[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez kierownik » 28 mar 2013, 12:40

czasem są, czasem nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez smile » 12 maja 2013, 14:36

Czy ktoś tu jeszcze zagląda?! Czy ktoś coś jeszcze tutaj pisze?!
Zaraz... przecież ja mam 323 BJ DITD a ten post jest pisany w GF/GW...
Dlaczego?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez siegu » 12 maja 2013, 20:26

smile napisał(a):Zaraz... przecież ja mam 323 BJ DITD a ten post jest pisany w GF/GW...
Dlaczego?!

Watek dotyczy wszystkich modeli z DITD dlatego jest skopiowany i widoczny w BJ i GF/GW.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez smile » 12 maja 2013, 21:42

No to albo wzrok mi płata figle albo go w DITD nie ma <co?>
Możesz kolego podrzucić link do tego wątku w BJ?!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez siegu » 13 maja 2013, 14:47

smile napisał(a):No to albo wzrok mi płata figle albo go w DITD nie ma
Możesz kolego podrzucić link do tego wątku w BJ?!

Proszę ;) .
viewtopic.php?f=465&t=154802&view=unread#unread
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez smile » 18 maja 2013, 14:51

siegu napisał(a):Watek dotyczy wszystkich modeli z DITD dlatego jest skopiowany i widoczny w BJ i GF/GW.


Z tego co widzę, to są dwa osobne wątki jednakowo zatytułowane.... Moderatorom należy się... <bicz>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 18 maja 2013, 15:20

nie narzekaj w CP nie mają wcale, wiec bierz co dają :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 18 maja 2013, 20:25

No właśnie, a jak kupię CP w dieslu, to gdzie mam szukać pomocy?! W BJ czy GF/GW ?! <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 18 maja 2013, 20:28

smile napisał(a):to gdzie mam szukać pomocy?


dzwoń od razu do Tadziola :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 9 cze 2013, 15:39

było przejrzyście teraz jest niepotrzebna zmiana na minus – moim zdaniem..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 9 cze 2013, 20:32

Riki napisał(a):było przejrzyście teraz jest niepotrzebna zmiana na minus – moim zdaniem..


pamiętasz na początku co pisałem?

niektórzy pisali że może nie będzie tak źle i nie ma co dramatyzować ale teraz widać że nie sprawdza się to. Tadziol rzadko bywa a i inni którzy się udzielali nie piszą, ja też co raz rzadziej bo po co 100 razy o tym samym w kółko z resztą nawet jak bym chciał podrzucić link to nie wiem gdzie co jest a nie chce się szukać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez matuch1972 » 26 paź 2013, 17:10

Witam. Moje autko ( 626) 190 tys do tej pory igła , ale niestety awaria rozrządu który miał 27 tys km. pech
matuch1972
 

Postprzez paker1 » 30 gru 2013, 00:13

Witam moja madzia 626 kombi 2001r. ma 270.000 miała 237.000 jak Ją sprowadziłem z Hollandi z certyfikatem NAP wymieniłem kompletny rozrząd orginalny oczywiście od Rikiego, podkładki pod wtryski, czyszczony dolot ,sprawdzane wtryski wszystkie ok ,czyszczona pompa olejowa i czyszczony intercooler pali bez problemu jak i na zimnym tak i na ciepłym silniku pompa wtryskowa prawdopodobnie nie ruszana i chodzi super przypuszczam ,że to przez lepsze paliwo w holandi :)
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2012, 20:17
Posty: 26
Auto: mazda 626 2.0 ditd 2001r.110km

Postprzez smile » 30 gru 2013, 00:30

matuch1972 napisał(a):Witam. Moje autko ( 626) 190 tys do tej pory igła , ale niestety awaria rozrządu który miał 27 tys km. pech

Miałem to samo, wymień połamane dźwigienki zaworowe i mostki, załóż nowy kompletny rozrząd i po problemie. Dźwigienki i mostki dostaniesz u Rikiego. Zawory ewentualnie sprawdź czy się swobodnie poruszają wciskając je i puszczając np. trzonkiem młotka... Te silniki są odporne na zerwania paska rozrządu :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez House » 8 mar 2014, 00:09

Witam Panowie ! Temat trochę "oklapł" ja trochę juz szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi , dotyczyły zazwyczaj pasków klinowych ...

