sie turbo uruchomi
Nie przecze ale wlasnie wymiejialem turbo bo mi padlo i od tamtej pory mam problem mianowicie mazda kopci mi na czano i jest mulowata zanim sie turbo uruchomi
- Od: 30 maja 2016, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 2001r 2,0TD 101km
Błąd masz P1649, czyli PAMIĘĆ EPROM POMPY WTRYSKOWEJ.
TU coś więcej na ten temat.
Zgadza się ale inaczej się je odczytuje.
TU coś więcej na ten temat.
PeKa napisał(a):Chociaż z tego co pamiętam to w DiTD są 4cyfrowe więc chyba 1116 i 1419.
Zgadza się ale inaczej się je odczytuje.
Dziekuje za odp i jutro lub w sobote sprobuje przy tym troche pogrzebac moze da sie cos zrobic bo tak sie nie da jezdzic
Dopisano 3 cze 2016, 18:57:
Znowu mam cos nowego i prosze o pomoc.
film ponizej
https://www.youtube.com/watch?v=lBM_8ye ... e=youtu.be
Dopisano 3 cze 2016, 18:57:
Znowu mam cos nowego i prosze o pomoc.
film ponizej
https://www.youtube.com/watch?v=lBM_8ye ... e=youtu.be
- Od: 30 maja 2016, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 2001r 2,0TD 101km
Juz sobie z tym ostatnim poradzilem ale zostaje ten pierwszy blad czyli jezeli dobrze jest odczytany przez kolege z forum to pamiec eprom pomy wtryskowej.
Nie wiem co z tym zrobic i do kogo sie udac. Prosze o porade czy kupic od innej mazdy i dopasowac czy co??
Nie wiem co z tym zrobic i do kogo sie udac. Prosze o porade czy kupic od innej mazdy i dopasowac czy co??
- Od: 30 maja 2016, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 2001r 2,0TD 101km
Dziekuje za pomoc w odczytaniu kodow. Diagnoza z epromem pompy sie potwierdzila i auto zostalo naprawione. Okazalo sie ze jeden przewod od pompy stwardnial i pekl oraz cieknie mi zawor z ropa poprze ktory ropa dostala sie po wiazce kabli do komputera i dlatego byly problemy.
- Od: 30 maja 2016, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 2001r 2,0TD 101km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6