626 DiTD – pod obciążeniem alternator świszczy.

Postprzez lateraluspl » 28 kwi 2013, 15:04

Witam, mam prawdopodobnie problem z alternatorem, napiszcie mi co moze byc przyczyna i czy na pewno jest do naprawy.

Po odpaleniu mam 14.2V
po włączeniu świateł ok 13.8V
po załączeniu wszystkiego, długie, awaryjne, przeciwmgielne, radio, nawiew (bez klimatyzacji) ok 11.0V

Akumulator nowy, BOSCH SILVER S5 77 AH 780A 2LGW 77ah.
Akumulator nie jest teraz na 100% załadowany może 20%. Jeśli ma to duże znaczenie.
Sprawdzałem na wpełni załadowanym podobne wyniki. Auto nie jeździ codziennie tylko ok 1 raz w tyg.
Mazda 626 DiTD 110HP, 2001.

Po odpaleniu alternator cisza, po załączeniu światel lekko go słychać (świst).

Czy to koniec alternatora, czy moze coś innego ?

Powiedzcie mi też czy jest szansa bez demontowania polowy samochodu zdjac alternator od gory ? bo sruba regulacyjna jest do odkręcenia i ta niżej tez, ale tam chyba sa 3 sztuki?

Bo do naprawy chcą przyjąć sam alternator oczywiście ;)

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 kwi 2013, 17:57 przez lateraluspl, łącznie edytowano 1 raz
lateraluspl
 

Postprzez VPM » 28 kwi 2013, 21:08

witam świst to pewnie łożyska dobrze by było żebyś sprawdził jaki prąd płynie pod pełnym obciążeniem prawdopodobnie padły diody ale może to być też kiepskie styki wyczyść klemy i sprawdź czy przy obciążeniu napięcie wzrasta jak dodajesz gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez kabe » 28 kwi 2013, 21:23

Cześć , ja w premacce demontowałem alternator od góry , zajęło mi to z półtorej godziny ale się udało . Montaż już szybciej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez lateraluspl » 29 kwi 2013, 02:02

A powiedz mi, miales tam 2 czy 3 sztuki srub ?
lateraluspl
 

Postprzez siegu » 29 kwi 2013, 18:55

Proszę o poprawienie tematu.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez kabe » 30 kwi 2013, 19:02

lateraluspl napisał(a):A powiedz mi, miales tam 2 czy 3 sztuki srub ?

2 śruby . Z przodu jest napinacz i przy silniku jedna śruba, tak jakby zawias .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez ARTURO74 » 10 sty 2016, 20:56

Witam,poproszę o podpowiedż czy w GW DITD przez górę zdemontuję alternator?łożyska świszczą a elektryk chce aternator na stół wyjęty.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 kwi 2007, 22:51
Posty: 28
Skąd: Biala Podlaska
Auto: MAZDA 626 TD 2001r KOMBI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6