626 GF '01 DiTD 2,0 – zupełny brak mocy
Witam! Jestem dość zadowolonym kierowcą Mazdy 626 serii GF z 2001 roku. Ma ona 2 litrowy silnik diesla o mocy 110KM... teoretycznie. Chryste Panie, auto to cierpi na zupełny brak przyśpieszenia. Volkswagenowski TDi 1,9 o mocy 90KM w kombi (Golf III '96) bierze tego cudownego liftbacka nawet na wstecznym
. Test 80-120 na piątym biegu zakończyłem przy dojściu do 100km/h. 18 sekund... Czytałem wiele tematów dot. awarii dieselków i pasują mi usterki turbodoładowania lub, co bardziej prawdopodobne, awaria pompy wtryskowej. Auto potrafi czasem zgasnąć przy ruszaniu z włączoną klimą, nawet w opcji ECON. Na postoju (tylko z klimą) lubi czasem z 800RPM wskoczyć dosłownie na sekundę na 1000 ale myślę, że jest to całkiem normalne. Uszkodzenie turbiny początkowo uzasadniałem lekkim przyrostem mocy na 2500 obr/m jednakże po przeczytaniu kilku tematów z opisem usterki pompy stwierdziłem, że turbo może być w porządku. Auto ma przejechane bodajże 145 tyś. km, a na kartce ma zapisane jak byk "160 tyś. rozrząd". Będę wdzięczny za wszelkie rady 
. Test 80-120 na piątym biegu zakończyłem przy dojściu do 100km/h. 18 sekund... Czytałem wiele tematów dot. awarii dieselków i pasują mi usterki turbodoładowania lub, co bardziej prawdopodobne, awaria pompy wtryskowej. Auto potrafi czasem zgasnąć przy ruszaniu z włączoną klimą, nawet w opcji ECON. Na postoju (tylko z klimą) lubi czasem z 800RPM wskoczyć dosłownie na sekundę na 1000 ale myślę, że jest to całkiem normalne. Uszkodzenie turbiny początkowo uzasadniałem lekkim przyrostem mocy na 2500 obr/m jednakże po przeczytaniu kilku tematów z opisem usterki pompy stwierdziłem, że turbo może być w porządku. Auto ma przejechane bodajże 145 tyś. km, a na kartce ma zapisane jak byk "160 tyś. rozrząd". Będę wdzięczny za wszelkie rady
i to była przyczyna braku nocy i dużego spalania