Po odpaleniu mam 14.2V
po włączeniu świateł ok 13.8V
po załączeniu wszystkiego, długie, awaryjne, przeciwmgielne, radio, nawiew (bez klimatyzacji) ok 11.0V
Akumulator nowy, BOSCH SILVER S5 77 AH 780A 2LGW 77ah.
Akumulator nie jest teraz na 100% załadowany może 20%. Jeśli ma to duże znaczenie.
Sprawdzałem na wpełni załadowanym podobne wyniki. Auto nie jeździ codziennie tylko ok 1 raz w tyg.
Mazda 626 DiTD 110HP, 2001.
Po odpaleniu alternator cisza, po załączeniu światel lekko go słychać (świst).
Czy to koniec alternatora, czy moze coś innego ?
Powiedzcie mi też czy jest szansa bez demontowania polowy samochodu zdjac alternator od gory ? bo sruba regulacyjna jest do odkręcenia i ta niżej tez, ale tam chyba sa 3 sztuki?
Bo do naprawy chcą przyjąć sam alternator oczywiście
Pozdrawiam