mazda 626 DITD 101km brak mocy na niskich obrotach

Postprzez pomrok » 14 kwi 2015, 10:01

Witam jestem posiadaczem tej mazdy od niedawna jednak jak na moje cierpi ona na brak mocy, a raczej brak jakiej kolwiek reakcji na dodanie gazu na niskich obrotach dopiero od około 2tys obrotów silnik ma jaka kolwiek reakcje lecz bez rewelacji jak na taki silnik. Dodam również ze egr był czyszczony i sprawdzany, ponad to turbina również była sprawdzana przez mechanika i działa intercooler był czyszczony itp. Filtry wymienione. A i mam tez pytanie o gruszkę od turbiny czy ona w tym modelu powinna sie ruszać czy nie? Ponieważ u mnie nie ma reakcji wogole mi sie wydaje ze wezyki podcisnien mogą być tez pomieszane albo coś jeżeli ktoś by miał jakieś zdjęcie wyraźne ja to wygląda i jak ma być podłączone lub sie zna to proszę pomoc.
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2015, 09:39
Posty: 7
Skąd: Pszczółki pomorskie
Auto: Mazda rf2a 626 2.0 ditd 2000r.

Postprzez Neonixos666 » 14 kwi 2015, 16:06

jeśli masz RF2A to cięgno z ,,gruszki" powinno ruszyć się przy większych obrotach, jeśli masz RF4F to zaraz po odpaleniu powinno cięgno schować się do gruszki. Poza tym powinieneś móc kombinerkami ruszać nim. Coś mi jednak mówi że to nie wina sprężarki.

Czy jest różnica w mocy przy ciepłym i zimnym silniku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez pomrok » 14 kwi 2015, 20:31

Miedzy ciepłym a zimnym jest delikatna różnica na ciepłym troszkę szybciej przyspiesza a gruszka idzie ruszyć kombinerkami ale przy odpaleniu jak i po dodaniu gazu zero jej reakcji
Początkujący
 
Od: 14 kwi 2015, 09:39
Posty: 7
Skąd: Pszczółki pomorskie
Auto: Mazda rf2a 626 2.0 ditd 2000r.

Postprzez pawelos666 » 14 cze 2015, 17:46

Witam , mam taki sam problem z moca w mojej mazdzie 626 2.0 ditd , auto odpala super czy zimny czy cieply, nie kopci itd, jak pisza w innych watkach . Problem polega natomiast na tym , ze gdy chce ruszyc , to auto jakby nie reaguje na gaz , dopiero kolo 2 tys. jedzie , a kolo 2,7 tys obrotow czuc ,ze lapie turbo bo wtedy juz przyspiesza fajnie , czasami jak stoje na swiatłach i mam ruszyc pod gorke , to musze go katowac do 2.5 tys obrotow i na polsprzegle , zeby mi nie zgasł , jest to uciazliwe szczegolnie przy właczaniu sie do ruchu . Jezeli trafilem na zly watek , to przepraszam ,a zarazem prosze o jakas podpowiedz.

Dopisano 14 cze 2015, 17:48:

Zapomnialem jeszcze dodac , ze sprzegło mam juz przy koncu zywotnosci i moze to ma na to wplyw (tak na marginesie , wymiana kompletnego sprzegla to jaki koszt w tym aucie ?)
pawelos666
 

Postprzez mietek5656 » 19 wrz 2016, 02:02

Z tego co wiem, sprzeglo mozna podregulowac przy pedale, dwie trzynastki i sprzeglo jak nowe
Początkujący
 
Od: 3 maja 2016, 21:03
Posty: 4

Postprzez dzul » 3 paź 2016, 19:32

Naczytaliście się pierdół i widzicie problem w sprzęgle. Dopóki się nie ślizga jest ok. Jakby się ślizgało to po wciśnięciu gazu obroty by rosły a autko by nie przyspieszało. U mnie też problem mocy taki jaki opisujecie. Trochę pomogło zaślepienie egr, wtedy auto zaczęło zbierać się szybciej o jakieś pół tysiąca obrotów. Aby dojść do sedna problemu mocy trzeba wydać tyle kasy, że spokojnie starczyłoby na następny egzemplarz ditd.
(czyszczenie kolektora, czyszczenie lub regeneracja pompy, regeneracja turbo, wymiana spv, tcv, regeneracja zacisków, wymiana rozrządu, wymiana wałka).
Z tanich opcji to tylko szukanie dziury w dolocie.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6