mazda 626 GW DITD 110KM brak mocy

Postprzez paker1 » 15 gru 2014, 18:36

Witam na wstępie napisze że pod piołem się pod inny wątek i tam napisałem o mojej madzi ale stwierdziłem że powinienem założyć nowy wątek braku mocy ponieważ w innych tematach braku mocy to co inni mieli ja mam wszystko sprawdzone i mimo tego auto nie ma mocy mam nadzieje że Moderator nie da mi forów że tam napisałem i otworzyłem jednak nowy wątek ale uważam że nikt nie miał takiego przypadku jak mój a więc co mam zrobione i sprawdzone w madzi 626 GW DITD 110 KM przebieg 291.000 km
– wymiana rozrządu oryginał
-wymiana podkładek pod wtryski
-wyniana podkładek pod przelewy
-wyczyszczony dolot
-sprawdzone wtryski
-wyczyszczona pompa olejowa
-wymieniona przepływka na nową
– wyjęta i sprawdzona turbina została rozebrana stwierdzili że jest sprawna więc tylko wyważyli i wyczyścili
-zatkany EGR nic się nie zmieniło w mocy i odetkany ponownie
-sprawdzony boost sensot
-sprawdzone soloneidy i powymieniane wężyki na nowe
-dwa razy zalany bak płynem FOORTE do czyszczenia układu
-nowy intercooler
-podłączany pod komputer w serwisie ASO poinformowano mnie że wszystko ok a pompa wtryskowa ma 85% wydajności ( chociaż z tego co wiem to po podłączeniu do komputera nie wykaże w jakim stopniu jest zużyta pompa wtryskowa )
-oczywiście wszystkie filtry wymieniane na bieżąco powietrza i paliwa i sprawdzone sitka w pompie były czyściutkie
-pali na dotyk czy zimny czy ciepły
– podłożone podkładki pod gruszkę od turbo 4mm
na oporniku 150 0hm 1W jakoś chodzi i na podkładkach a wczoraj jak wywaliłem podkładki z pod gruszki przy turbo i opornik to taki muł że nie chciał się wkręcać na obroty w ogóle prawie mam też podłączony wskaźnik doładowania przy boost sensor i beż podkładek pod gruszką przy turbo i oporników pokazuje doładowanie 0,2bar a na podkładkach i oporniku dochodzi tylko do 0.45 bar max <rotfl> już nie wiem co mam sprawdzić i zrobić żeby chodziła co radzicie jeszcze sprawdzić
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez Neonixos666 » 15 gru 2014, 21:59

Czy jest różnica w mocy na zimnym i na ciepłym silniku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez paker1 » 15 gru 2014, 22:10

tak jest różnica bo wiadomo ze na zimnym jest zawsze słabszy póki się nie nagrzeje silnik , jak już jest ciepły to idzie lepiej
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez niedzwiadek833 » 18 gru 2014, 12:13

Poszukał bym jeszcze usterki w sterowaniu turbiny. Sprawdź czy zaworek jest sprawny, i czy po odpaleniu silnika dźwignia pod gruszką turbiny jest wciągana do środka gruszki. Sprawdź jeszcze czy sama gruszka jest szczelna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez paker1 » 18 gru 2014, 13:36

Tak niedzwiadek833 mam wszystko sprawdzone gruszka wciąga dźwignię od sterowania turbiny pisałem turbo jaki i osprzęt czyli zaworki elektromagnetyczne są sprawne

Dopisano 18 gru 2014, 13:40:

Coś mi się wydaje że trzeba dać do regeneracji pompę wtryskową jedyna nadzieja w Tadziolu ale jeszcze spróbuję przesunąć pompę wtryskową w strone grodzi o 2 mm co myślicie
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez tadziol » 29 gru 2014, 21:03

A klapki w kolektorze ssącym otwarte ? Czy idzie połową powietrza ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez tadziol » 25 lut 2015, 21:21

paker1 napisał(a):wyjęta i sprawdzona turbina została rozebrana stwierdzili że jest sprawna więc tylko wyważyli i wyczyścili

A oto obraz tego co znalazłem w turbinie po zdemontowaniu kierownic.
Rozsypane uszczelnienie (osłona termiczna).Jutro turbina jedzie naprawy,zobaczymy co da się z niej jeszcze zrobić.

Dopisano 25 lut 2015 20:24:

paker1 napisał(a):Coś mi się wydaje że trzeba dać do regeneracji pompę wtryskową jedyna nadzieja w Tadziolu ale jeszcze spróbuję przesunąć pompę wtryskową w strone grodzi o 2 mm

Pompę już masz zrobioną na błysk i ustawioną odpowiednio.
Załączniki
DSCN0280[1].gif
DSCN0281[1].gif
DSCN0282[1].gif
DSCN0283[1].gif
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez paker1 » 25 lut 2015, 22:58

kurcze posypała się trochę a miała być sprawna :( no widzisz Tadziol tak co nie którzy robią w Polsce i teraz wiadomo czemu nie dawała kompresji dzięki za fotki
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez tadziol » 26 lut 2015, 22:06

Panowie z serwisu turbin stanęli na wysokości zadania. <spoko>
Pomimo,iż rozsypane uszczelnienie nie jest dostępne osobno jako część zamienna,to tak długo przekopywali magazyn,aż znaleźli z innej turbiny.
Po zamontowaniu do auta w czasie jazdy wskaźnik zaczął radośnie opierać wskazówkę o pozycję 1 ATM,a wóz odzyskał moc i przyspieszenie odczuwalne zwłaszcza w zakresie górnej skali obrotów tj.2000-4000 rpm.
Krótko mówiąc : wciska w zic i z <dupa> dym,dlatego z tego miejsca serdecznie pozdrawiamy ziomali z VW Klub Polska :D
PS. dlaczego do mnie trafiają same takie przypadki,które przyjęły już ostatnie namaszczenia ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez paker1 » 27 lut 2015, 13:58

Jutro jadę odebrać i przetestować mazdę na odcinku 1100 km a później napiszę wrażenia , dzięki Tadziolowi moja mazda ożyła :D
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez Neonixos666 » 27 lut 2015, 16:52

tadziol napisał(a):PS. dlaczego do mnie trafiają same takie przypadki,które przyjęły już ostatnie namaszczenia ??


Bo jesteś tym co zawraca samochody z ostatniej drogi. :)
Jak widać jeśli ktoś ogarnia temat to nie ma dla niego żadnego problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez paker1 » 1 mar 2015, 13:39

Tak jak obiecałem piszę a więc dzięki Tadzolowi moja mazda ożyła wróciła moc i mniejsze spalanie <jupi> do 120 km/h pali 6 litrów a poniżej 120 km/h 5,5- 5,9 litra diesla w zależności od uwarunkowań na drodze, trochę Tadziola wprowadziłem w błąd ( nie z mojej winy wyjaśniliśmy sobie ) ale mimo wszystko ogarnął temat i ożywił madzię ma dużą wiedzę jeśli chodzi o mazdy <nauka> . pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6