Otóż w mojej 626 2.0 DiTD RF2a , od jakiegoś czasu popiskuje sobie coś , z początku myślałem , że to paski klinowe , ale jednak ich podciągnięcie nie dało oczekiwanego rezultatu . Po bliższym przysłuchaniu się doszedłem do wniosków , że te popiskiwanie wydobywa się z pod osłony rozrządu . :|

Jak to wygląda ? Odpalam auto na zimnym silniku po nocnym postoju , przez jakies 30 sekund chodzi normalnie , jak to zimny klekot . Ale po tym czasie zaczyna być słyszalne popiskiwanie jakiegoś paska , konkretniej 2 pisknięcia następujące zaraz po sobie i ok sekunda przerwy . I tak cały czas i na postoju i w czasie jazdy na niskich obrotach ( dopóki da się to usłyszeć ) . Popiskiwanie zanika , gdy silnik zacznie już łapać temperature i wskazówka temp. juz delikatnie "drgnie" do góry .

I tak sobie te autko popiskuje na zimno już od dobrych 5 miesięcy i 5 tyś km i paru długich trasach z niezłym obciązaniem jednostki ... :D

I tu pojawiają się moje wątpliwości ... Czy to może być coś poważniejszego w rozrządzie co może grozić awarią na drodze i zerwaniem paska , czy możne jednak ten typ tak ma coś sobie popiskuje i się nie dowiesz dopóki się nie rozleci .
PAski klinowe mają rok i jakieś 15 tyś km , niedawno zrobiłem im pierwszy naciąg od wymiany , są napięte ale bez zmian . Na popiskiwanie nie ma wpływu czy obciążę silnik osprzętem typu klima , światła , nawiewy itd .....

Rozrząd ma nieco ponad 6 lat i ok 50 tyś km , oryginał , najdroższy jaki wówczas był na rynku ;)
Obrazek
Początkujący
 
Od: 30 gru 2010, 12:11
Posty: 18
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: 626 GW 2.0 DiTD

Postprzez M4ri0_PL » 30 mar 2014, 07:57

272 tyś :) Chodzi dobrze . Wczoraj Kupiona :) ! Rozrząd i filtry wymienione ale czeka mnie pierwsza naprawa , gdzieś lekko pluje olejem prawdopodobnie jakaś uszczelka , ale i tak jestem zakochany w Niej <serduszka>
Początkujący
 
Od: 30 mar 2014, 01:47
Posty: 4
Skąd: Toruń
Auto: 626 2.0 DITD 1998r.

Postprzez Bo_Lo » 30 mar 2014, 08:37

Nie popiskuje czasem rolka od rpzrzadu?

Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez thomasditd » 15 maja 2014, 12:57

Witam.wrocile do klubu pod innym nickiem, nie bylem od 3 lat na forum i zapomnialem nicku.byla 626 ditd kombi,byl ford fiesta 1.4 tdci padaka, wrocilem do ditd w premacy.a na marginesie moge sie pochwalic przebiegiem <czarodziej> 626 .98 r kupilem z przebiegie okolo 200 tys.a zostawilem w rodzinie po 6 latach tyrnia z przebiegiem 546 tys.[70% procent przebiegu autostrada]zero problemow.silnik, skrzynia osprzet mega wytrzymaly.auto smigalo polska-irlandia przez 4 lata.nigdy mnie nie nie zawiodla.walczylem tylko ze rdza po za tym rozrzad kompletny tylko orginaly mazda [wymiana regularnie co 95 tys] zawieszenie [wymiana amortyzatorow po 280 tys,wszystkie laczniki i gumy,tarcze, klocki,zarowki,poduszki silnika,oleje ,plyny[jezdzilem na oleju elf 10w40 turbo diesel.] zostawilem tacie i dalej jezdzi.od wymiany do wymiany oleju bieze max 300 ml.-25 stopni zapala bez problemu. <spoko> wrocilem do ditd w premacy.i mam spokoj z mechanikami.auto jest w uk.podroz 2650 km.0 problemow.te silniki uwielbiaja trasy i obroty od 2500rpm do 3000 rpm.chyle czolo japonczykom za ta kontstrukcje .pozdrowienia dla wielbicieli MADZI <ok> papa.
mazda ditd i spie spokojnie.
Początkujący
 
Od: 15 maja 2014, 11:16
Posty: 4
Skąd: uk.Polska
Auto: Mazda Premacy 2.0DITD
2002r

Postprzez Riki » 6 cze 2014, 13:40

thomasditd napisał(a):obroty od 2500rpm do 3000 rpm


zgadza się,
obrotomierz w pion i jazda :)

moja zbliża się do 300.000km :D będzie szampan i fotka z Giewontem w tle <lol>
Mam ją od 2006r/ 159.000km i do dziś ani razu nie zawiodła.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tadziol » 10 cze 2014, 22:00

a moja dostała nowy filtr powietrza.
osiągi wzrosły o 20% <jupi>
ale też i filtr był w 20 % drożny <lol>
pomieniłem oliwę z ELF 10W-40 na Mazda 5W-30.zobaczymy co będzie. <czarodziej>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6