dzul napisał(a):Ile musisz kręcić na ciepłym silniku?
Pompa może się rozszczelnić, to również odbiera mocy. Naprawa sekcji tłoczącej to kwestia 600zł.
tutaj masz temat
Na ciepłym silniku to juz nawet nie próbuje kręcić, bo szkoda rozrusznika ....po odłączeniu czujnika temp. na zaledwie ułamek sekundy odpala od kopa.
Tak czytałem ,ze to moze być rozszczelnienie sekcji t.
Jest oczywiście szansa ,ze ta naprawa przywróci trochę mocy silnikowi ,ale z drugiej strony dwa lata wczesniej gdy pompa pracowała okey – mocy tez brakowalo.
dzul napisał(a):Zacząłem od przeglądania zdjęć przykręconych Spv-ek do pompy z problemami mocy i wtyczka u każdego znajduję się w innej pozycji. Kiedyś Neo napisał, ze przed wykręceniem spv warto zrobić linie markerem, żeby wkręcić go w tej samej pozycji. Po przeczytaniu forum doszedłem do refleksji, żeby bez klucza dynamometrycznego nawet nie dotykać SPV.
Mam prośbę do każdego, kto ma silnik rf2a bez problemów mocy, żeby zrobił zdjęcie swojego SPV i wstawił w tym temacie.
Doceniam kolego dzul twoje zaangażowanie w tym temacie braku mocy i zaworu SPV .
Wielki szacun za czas poświęcony na odnalezienie rozwiązania
Dopiero teraz widzę te analogię dokręcenia SPV która może mieć wpływ na moc sinika ( ale tez nie musi)
Teraz potrzebujemy opini i zdjęć innych użytkowników sprawnych Ditd