Auto na wolnych obrotach zaczęło dymić i głośno pracować
Strona 1 z 1
można sprawdzić,ale wątpię.musiałby przeskoczyć tylko na kole pompy,a to mało prawdopodobne.
raczej stawiam na problem z kątem wyprzedzenia wtrysku.
moja rada-filtr paliwa do wymiany.pierwszy najtańszy krok.
raczej stawiam na problem z kątem wyprzedzenia wtrysku.
moja rada-filtr paliwa do wymiany.pierwszy najtańszy krok.
aaa....widzisz,teraz robi się jaśniej.na początku skup się na filtrze,sprawdź czy jest dobrze dokręcony,najwyżej odkręć i dokręć ponownie.nieszczelność może powodować zasysanie powietrza do układu paliwowego i opisane objawy.
Moja Magdalena miała podobne objawy (filtr paliwa nie był wymieniany). Początkowa diagnoza: wtryskiwacze, które zostały wyczyszczone. Po upływie miesiąca-powtórka. Okazało się, że rozrząd dogorywa i zabrano się za niego dosłownie w ostatniej chwili. Na razie nic złego się nie dzieje 
- Od: 13 lip 2010, 22:02
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323 F 2.0. DiTD 1999 r.
tadziol napisał(a):musiałby przeskoczyć tylko na kole pompy
czemu tylko na niej? gdzie indziej jak przeskoczy, to przecież całość tak samo przestawi
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6