[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
Witam
Chciałem rozpocząć wątek dotyczący doświadczeń innych użytkowników samochodów z silnikami Ditd.
Jakie przebiegi posiadają wasze Mazdy i jakie większe naprawy w motorze musieliście dokonać podczas tego przebiegu. Moja Premacy 2000r przebieg 190tys bez jakichkolwiek napraw motoru.
Chciałem rozpocząć wątek dotyczący doświadczeń innych użytkowników samochodów z silnikami Ditd.
Jakie przebiegi posiadają wasze Mazdy i jakie większe naprawy w motorze musieliście dokonać podczas tego przebiegu. Moja Premacy 2000r przebieg 190tys bez jakichkolwiek napraw motoru.
- Od: 26 lis 2008, 12:01
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław, Psie Pole
- Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r
Był już podobny wątek i się nie zadomowił. Dam temu jednak szansę. Jeśli w 48 godz. wypowie się przynajmniej 10 userów wątek zostaje
194 tyś (podobno) 22 tyś w moim wykonaniu i nic
194 tyś (podobno) 22 tyś w moim wykonaniu i nic
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
626 1999r. – 217 tys , w tym moje 27 tys. Ostatnio przeszła mały remoncik( nowy rozrząd, regulacja zaworów, uszczelnianie silnika....) ostatnio kłopoty z odpalaniem( założony wyłącznik na czujniku tem. )
Poprzednia 626 1998r 298 tys , moje 40 tys i bez większych problemów
Poprzednia 626 1998r 298 tys , moje 40 tys i bez większych problemów
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
przebieg 110tys. ja zrobiłem ze 25tys. i jak na razie nic nie było robione przy silniku tylko zwykła eksploatacja, leje do baku i pocisk.
Blisko 100.000km przejechanych za mojej kadencji, ani razu nie zawiodła także podczas dłuugich podróży po zachodnich autostradach łącznie prawie 260.000 i sama eksploatacja tj. oleje, filtry, paski, reg. etc....
Auto traktowane baardzo dobrze, wszystko na bieżąco aż do przesadyzmu styl jazdy bezpieczno – dynamiczny tj. często w okolicach 4000obr/min
P.S
RACZEJ ma ten przebieg, choć nie mam jej przecież od nowości to nie wygląda na więcej jak 300.000, zawieszenie dziewicze łącznie z amorami etc. – wymieniłem tylko łączniki i sworznie. Ostatnio miałem amortyzator w ręku (wymiana osłon na amorach) – igła działa jak nowy wyjęty z kartonu... chciałem zmienić 4x profilaktycznie ale nie ma to najmniejszego sensu. To jest jakość...
Auto traktowane baardzo dobrze, wszystko na bieżąco aż do przesadyzmu styl jazdy bezpieczno – dynamiczny tj. często w okolicach 4000obr/min
P.S
RACZEJ ma ten przebieg, choć nie mam jej przecież od nowości to nie wygląda na więcej jak 300.000, zawieszenie dziewicze łącznie z amorami etc. – wymieniłem tylko łączniki i sworznie. Ostatnio miałem amortyzator w ręku (wymiana osłon na amorach) – igła działa jak nowy wyjęty z kartonu... chciałem zmienić 4x profilaktycznie ale nie ma to najmniejszego sensu. To jest jakość...
626 DiTD z roku 2001 (pierwsza rejestracja z listopada, wiec prawie jak 2002 )
Przebieg ok 185 000 z czego 25 tys. moje (wcześniej 3 lata jeździł szwagier) i w ciągu tych naszych wspólnych 4 lat z tym autkiem to tylko ja jakiś czas temu miałem cieknący TCV i wymieniłem.
Poza tym tylko eksploatacja (rozrząd, filtry, oleje itp.)
Zawieszenie nie ruszane, ale szwagier jeździł u siebie w Lubuskim tylko po pięknych, prostych drogach bez dziur. A ja rozbijam się teraz po dziurach w Poznaniu, więc pewnie za 2 lata będzie do wymiany.
Przebieg ok 185 000 z czego 25 tys. moje (wcześniej 3 lata jeździł szwagier) i w ciągu tych naszych wspólnych 4 lat z tym autkiem to tylko ja jakiś czas temu miałem cieknący TCV i wymieniłem.
Poza tym tylko eksploatacja (rozrząd, filtry, oleje itp.)
Zawieszenie nie ruszane, ale szwagier jeździł u siebie w Lubuskim tylko po pięknych, prostych drogach bez dziur. A ja rozbijam się teraz po dziurach w Poznaniu, więc pewnie za 2 lata będzie do wymiany.
