Auto na wolnych obrotach zaczęło dymić i głośno pracować

Postprzez JacekW » 19 lis 2012, 20:31

Tak jak w tytule. Auto zaczęło głośno i nierówno pracować ,i dymić. Jaka może być tego przyczyna, czy to nie rozrząd ?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 20:28
Posty: 4
Auto: Mazda 626 20 DiTD 1999 combi

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 20:37

można sprawdzić,ale wątpię.musiałby przeskoczyć tylko na kole pompy,a to mało prawdopodobne.
raczej stawiam na problem z kątem wyprzedzenia wtrysku.
moja rada-filtr paliwa do wymiany.pierwszy najtańszy krok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez JacekW » 19 lis 2012, 20:44

Dziś rano filtr paliwa był wymieniony. Zrobiłem kilkanaście kilometrów na nim.
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 20:28
Posty: 4
Auto: Mazda 626 20 DiTD 1999 combi

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 20:51

a problem powstał przed wymianą filtra czy po ?
opisz to jakoś dokładniej,bo inaczej dwa dni będziemy dochodzić genezy kłopotu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez JacekW » 19 lis 2012, 20:56

Problem powstał po wymianie filtra. Rano został wymiony filtr. Wieczorem przed parkingiem zostawiłem samochód na wolnych obrotach aby otworzyć bramę i wtedy zaczął głośno i nierówno pracować, i dymić.
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 20:28
Posty: 4
Auto: Mazda 626 20 DiTD 1999 combi

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 21:07

aaa....widzisz,teraz robi się jaśniej.na początku skup się na filtrze,sprawdź czy jest dobrze dokręcony,najwyżej odkręć i dokręć ponownie.nieszczelność może powodować zasysanie powietrza do układu paliwowego i opisane objawy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez JacekW » 19 lis 2012, 21:08

Dziękuję bardzo . Dam znać jak się zmieni
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 20:28
Posty: 4
Auto: Mazda 626 20 DiTD 1999 combi

Postprzez tadziol » 19 lis 2012, 21:10

czekam,powodzenia <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Daro_13 » 19 lis 2012, 23:45

Moja Magdalena miała podobne objawy (filtr paliwa nie był wymieniany). Początkowa diagnoza: wtryskiwacze, które zostały wyczyszczone. Po upływie miesiąca-powtórka. Okazało się, że rozrząd dogorywa i zabrano się za niego dosłownie w ostatniej chwili. Na razie nic złego się nie dzieje :)
Początkujący
 
Od: 13 lip 2010, 22:02
Posty: 7
Auto: Mazda 323 F 2.0. DiTD 1999 r.

Postprzez kierownik » 30 lis 2012, 14:42

tadziol napisał(a):musiałby przeskoczyć tylko na kole pompy

czemu tylko na niej? gdzie indziej jak przeskoczy, to przecież całość tak samo przestawi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6