- Od: 30 lis 2009, 11:35
- Posty: 96
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.
194 000 km z czego 20 ooo mojej zasługi.Przebieg raczej pewny.
Auto po wymianie rozrządu,podkładek wtryskowych,kilka uszczelek m.in pod zaworami,kolektora itd
Ogólnie silnik po większym remoncie spowodowanym awarią rozrządu.. w auto zainwestowana poważna kasa szczególnie w silnik... motor chodzi jak nowy,odczuwalny "megakop" pow 2 000 obr.
Odpala przy pierwszym obrocie..spalanie w granicach 5.5 do 6.5 l/100km
Robione zawieszenie parę miesięcy temu przednie..ogólnie fakturki na wszelkie naprawy opiewają w granicach 13 tys zł
Auto jest do sprzedania z powodów problemów finansowych także jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam.
Auto po wymianie rozrządu,podkładek wtryskowych,kilka uszczelek m.in pod zaworami,kolektora itd
Ogólnie silnik po większym remoncie spowodowanym awarią rozrządu.. w auto zainwestowana poważna kasa szczególnie w silnik... motor chodzi jak nowy,odczuwalny "megakop" pow 2 000 obr.
Odpala przy pierwszym obrocie..spalanie w granicach 5.5 do 6.5 l/100km
Robione zawieszenie parę miesięcy temu przednie..ogólnie fakturki na wszelkie naprawy opiewają w granicach 13 tys zł
Auto jest do sprzedania z powodów problemów finansowych także jeśli ktoś jest zainteresowany to zapraszam.
- Od: 1 sty 2010, 21:55
- Posty: 189
- Skąd: Tychy/czasem okolice Kielc
- Auto: Opel Vectra 1.8 135KM 1997r
323F 2002r 172tkm z czego moje 35 , jak narazie bez poważnych usterek wymieniony rozrząd paski regulacja zaworów, wymiana świec ,madzia dostała nową bateryjke w niedługim czasie zamierzam wymienić wkłady poduszek
- Od: 21 maja 2008, 14:03
- Posty: 44
- Skąd: kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2002r
Witam.pierwsza rej lipiec2002 przebieg 210tys u mnie 10tys wymieniłem rozrzad ,olej,filtry. mazda wydaje mi sie ze rok temu wyjechala z salonu jak nowa. Aby nie zapeszyc
-
toomaszek11
Ja znam jedną DiTD co ma 350.000 i nietykaną pompę wtryskową, fakt wołek już taki ale pali, jeździ, mało spala – właściciel taxiarz zadowolony 626 GW.
P.S
xANDy-ego GW miała coś w okolicach 350.000 – oleje filtry rozrząd i jazzzzda. Reszta fabryczna i...nadal śmiga.
P.S
xANDy-ego GW miała coś w okolicach 350.000 – oleje filtry rozrząd i jazzzzda. Reszta fabryczna i...nadal śmiga.
Rok temu zaczepił mnie jakiś facet na parkingu, miał BJ z 98r DITD.
Chwilę pogadaliśmy i to co zobaczyłem troszkę mnie zdziwiło, na liczniku ponad 360kkm, powiedział że nie ma żadnych problemów z autem. Tylko trochę zawieszenie się odzywa, amortyzatory miał jeszcze oryginalne, żadnych problemów z zapalaniem i mocą. Silnik powiedział że bierze około 200 – 300 ml od wymiany do wymiany, i wałek rozrządu troszkę przytarty. Ogólnie był bardzo z niej zadowolony. Niestety nie wiem przy jakim przebiegu ją kupił i na ile to co mówił to prawda, jedno wiem wskazanie licznika było prawdziwe. Pozdrawiam
Chwilę pogadaliśmy i to co zobaczyłem troszkę mnie zdziwiło, na liczniku ponad 360kkm, powiedział że nie ma żadnych problemów z autem. Tylko trochę zawieszenie się odzywa, amortyzatory miał jeszcze oryginalne, żadnych problemów z zapalaniem i mocą. Silnik powiedział że bierze około 200 – 300 ml od wymiany do wymiany, i wałek rozrządu troszkę przytarty. Ogólnie był bardzo z niej zadowolony. Niestety nie wiem przy jakim przebiegu ją kupił i na ile to co mówił to prawda, jedno wiem wskazanie licznika było prawdziwe. Pozdrawiam
A ilu z nas da sobie ręce obciąć za ori przebieg na zegareczku bo ja nie dam
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6